Witam,
Potrzebuje wymienić most w swojej 190-tce ponieważ ukrecilem juz 3 lacznik walu z dyfrem a mam tego dość przy czym nie chce pakować się w tunningowe rozwiązania a seryjne do większej mocy. Niestety juz krzyzaki z walu i dyfra sa obite wiec chce wymienić,komlet i tu ważne kilka pytan. Przelozenie nie jest dla mnie takie istotne ale raczej długie. Istotne jest wytzymalosc i srednica tego lacznika gumowego zeby to wytrzymywalo wieksza moc. Pytania to:
1) z jakiej wersji silnikowej najlepiej włożyć taki dyfer i czy z w124 czy w202.
2) czy jak bedzie dyfer z w124 to jak dopasować wal czyli do tego dyfra musi być odpowiedni rozstaw śrób no ale dyfry sa dłuższe i automatycznie wal musi być krótszy ale czy wystarczy kupic wal od podpory do dyfra i czy wejdzie na wieloklin przy podporze ?
3) jak kwestia polosi i ich podlaczenia ewentualnie dlugosci ?
Auto jest bez abs-u ale dla mnie to nie ma znaczenia czy dyfer jest taki czy inny chodzi mi o to co musze miec aby włożyć taki komplet ? Czy np będę musial spawać i wyważać wal zeby do,mojego walu skrócić go i przyspawac wiemszy krzyzak ? (juz mam spawany wal ze wzgledu na swap w profesjonalnym zakladzie z wywazeniem i nie obawiam sie takiej przerobki)
przepraszam ze bledy bo pisze z telefonu. Prosze o pomoc zeby skompletowac taki zestaw co zeby to pojezdzilo
1
Jaki dyfer do 190 z w 124/202 do wiekszych mocy.
Rozpoczęty przez astra945, cze 07 2016 10:21
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 czerwca 2016 - 10:21
#2
Napisano 11 czerwca 2016 - 23:46
A zacznijmy od tego co masz seryjnego pod maska i co rzezbione
#3
Napisano 12 czerwca 2016 - 18:05
Seryjnie bya to 190 2.0E 118km 86r. Silnik za bardzo nie ma znaczenia bo jest od bmw m52b28 skrzynia tez jest z bmw i wal jest spawany w miedzy skrzynia a podpora i oczywiście wyważony. Teraz jest 200KM ale ma być więcej jednak to jeszcze troche czasu natomiast chciałbym to zrobic juz z Glowa. Tak jak pisałem przelozenie nie jest takie istotne ale chodzi mi o to z czego tali zestaw mógłbym fajnie dopasować (zestaw czyli dyfer i dalej polisie, wal itp )
#4
Napisano 14 czerwca 2016 - 21:23
Mówiłem przez telefon- kawałek wału z dużej głowy i krzyżak do dyfra.
#5
Napisano 15 czerwca 2016 - 19:02
Ale i to i to mam roz**** wiec chce juz dyfer zmienić na większy i o ile wal to z dlugoscia i krzyzakiem sobie ogarne to jak kwestia polosi. Ni i z czego najlepiej to wrzucić ? Jak np z wrzuceniem dyfra z innych modeli.
#6
Napisano 15 czerwca 2016 - 23:08
Najsensowniejszy będzie z 3.0 24v.
#7
Napisano 17 czerwca 2016 - 17:59
Ok to bede szukal od 3.0 plus lacznik walu plus tylna czesc walu teraz pytanie co z polosiami ?
#8
Napisano 24 czerwca 2016 - 21:15
Łącznik elastyczny wału dorobi Ci firma z jaki tylko chcesz.
Np. w Olkuszu: poliuretany.olkusz.pl
Np. w Olkuszu: poliuretany.olkusz.pl
#9
Napisano 24 czerwca 2016 - 22:08
Ok ale to jest samochód cywilny a nie na tor. Staram się iść w rozwiązania które byly stosowane w danej marce np z,innych modeli,zeby dostępność czesci byla odpowiednia. Domyślam się ze poliuretan jest wytrzymaly ale jak padnie to auto stoi. A po takiej przerobce np z w124 wystarczy dany element zamówić. Inna histora to to ze,190 ma mala glowe ktora 200km nie wytrzymuje bo juz słychać dyfer a,co jak ma być wiece ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|
|
[W124] nie zidentyfikowany kolor listew, pomocy ! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kisiel92 |
|
|