Skocz do zawartości




* * - - - 1 głosy

[w140] nie obraca się wał


27 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 14 czerwca 2016 - 00:23

Zapytałeś o wałki więc odpowiedziałem że wałków wyciągać nie trzeba. Lecz zdjąć samo koło wałka ssącego to i owszem.



#22 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 14 czerwca 2016 - 07:05

Pytam jak zdjąć osłonę środkową rozrządu, to dostaje odpowiedzi na około zamiast konkretnie napisać co i jak, ale dobra, zdecydowałem się wyjąć silnik, bo i tak prawie wszystko mam odkręcone a między skrzynią a silnikiem trochę olej sączył się i zobaczę co tam dzieję się przy okazji.

#23 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 24 czerwca 2016 - 10:32

Znalazłem przyczynę, niestety nie wiem jak to się stało ale są dwa zgięte korbowody i tłoki oparły się na wale, powiedzcie mi czy jest jakaś różnica w silnikach przed liftem a polifcie, oprócz układu zapłonowego, chodzi mi o sam goły słupek czy jest identyczny jak po lifcie? Czy skrzynia 4 biegowa i 5 biegowa ma identyczny kołnierz łączenia silnik - skrzynia?

#24 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 24 czerwca 2016 - 15:18

Dwa zgiete korowody???

#25 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 24 czerwca 2016 - 16:43

Jednak jeden zgięty, ostatni tłok od pasażera nie wyrobił się i uderzył o wał korbowy przez to, że korbowód zgięty, dobrze, że nie stało się to podczas jazdy bo wylazł by bokiem:-/ zdjąłem również z wałków te zmienne fazy i tam w środku są sprężyny, można je dokupić same, ponieważ obie w tym samym miejscu pękły?

Użytkownik Tori edytował ten post 24 czerwca 2016 - 16:44


#26 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 24 czerwca 2016 - 23:41

Ale jaka tego przyczyna? Tak sobie "dzisiaj się wygnę"? Jakieś objawy/sytuacje miałeś wcześniej?

#27 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 25 czerwca 2016 - 21:50

Objawów nie zauważyłew żadnych, samochód normalnie jeździł, wjechałem do garażu i stał, oglądałem silnik i cały dół jest w oryginale, ale niestety ostatni cylinder jest mocno zarysowany i szukam drugiego a ten wyremontuje jak będę miał więcej gotówki, czy może ktoś orientuje się czy blok m119.970 jest taki sam jak w m119.980?czy są jakieś różnice?

Użytkownik Tori edytował ten post 25 czerwca 2016 - 21:52


#28 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 09 lipca 2016 - 13:07

Może ktoś sprawdzić ceny uszczelek w serwisie, potrzebuję:
1.uszczelki pod pokrywę zaworów
2.pod kolektor ssący oraz te uszczelki które łączy się kolektor, numer na nich to 117 14002 65
3.simering pod walki rozrządu
4.Uszczelka pod miskę olejową duża i małą,
5. simering na wał korbowy z tyłu i przodu
6. simering który jest między skrzynia a konwerterem,

oznaczenie silnika to m119.970 12








Podobne tematy Zwiń