Zapytałeś o wałki więc odpowiedziałem że wałków wyciągać nie trzeba. Lecz zdjąć samo koło wałka ssącego to i owszem.
0
[w140] nie obraca się wał
Rozpoczęty przez Tori, cze 09 2016 11:25
27 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 14 czerwca 2016 - 00:23
#22
Napisano 14 czerwca 2016 - 07:05
Pytam jak zdjąć osłonę środkową rozrządu, to dostaje odpowiedzi na około zamiast konkretnie napisać co i jak, ale dobra, zdecydowałem się wyjąć silnik, bo i tak prawie wszystko mam odkręcone a między skrzynią a silnikiem trochę olej sączył się i zobaczę co tam dzieję się przy okazji.
#23
Napisano 24 czerwca 2016 - 10:32
Znalazłem przyczynę, niestety nie wiem jak to się stało ale są dwa zgięte korbowody i tłoki oparły się na wale, powiedzcie mi czy jest jakaś różnica w silnikach przed liftem a polifcie, oprócz układu zapłonowego, chodzi mi o sam goły słupek czy jest identyczny jak po lifcie? Czy skrzynia 4 biegowa i 5 biegowa ma identyczny kołnierz łączenia silnik - skrzynia?
#24
Napisano 24 czerwca 2016 - 15:18
Dwa zgiete korowody???
#25
Napisano 24 czerwca 2016 - 16:43
Jednak jeden zgięty, ostatni tłok od pasażera nie wyrobił się i uderzył o wał korbowy przez to, że korbowód zgięty, dobrze, że nie stało się to podczas jazdy bo wylazł by bokiem:-/ zdjąłem również z wałków te zmienne fazy i tam w środku są sprężyny, można je dokupić same, ponieważ obie w tym samym miejscu pękły?
Użytkownik Tori edytował ten post 24 czerwca 2016 - 16:44
#26
Napisano 24 czerwca 2016 - 23:41
Ale jaka tego przyczyna? Tak sobie "dzisiaj się wygnę"? Jakieś objawy/sytuacje miałeś wcześniej?
#27
Napisano 25 czerwca 2016 - 21:50
Objawów nie zauważyłew żadnych, samochód normalnie jeździł, wjechałem do garażu i stał, oglądałem silnik i cały dół jest w oryginale, ale niestety ostatni cylinder jest mocno zarysowany i szukam drugiego a ten wyremontuje jak będę miał więcej gotówki, czy może ktoś orientuje się czy blok m119.970 jest taki sam jak w m119.980?czy są jakieś różnice?
Użytkownik Tori edytował ten post 25 czerwca 2016 - 21:52
#28
Napisano 09 lipca 2016 - 13:07
Może ktoś sprawdzić ceny uszczelek w serwisie, potrzebuję:
1.uszczelki pod pokrywę zaworów
2.pod kolektor ssący oraz te uszczelki które łączy się kolektor, numer na nich to 117 14002 65
3.simering pod walki rozrządu
4.Uszczelka pod miskę olejową duża i małą,
5. simering na wał korbowy z tyłu i przodu
6. simering który jest między skrzynia a konwerterem,
oznaczenie silnika to m119.970 12
1.uszczelki pod pokrywę zaworów
2.pod kolektor ssący oraz te uszczelki które łączy się kolektor, numer na nich to 117 14002 65
3.simering pod walki rozrządu
4.Uszczelka pod miskę olejową duża i małą,
5. simering na wał korbowy z tyłu i przodu
6. simering który jest między skrzynia a konwerterem,
oznaczenie silnika to m119.970 12
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
Problem z czujnikiem położenia wału W124 m102 200e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | JACA213 |
|
||
[OM606] Moment dokręcania śrub klawiatury/stopek wałków rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zabamix |
|
||
[w201] [190D] Sprzęgło elektromagnetyczne wentylatora chłodnicy - wiatrak się obraca lekko cały czas. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Rozsypana zębatka wałka rozrządu. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | covall2 |
|
|