Skocz do zawartości




[W124] kalim 2.5 D 1991


78 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   kalim


  • Postów: 81
  • Na forum od: 27 sty 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 czerwca 2016 - 11:21

VIN WDB1241251B337399
oznaczenie handlu 250 D
data wysyłki ..
taksówka 15538
silnik pokoju 602 912 10 169 271
salon 063
optyka BOSCH
Numer zamówienia 0929742700
Kod LKP 1 702
PPC 717 413 01 657 807
wycieraczka SWF 900824

kod opis
412 ELECTRIC rozsuwanymi drzwiami z podnoszenia US-WOM
412 szyberdach
430 Zagłówki za lewy i prawy
537 ANTENY mechanicznych i DYNAMICS FRONT - NO
550 Hak holowniczy
591 TEPLOZ.ZEL.ST.PO Teksas., OBOG.ZAD.ST.2-SL.BEZ.ST.ESG
702 A / M SKD - ZAKRES DOSTAWY - Wietnam
702 SKD - A / M - Zlikwidowano szczegóły w Wietnamie

Witam wszystkich serdecznie.

Chciałbym przedstawić moją W124. Auto przyjechało z niemcowni około roku temu. Po poszukiwaniach oraz oglądaniu totalnych kapci u nieuczciwych handlarzy (niech ich ch*j) znalazłem ją 100m od mieszkania stojącą z kartką na chodniku. Nie zastanawiałem się długo, auto kupiłem w zasadzie w ciemno i po ciemku - bo o 22giej godzinie. I nie żałowałem ani chwili. Auto okazało się praktycznie wolne od korozji, z przepięknym wnętrzem brasil i było całkowicie oryginalne. Oczywiście jak przystało na auto z 1990go roku nie było pozbawione pewnych wad. Do tej pory udało mi się zrobić parę rzeczy, a mianowicie :

-wymiana wszystkich popychaczy hydraulicznych,
-wymiana kompletu paska PK (kiwaczka, amortyzator, rokla oraz pasek),
-wymiana wszystkich tarcz i klocków,
-wymiana sworzni przednich oraz końcówek drążków kierowniczych,
-wymiana wszystkich płynów z filtrami (razem ze wspomaganiem),
-wymiana tylnej tulei pływających,
-wymiana świecy żarowej,
-wymiana akumulatora,
-wymiana mieszka gałki skrzyni biegów na nowy, oryginalny,
-wymiana anteny od radia.

Pewnie jeszcze o czymś zapomniałem.

Preferuję raczej oryginalny stan auta, ale purystą nie jestem (nie w stosunku do popularnego osiołka), więc mieciwo nie ustrzegło się wprowadzeniu przeze mnie kilku modyfikacji :

-dołożenia podłokietnika (ciężko było cholerstwo w kolorze brasil znaleźć),
-obniżenia na sprężynach ok 5cm,
-wymiana oryginalnych stalówek na 8-loch 16sto calowe z okulara,
-dołożenia żółtych halogenów,
-dołożenia blendy klapy tylnej,
-wygłuszenia drzwi i tyłu auta,
-dołożenia radia becker.

Auto staram się sukcesywnie doprowadzać do jak najlepszego stanu. Obecnie poszukuję dobrego blacharza-lakiernika, który zrobiłby mi kilka wyprawek przed zimą. Może polecicie mi kogoś ?

Tak się prezentowało auto tuż po zakupie :

Dołączona grafika

A tak z grubsza wygląda teraz :

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Tu zdjęcie z wyższą siostrzyczką kolegi :star:

Dołączona grafika

Oraz najbardziej aktualne foto, już z żółtymi halogenami (sorry za jakość dwóch ostatnich zdjęć, ale robiłem je hakiem holowniczym).

Dołączona grafika

Pozdrawiam Dołączona grafika



#2 Offline   masiek457


  • Postów: 32
  • Na forum od: 04 lip 2015
  • Miejscowość: Tczew
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 czerwca 2016 - 12:42

Ładna sztuka, modyfikacje zdecydowanie na plus, dobrze wygląda na 16'.

#3 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 26 czerwca 2016 - 13:41

Pyszności, aż bym się zamienił... :E Tylko błotnik po stronie pasażera, podejrzewam, chyba jednak od nowości nie jest.
Felgi miód, halogeny klasa, środek 5+, kolorystyka pięęękna.....

Ale tą blendę wyrzuć, bo od patrzenia na nią jest mi smutno :(

#4 Offline   kalim


  • Postów: 81
  • Na forum od: 27 sty 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 czerwca 2016 - 13:49

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 26 czerwca 2016 - 13:41 napisał

Pyszności, aż bym się zamienił... :E Tylko błotnik po stronie pasażera, podejrzewam, chyba jednak od nowości nie jest.
Felgi miód, halogeny klasa, środek 5+, kolorystyka pięęękna.....

Ale tą blendę wyrzuć, bo od patrzenia na nią jest mi smutno :(

Błotniki już ktoś kiedyś zmieniał i niestety są to zamienniki, które nie leżą po prostu. Będę próbował temu jakoś zaradzić. Co do blendy to zdanie jak zwykle podzielone. Jedni nie mogą na nią patrzeć, inni się zachwycają. Dla mnie to fajny, odlschoolowy dodatek. Póki co zostaje, ale po poprawkach blacharskich pod koniec sezonu poważnie się nad nią zastanowię :)

I dziękuję Wam za miłe słowa.

Użytkownik kalim edytował ten post 26 czerwca 2016 - 13:50


#5 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 26 czerwca 2016 - 20:22

Cześć,

Wydaje mi się, że widziałem Twoje auto na klasykach. Bardzo ładnie silnik pracował, jakby nie klekot ;)

#6 Offline   kalim


  • Postów: 81
  • Na forum od: 27 sty 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 czerwca 2016 - 06:36

Staram się jeździć regularnie na klasyki ;) I faktycznie, nie klepie jeszcze tak jak niektóre potrafią. Ale też nie mruczy już tak cichutko jak po przyjeździe z Niemiec niemal rok temu. Wtedy chodził tak cicho i miękko, że aż nie mogłem w to uwierzyć, nigdy wcześniej nie słyszałem tak cichego klekota. Może to wynika z różnic w jakości paliwa. A może po prostu się zużywa :co_to:

#7 Offline   tdejv


  • Postów: 322
  • Na forum od: 28 paź 2015
  • Miejscowość: gdansk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 czerwca 2016 - 09:15

Mój po zakupie tez klekotał powymianilem tlumik napinacza paska poduche i teraz mruczy :D z tym ze ja juz mam EGR i troche go dusi

#8 Offline   kalim


  • Postów: 81
  • Na forum od: 27 sty 2016
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 czerwca 2016 - 19:28

Dziś mehehe dostała nowe przednie osłony nadkoli. Ło takie o :

Dołączona grafika

I już wiem dlaczego większość baleronów ich nie posiada. Otóż uwaga : zrobione są z gównolitu :grinpeace:

#9 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 29 czerwca 2016 - 20:18

Nie, po prostu nie montowano ich, były chyba tylko standardzie w dużych motorach.

#10 Offline   maciejd


  • Postów: 753
  • Na forum od: 03 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Clio, Laguna, 2x Transit, Żuk

Napisano 29 czerwca 2016 - 20:56

Kalim, osłony kupowałeś z zamiennika, czy ASiO? Jeśli zamiennik, pasowały jako tako?








Podobne tematy Zwiń