witam ponownie.
mam z moja gwiazda nastepujacy problem.
jak juz kiedys pisalem, jak auto stoi na D (np na swiatlach). to dziwnie brzmi. wymienilem poduche pod silnkiem (Lemförder), olej w skrzyni, filtr... mam wrazenie jakby delikatnie ustalo ale jednak drgania sa nadal obecne. jak wrzuce na N to niby ustaja ale odrobinke sa. Od razu mowie, ze mam wymieniona wiazke na nowa, przeplywomierz oraz sonde lambde. Zaden z tych zabiegow nie zniwelowal drgania.
i teraz druga sprawa, ktora byc moze jest powiazana. Mianowicie wlasnie jak sobie stoje na D i sobie drgam, po czym dodam gazu to bywa tak, ze on najpierw sie jakby zaksztusi (nie jedzie) a potem rusza z kopyta. Macie jakis pomysl co to moze byc? no i oczywiscie zapach benzyny w aucie tez jest...
2
203 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 stycznia 2014 - 09:11
#2
Napisano 24 stycznia 2014 - 12:11
może to jest przepustnica mam ten sam problem tylko u mnie to wyglada tak ze delikatnie ruszac musze a puzniej jak wbije pedał gazu w podłoge to zamiata tyłem jak szalony też do tego jest problem z odpaleniem rano na zimnym silniku
#3
Napisano 24 stycznia 2014 - 13:50
Jeśli problem wygląda mniej więcej tak to przyczyną jest "lewe powietrze" za przepustnicą.
#4
Napisano 24 stycznia 2014 - 21:08
tej to moze byc to...
masz pomysl jak to zrobic?
masz pomysl jak to zrobic?
#5
Napisano 25 stycznia 2014 - 13:07
Odczytaj kodu błyskowe ze sterownika silnika.
#6
Napisano 30 stycznia 2014 - 11:26
Witam serdecznie. Chciałbym podłączyć się do tematu, mianowicie mój W124 E280 automat ma podobne objawy, właśnie zaraz jadę walczyć z dolegliwością. A mianowicie zaczęło się od niezapalenia, wiązka posprawdzana, świece itd chyba wszystko , po czym jazda próbna i OK, a po kolejnym odpaleniu zaczęły się dziać rzeczy właśnie typu nie wkręca się na obroty na biegu jałowym "N" czy "P" to samo, jedzie jak powiedzmy najbardziej ekonomiczny samochód to znaczy nie daje się rozpędzić normalnie tylko bardzo delikatnie z gazem i jakoś idzie, ale czasami zaczyna protestować do zgaśnięcia. Zabrakło mi już pomysłów co może być nie tak. Pomóżcie, samochód potrzebny a tu taka skucha. Ratunku :).
#7
Napisano 30 stycznia 2014 - 17:05
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia - 3,5 bara na jałowych, w granicach 4 przy KD lub po odpięciu wężyka podciśnienia od regulatora na listwie.
#9
Napisano 30 stycznia 2014 - 18:45
Zegarem - manometrem. Masz zaślepkę-korek w listwie paliwowej do pomiaru.
#10
Napisano 30 stycznia 2014 - 19:03
Użytkownik m104 dnia 30 stycznia 2014 - 18:45 napisał
Zegarem - manometrem. Masz zaślepkę-korek w listwie paliwowej do pomiaru.
A jasne, w listwie w którą podpięte jest podciśnienie. Ale samochód odpala, co było pierwsza przypadłością. Wiązkę sprawdziłem i własnoręcznie poprawiłem. I samochód został uruchomiony, przejazd testowy i wszystko hulało, samochód pomykał jak trzeba łącznie z kickdown-em. Przyjechaliśmy na warsztat,samochód poczekał na mnie, i przed wyjściem do domu, odpalony i ...poczatek problemów. Nie gasł po powrocie kluczyka w stacyjce na wyłączony, jeszcze raz sprawdzanie co było zrobione i nic. Ręce opadają, nie mam już pomysłu co jeszcze może go boleć. Odpala, na wolnych chodzi równo, delikatnie z gazem i wchodzi na obroty ale szybkie naciśnięcie gazu i zadławianie się. Jazda superekonomiczna. Nie pozwala mi się normalnie rozpędzać. Czasami zaczyna spadać obrotami a nawet zgaśnie. I mam problem, brak już mi pomysłów. Jestem jutro umówiony na diagnostykę spod kompa, bo kurka nie mamy takiej wtyki na warsztacie. Co jeszcze do tego doszło dzisiaj przestały działać klawisze na kokpicie centralnym - klima, obieg wewn. i odparowanie szyby. Bezpieczniki OK, a co dalej - pojęcia brak mi. Panowie proszę o sugestie, pomysły bo już zaczynam sie denerwować na moją gwiazde.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|