#181
Napisano 26 stycznia 2016 - 18:38
Aha i jeszcze jedno. Przy ustawieniu na "N" - autem można normalnie gazować, nie widać i nie słychać żadnych makamentów. Owe szarpanie i dławienie występuje tylko przy jeździe głównie przy ruszaniu, auto wolniej reaguje na mocne wciśnięcie pedału gazu, wolniej się zbiera.
#182
Napisano 28 stycznia 2016 - 13:55
#183
Napisano 28 stycznia 2016 - 17:48
Użytkownik YuSuzuki edytował ten post 28 stycznia 2016 - 17:49
#184
Napisano 28 stycznia 2016 - 19:56
#185
Napisano 28 stycznia 2016 - 22:39
Użytkownik Wichu dnia 28 stycznia 2016 - 19:56 napisał
Użytkownik YuSuzuki edytował ten post 28 stycznia 2016 - 22:46
#186
Napisano 31 stycznia 2016 - 10:26
problem następujący po zrobieniu wiązki przepustnicy wolne obroty są na poziomie 1200-1300, przed zrobieniem było 450, wiązka silnika wymieniona u niemca w 2005 roku na nie-eko, nadal wywala błąd 8 na pinie ósmym i błąd 2 na pinie czternastym, poza tymi obrotami silnik nie faluje nie kicha nie prycha wkręca się leciutko i reaguje na gaz dynamicznie jakieś pomysły ?
#187
Napisano 13 lutego 2016 - 18:39
#188
Napisano 18 lutego 2016 - 12:09
#189
Napisano 19 lutego 2016 - 11:42
#190
Napisano 11 marca 2016 - 11:46
A ja wracam do tematu.
Oddalem auto na demontaz pompy powietrza i wymiane pomp,paska, baku itp.
Przy odbieraniu auto delikatnie falowalo ale nie bylo zle.
Na dzien nastepny juz sie nie dalo jezdzic.
Obroty faluja,silnik przebiera nawet na jalowych.
Po wrzuceniu biegu ,trzymajac hamulec gasnie po ok 5 sekundach. Dlawi sie.
Poblyskalem bledy, bylo ich pare. Poki co zostal blad 13.
Nieszczelnosci w dolocie na 99% nie ma bo rozbieralem wxzoraj wszystko raz jeszcze i zlozylem jak powinno byc.
Pytanie - czy czujnik temp (duza,okragla wtyczka) ma wplyw na prace silnika? U mnie przy demontazu pompy wody ta wtyczka pekla ale mowili ze ja skleili,tak licho,ze znow pekla.
Czy jednak mam sie sklaniac na wymiane przeplywomierza?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|