Witam,
Chciałem was drodzy użytkownicy zapytać o rodzaje wtrysków w w124, przeczytałem wątek z wszystkimi silnikami, ale nadal gnębi mnie, który z nich najlepiej radzi sobie na sekwencji ? wiem że K i ke jetronic to chyba tylko do gen 2 (nie jestem pewien czy 3 tez) się nadają, widziałem że w punkcie "Wtryski" jest też PMS itd, Prosiłbym o objaśnienie różnic między tymi wtryskami, i który daje sobie najlepiej radę, i do którego najwięcej części się znajdzie
Z góry dziękuje i pozdrawiam
1
[w124] Objaśnienie rodzajów wtrysków
Rozpoczęty przez Wicek, lip 03 2016 20:46
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 lipca 2016 - 20:46
#2
Napisano 04 lipca 2016 - 09:06
Silniki na Ke-jetronic to wtrysk, "elektromechaniczny" nie ma sterowania czasem otwarcia wtryskiwaczy, a jedynie ciśnieniem na wtryskiwaczach co przekłada się na wydatek wtryskiwacza.
Teoretycznie nie da się założyć sekwencji, w praktyce da się, ale raczej nie znajdziesz nikogo kto Ci to założy (zwłaszcza w sensownych pieniądzach). Podobna sprawa z III gen.
Te silniki są niestety skazane na II gen ewentualnie blos, tak więc bez rewelacji.
Silniki na PMS i HFM mają tego samego typu wtryskiwacze (co do zasady działania) tu sterujesz czasem otwarcia wtryskiwaczy - nadaje się do IV gen. Czyniąc długą historię krótką to różnica między HFM i PMS jest taka że HFM ma przepływomierz drutowy, a PMS nie.
Podsumowując:
M102 (2.0 2.3) , M103 (2.6, 3.0) - II gen, lub blos, lub III i IV gen u "magików"
M111 (2.0, 2.2), M104 (2.8 3.2) - IV gen. Niższej klasy instalacje to wg. mnie zbrodnia przeciwko Mercedesom
Jeżeli gdzieś się pomyliłem to poprawcie.
Teoretycznie nie da się założyć sekwencji, w praktyce da się, ale raczej nie znajdziesz nikogo kto Ci to założy (zwłaszcza w sensownych pieniądzach). Podobna sprawa z III gen.
Te silniki są niestety skazane na II gen ewentualnie blos, tak więc bez rewelacji.
Silniki na PMS i HFM mają tego samego typu wtryskiwacze (co do zasady działania) tu sterujesz czasem otwarcia wtryskiwaczy - nadaje się do IV gen. Czyniąc długą historię krótką to różnica między HFM i PMS jest taka że HFM ma przepływomierz drutowy, a PMS nie.
Podsumowując:
M102 (2.0 2.3) , M103 (2.6, 3.0) - II gen, lub blos, lub III i IV gen u "magików"
M111 (2.0, 2.2), M104 (2.8 3.2) - IV gen. Niższej klasy instalacje to wg. mnie zbrodnia przeciwko Mercedesom
Jeżeli gdzieś się pomyliłem to poprawcie.
#3
Napisano 05 lipca 2016 - 18:02
Użytkownik PanzerIV dnia 04 lipca 2016 - 09:06 napisał
Silniki na Ke-jetronic to wtrysk, "elektromechaniczny" nie ma sterowania czasem otwarcia wtryskiwaczy, a jedynie ciśnieniem na wtryskiwaczach co przekłada się na wydatek wtryskiwacza.
Teoretycznie nie da się założyć sekwencji, w praktyce da się, ale raczej nie znajdziesz nikogo kto Ci to założy (zwłaszcza w sensownych pieniądzach). Podobna sprawa z III gen.
Te silniki są niestety skazane na II gen ewentualnie blos, tak więc bez rewelacji.
Silniki na PMS i HFM mają tego samego typu wtryskiwacze (co do zasady działania) tu sterujesz czasem otwarcia wtryskiwaczy - nadaje się do IV gen. Czyniąc długą historię krótką to różnica między HFM i PMS jest taka że HFM ma przepływomierz drutowy, a PMS nie.
Podsumowując:
M102 (2.0 2.3) , M103 (2.6, 3.0) - II gen, lub blos, lub III i IV gen u "magików"
M111 (2.0, 2.2), M104 (2.8 3.2) - IV gen. Niższej klasy instalacje to wg. mnie zbrodnia przeciwko Mercedesom
Jeżeli gdzieś się pomyliłem to poprawcie.
Teoretycznie nie da się założyć sekwencji, w praktyce da się, ale raczej nie znajdziesz nikogo kto Ci to założy (zwłaszcza w sensownych pieniądzach). Podobna sprawa z III gen.
Te silniki są niestety skazane na II gen ewentualnie blos, tak więc bez rewelacji.
Silniki na PMS i HFM mają tego samego typu wtryskiwacze (co do zasady działania) tu sterujesz czasem otwarcia wtryskiwaczy - nadaje się do IV gen. Czyniąc długą historię krótką to różnica między HFM i PMS jest taka że HFM ma przepływomierz drutowy, a PMS nie.
Podsumowując:
M102 (2.0 2.3) , M103 (2.6, 3.0) - II gen, lub blos, lub III i IV gen u "magików"
M111 (2.0, 2.2), M104 (2.8 3.2) - IV gen. Niższej klasy instalacje to wg. mnie zbrodnia przeciwko Mercedesom
Jeżeli gdzieś się pomyliłem to poprawcie.
Ogromne dzięki
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
Nowe końcówki wtrysków-czy potrzebna regulacja? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sarbel |
|
||
W124 R6 podłączenie przewodów z rozdzielacza do wtrysków |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | boncky |
|
||
Błąd wtrysków na LPG |
LPG i Paliwa Alternatywne | budi |
|
|