[W124] M111 2.2 Śmierdzące spaliny, wzrost spalania, szarpanie, nierówna praca
#101
Napisano 17 czerwca 2018 - 19:17
008, Post
Intake air temperature sensor loose contact.
Measure the temperature sensor.
Reference values: 10řC = 3,2V 50řC = 1,2V 80řC = 0,5V
Verify also the plug connection of the control unit.
_____________________________________________________________
024, Post
Oxygen sensor : too cold or open circuit.
!!! Only with TWC. !!!
At coolant temp. > 80řC run engine for at least 2 min. at idle speed.
Verify voltage oxygen sensor signal : -0,2V/1V.
Verify also the oxygen sensor cable if insulation is > 20 KOhm,
and sensor heating voltage : 11-14 V, and current consumption : 0,6-3,4A.
_____________________________________________________________
035, Post
Lambda control is at rich stop : mixture too lean.
Unmetered air, fuel injection valves, diaphragm pressure regulator.
!!! With TWC !!!
_____________________________________________________________
057, Post
Ignition output stage 1 or ignition coil for : amperage not reached.
Verify : 1) dwell time for ignition coil BY IGNITION = 20-100 ms.
and IDLE SPEED = 2-4 msec.
2) primary voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5.(200-350V)
3) ignition voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5. (8-20 KV)
4) spark plugs. 5) quiescent current cut-off.
_____________________________________________________________
060, Post
Ignition output stage 2 or ignition coil for amperage : not reached.
Verify : 1) dwell time for ignition coil BY IGNITION = 20-100 ms.
and IDLE SPEED = 2-4 msec.
2) primary voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5.(200-350V)
3) ignition voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5. (8-20 KV)
4) spark plugs. 5) quiescent current cut-off.
_____________________________________________________________
084, Post
Short-time self adaptation idle speed or part load exceeded.
Short-time fault in mixture formation system.
#102
Napisano 17 czerwca 2018 - 21:07
Użytkownik patrykjanek dnia 17 czerwca 2018 - 19:17 napisał
008, Post
Intake air temperature sensor loose contact.
Measure the temperature sensor.
Reference values: 10řC = 3,2V 50řC = 1,2V 80řC = 0,5V
Verify also the plug connection of the control unit.
_____________________________________________________________
024, Post
Oxygen sensor : too cold or open circuit.
!!! Only with TWC. !!!
At coolant temp. > 80řC run engine for at least 2 min. at idle speed.
Verify voltage oxygen sensor signal : -0,2V/1V.
Verify also the oxygen sensor cable if insulation is > 20 KOhm,
and sensor heating voltage : 11-14 V, and current consumption : 0,6-3,4A.
_____________________________________________________________
035, Post
Lambda control is at rich stop : mixture too lean.
Unmetered air, fuel injection valves, diaphragm pressure regulator.
!!! With TWC !!!
_____________________________________________________________
057, Post
Ignition output stage 1 or ignition coil for : amperage not reached.
Verify : 1) dwell time for ignition coil BY IGNITION = 20-100 ms.
and IDLE SPEED = 2-4 msec.
2) primary voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5.(200-350V)
3) ignition voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5. (8-20 KV)
4) spark plugs. 5) quiescent current cut-off.
_____________________________________________________________
060, Post
Ignition output stage 2 or ignition coil for amperage : not reached.
Verify : 1) dwell time for ignition coil BY IGNITION = 20-100 ms.
and IDLE SPEED = 2-4 msec.
2) primary voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5.(200-350V)
3) ignition voltage of ignition coil for cyl. 2 and 5. (8-20 KV)
4) spark plugs. 5) quiescent current cut-off.
_____________________________________________________________
084, Post
Short-time self adaptation idle speed or part load exceeded.
Short-time fault in mixture formation system.
No to ładnie coś powychodziło ale chyba na nie rozgrzanym silniku dobrze a na pewno coś tam jest o za chłodnej sądzie lambda. Pokaż mi czym dokładnie albo jakim sprzętem to robisz i oczywiście na 16pinowym gnieździe ?/ Powiedz dokładnie czym-sprzęt jaki potrzebny i jakie oprogramowanie - skąd ??
#103
Napisano 17 czerwca 2018 - 21:09
#104
Napisano 17 czerwca 2018 - 21:20
Użytkownik Sid edytował ten post 17 czerwca 2018 - 21:22
#105
Napisano 17 czerwca 2018 - 21:32
#106
Napisano 17 czerwca 2018 - 21:51
Użytkownik patrykjanek dnia 17 czerwca 2018 - 21:32 napisał
Cytat
Na pewno 7-masa, ja do błyskania daję na 8 pin a na 16 plus i też na 14 plus to do zapłonowych opcji ale ten 7 to nie wiem, chociaż ty masz 111 i może tak masz ja w M104 mam 1,8 i 16. No chyba, że tu trzeba z tym sprzetem inaczej ??
Cytat
A co to znaczy - Live dataidzisz jak to trzeba sie douczać - wymieniać informacjami zawsze razem można coś zadziałać konstruktywnie i dokładnie
#107
Napisano 17 czerwca 2018 - 22:00
Użytkownik Sid edytował ten post 17 czerwca 2018 - 22:08
#108
Napisano 17 czerwca 2018 - 22:08
Użytkownik patrykjanek dnia 17 czerwca 2018 - 21:32 napisał
Jeszce raz - teraz przeczytałem ze zrozumieniem - rozkreciłeś wtyczke tego VAGa i tam wlutowałeś sie jak wyżej czyli 4masa (na gnieździe 1 ), 7sygnał (czyli na gnieździe 8) mo i plus 16 wtyczka i gniazdo to samo. Czy tak ???
#109
Napisano 18 czerwca 2018 - 05:41
Użytkownik Sid dnia 17 czerwca 2018 - 22:08 napisał
Jeszce raz - teraz przeczytałem ze zrozumieniem - rozkreciłeś wtyczke tego VAGa i tam wlutowałeś sie jak wyżej czyli 4masa (na gnieździe 1 ), 7sygnał (czyli na gnieździe 8) mo i plus 16 wtyczka i gniazdo to samo. Czy tak ???
#110
Napisano 18 czerwca 2018 - 06:01
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|