Użytkownik patrykjanek dnia 25 czerwca 2018 - 09:29 napisał
I jak podłączyłeś do hfm'a?
Nie podłączyłem, muszę opanować normalna przejściówkę - bananki, korektorki dziewczynki wąskie na wtyczkę i złożyć to wszystko na dobrych przewodach i wtedy coś zawalczę z tym, ale mam dużo innych ważnych rzeczy codziennych do ogarnięcia. A korektorki musiałbym kupić w sklepie stacjonarnym - właśnie dziś może podejdę to takiego jednego co jest "wypasiony" w takie typowe elektroniczne rzeczy. Polutuję i wtedy sam jestem ciekawy co powychodzi. A jeszcze przyjrzałem się, nie tylko wiązka silnika jest fuj, zresztą mam do zrobienia wiązkę stacyjka deska rozdzielcza do czujnika poziomu oleju, ciśnienia oleju i rozruchowy-wzbudzajacy przewód do rozrusznika
Cytat
I miałbyś na podmiankę zawór mot/evap, bo mój się trochę przywiesza?
Nie, nie mam. Sam ze swoim walczyłem kiedyś, po prostu go przepłukałem w miarę dokładnie. Wiem, że też niby pracował, nie pracował ale ostatnio jakoś tak wsłuchiwałem sie, co znowu gdzieś daje efekty jakieś dziwne - słyszalne w kabinie na wolnych w postoju - bo słychać pracujące zaworki ogrzewania, ale i dało się dosłuchać pracę właśnie EVApa. A jak poszedłem po maskę zajrzeć w tynm czasie nooooo to ładnie pracował z wyraźnym "pu-puk". Ale ostatnio nie wysłuchałem go i nie wiem czy pracuje czy znowu mu sie nie chce. Musze go profilaktycznie wyjąć i benzyna przepłukać. Ale teraz zbiera mi sie roboty trochę. Do zrobienia mam dwa samochody, troche blacharki i mechaniki - uszczelnić miske oleju i takie tam. Musze małą Pande polepszyć i będe sie nia poruszał zarobkowo nockami nawet może. Na gazie silniczek 1.1 spali na 100km tyle co ten na 40 km ??
:(
:)