Użytkownik patrykjanek edytował ten post 25 września 2018 - 10:57
[W124] M111 2.2 Śmierdzące spaliny, wzrost spalania, szarpanie, nierówna praca
#141
Napisano 25 września 2018 - 10:57
#142
Napisano 25 września 2018 - 12:29
Cytat
...trochę na benzynie to znaczy??? trochę to pojęcie względne, nie określone :)
Cytat
Jakie spadki i dlaczego ??!!!!??
Cytat
WAŻNE - nie więcej rozbieżności między PB a :LPG jak <10%
Cytat
A co do spalania to jeszcze nie zacząłem zbiornika na nowych ustawieniach, przed naprawą palił mw 15-16 miasto w trasie ok.12-14 (to 14 litrów z 480 l bagażnikiem na dachu i kręte drogi czyli dużo przyspieszeń)
To normalne spalanie w mieście te 16 l / 100 tak podawane, mi udało sie zejść na 14l / 100 jazda "szarpana" a nie płynna jak w trasie. Zobaczymy co dalej, wiele do porobienia, zimno sie zrobiło i chyba już poszyć progów prawej strony nie zrobię, kurrrrczaki. Teraz muszę....o właśnie zaraz zadzwonic o pompke spryskiwacza szyby - padła, i zamek wlewu paliwa.
Co do sondy - jak robiłes kalibracje LPG no to jakim cudem "sonda coś tam widzi", przecież jest wyraźnie widoczna praca sondy przy kalibracji noooo chyba, że ktoś wyciął-nie podłaczył sondy i tak o to masz oszukane conieco.
#143
Napisano 25 września 2018 - 12:31
Użytkownik patrykjanek dnia 25 września 2018 - 10:57 napisał
Cewki nie sprawdzisz nijak w takich warunkach, w zasadzie cewka albo działa albo nie działa = padnięta i to czuć praca silnika diametralnie się zmienia
#144
Napisano 25 września 2018 - 21:18
Użytkownik patrykjanek edytował ten post 25 września 2018 - 21:20
#145
Napisano 26 września 2018 - 11:03
Cytat
No litości !!! Skąd ty masz tą wiedzę ??!! HFM to nie sterownik !!! tylko moduł diagnostyczny, sterownikiem jak to nazywasz jest ECU silnika (komputer sterujący) i to on zbiera komunikaty-sygnały z czujników wszelakich między innymi z sondy lambda, czujnika temperatury silnika - nie myl z czujnikiem temperatury umieszczonym przy termostacie, bo on przekazuje sygnał na deskę rozdzielcza do wskaźnika temperatury - wszelkich innych. On dostaje sygnał z sondy i przepływomierza i na tej [podstawie podaję dawki PB !!
Tak więc.....
Cytat
Wiesz co, czy ty jesteś, byłeś, powiedział ci to ten sam gazownik co ci filtry zmieniał ?? Widzę, że myślenie boli albo "nieświadomy klilent dobry klient do wydojenia portfela ". Zmień gazownik, bo jeślo on tak mówi, to albo miał zły dzień albo....sam sobie przemyśl i ppomyśł. Daję ci tu wiedzę, za którą nie płacisz a tacy gazownicy kasują banknoty i co...mówią ... Sonda lambda podłączona jak najbardziej pokazuje dokładniew jak pracyje, chociażby jej napięcie - ma falować od 0,2 - 0,8 V chyba nie pomyliłem się w napięciu ale na pewno chociaż ten parametr jest widoczny to wiesz czy sonda pracuje poprawnie a nie cyt.: " dla lepszego podglądu". Litości, jaką ty masz instalację LPG ?? Zapomniałem już a nie chce mi sie wertować naszych poematów gdzieś wcześniej :) a było już coś o tym.
Cytat
Ja też mam porąbane przewody ale te idące do czujnika ciśnienia oleju, czujnika poziomu oleju i startowy do rozrusznika, może mi ona też coś "chrzani" co nieco. No właśnie, muszę to zrobić
#146
Napisano 26 września 2018 - 11:14
#147
Napisano 26 września 2018 - 21:20
Użytkownik patrykjanek edytował ten post 26 września 2018 - 21:24
#148
Napisano 27 września 2018 - 10:18
Użytkownik patrykjanek dnia 26 września 2018 - 21:20 napisał
No i brawo za
Cytat
oczywiście, tylko masz jasną informację czy sonda działa prawidłowo przy wglądzie przez program diagnostyczny LPG a co za tym idzie, kiedy sonda nie pracuje poprawnie to i LPG nie działa poprawnie bo silnik na benzynie nie pracuje poprawnie !!! Więc zła praca sondy lambda ma ogromny wpływ na ustawienia, pracę i całokształt pracy silnika na LPG !!
Jeszcze raz się powtórzę - aby praca na LPG była poprawna silnik musi prawidłowo być poustawiany itp na PB !! Więc właśnie bo i ponieważ :) ma to ogromne znaczenie, przerobiłem to na własnym przykładzie i przerabiam, dzięki czemu zdoktoryzowałem sie już trochę a nawet - jak zauważyłem - wiecej, bo nie działam rutynowo jak wielu "gazowników" . No cóż, w efekcie końcowym płacz i płać ..... a w ostatnim czasie kolejny przypadek poświadczył mi, że nie ma mechaników tylko są wymieniacze i co gorsza nie chcący a może i umiejący dociekać przyczyny, tylko idą "na skróty" a to dla nich dobre na krótką metę albo i nie bo jak widać łatwo łapać łosie i łykające wszystko pelikany :)
#149
Napisano 27 września 2018 - 10:22
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|