Skocz do zawartości




- - - - -

Mercedes 126 2.8 problem


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   skarivalderama


  • Postów: 24
  • Na forum od: 18 sie 2014
  • Miejscowość: Kielce
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 lipca 2016 - 14:44

Witam! Chciałem zapytać jak powinna pracować klapa przepływomierza we wtrysku K-jetronic. Otóż mam mały problem z pracą silnika w Mercedes 126 2.8 na wtrysku. Czy w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem klapka powinna się uchylić? Pozdrawiam

Użytkownik skarivalderama edytował ten post 21 lipca 2016 - 14:49




#2 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 21 lipca 2016 - 15:29

Tak, trochę się uchyla w dół.

#3 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 21 lipca 2016 - 15:50

II.II Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi. Tematy z tytułami typu "PROBLEM" , "POMOCY", "CO ROBIĆ" itp. będą zamykane/usuwane.








Podobne tematy Zwiń