[W124] M111.960 długo kręci na rozgrzanym silniku.
#1
Napisano 12 września 2016 - 21:43
Wiązka silnika zregenerowana konkret, ładowanie dobre 14,4V - nowa konkretna masa silnika, rozrusznik sprawny, filtr paliwa nowy, świece i przewody roczne - sprawne, pompka paliwa sprawna, paliwo i gaz dobrej jakości, w pojeździe jest gaz brc sekwencja, bezpieczniki sprawdzone wyczyszczone, srebrny przekaźnik nowy - dodatkowo przelutowany dla pewności. wszystkie styki i wtyczki pod maską wyczyszczone i zabezpieczone kontakt sprayem - sprawne. Silnik jak już odpalony to chodzi dobrze, ma moc, na luzie obroty minimalnie falują, niezauważalnie, widać tylko delikatne jak wskazówka czasem się poruszy o ok 0,5 mm. Według mnie jest ok.
Ręce opadają. Pomoże ktoś, miał ktoś taki przypadek. Dodam że gaszenie na gazie czy na benzynie nie robi różnicy.
#2
Napisano 12 września 2016 - 23:40
#3
Napisano 13 września 2016 - 15:16
#4
Napisano 13 września 2016 - 20:56
#5
Napisano 21 września 2016 - 20:58
#6
Napisano 28 września 2016 - 07:16
#7
Napisano 04 października 2016 - 17:09
Miałem to samo przy uszkodzonej wiązce, czujnik nie podawał w ogóle sygnału i zalewał silnik podczas odpalania cieplego silnika dodatkową dawką paliwa.
Wpisz hasło "rezystancja czujnika teperatury" i powinno coś wyskoczyć .
Użytkownik Sawyer edytował ten post 25 października 2016 - 05:08
#8
Napisano 05 października 2016 - 19:42
Zauważyłem że z krućca czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej na włączonym silniku wydobywa się paliwo, nie kapie ale jest wilgotne. Ma to wpływ na odpalanie?
Użytkownik hadrianus edytował ten post 05 października 2016 - 19:51
#9
Napisano 06 października 2016 - 21:11
Jeśli zimny silnik odpala a ciepły nie chce, zajrzałbym raczej do katalizatorów czy nie są uszkodzone tzn. czy nie są nadtopione bo wtedy właśnie gdy są zimne przepuszczają spaliny a gdy ta "zgorzel" się rozgrzeje wtedy przepustowość drastycznie spada.
#10
Napisano 07 października 2016 - 18:19
Aczkolwiek zauwazyłem ze nie wszystkie instalacje sa takie same.
Kupiłem ostatnio wiązke silnika od 2.2 po 1993 tak na wszelki wypadek na podmianę jak moja zgnije i nie miała 3 czujników jak u mnie tylko 2.
Daj maila to podesle Ci na priva fotkę ktory u mnie szwankował.
A co do paliwa to tak jak kolega pisze, nie powinno nigdzie cieknąć paliwo. Listwa jest zamocowana na oringach do wtryskiwaczy, moze ktorys sparciał albo sie podwinął przy wkladaniu we wtryskiwacz listwy.
Użytkownik Sawyer edytował ten post 25 października 2016 - 05:11
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] nagar w silniku? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] wymiary stabilizatorów przód tył przy silniku 2.6 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|
||
[W124] M104 Kręci ale nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BiG BoSs |
|
||
śruba od elektrozaworów się ukręciła,... |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lampik |
|
|