[W124] Tylne zawieszenie po wymianie skrzypi/trzeszczy
#21
Napisano 18 września 2016 - 16:44
Napisałem wyeliminować jako powód a nie jako sposób na pozbycie się.
Pewnie niech kolega wymienia wszystko jak leci co komu przyjdzie do głowy aż trafi.
Jak dzisiaj w tzw. warsztatach samochodowych samochodowych się uskutecznia, gdzie zamiast mechanika wymieniacze pracują.
Pozdrawiam
#22
Napisano 19 września 2016 - 07:04
Użytkownik darex dnia 18 września 2016 - 16:44 napisał
Napisałem wyeliminować jako powód a nie jako sposób na pozbycie się.
Pewnie niech kolega wymienia wszystko jak leci co komu przyjdzie do głowy aż trafi.
Jak dzisiaj w tzw. warsztatach samochodowych samochodowych się uskutecznia, gdzie zamiast mechanika wymieniacze pracują.
Pozdrawiam
Użytkownik mixx edytował ten post 19 września 2016 - 07:05
#23
Napisano 19 września 2016 - 07:56
Nie jest do końca prawda,np.moja MB też skrzypi z tyłu jak z 2-3tygodnie nie pada deszcz ,jak zacznie padać deszcz i się przejadę ,to potem znowu spokój na jakiś czas ,są specjalne preparaty którymi można spryskać jakieś newralgiczne miejsca,.
#24
Napisano 19 września 2016 - 10:15
Użytkownik Bogdan 190 dnia 16 września 2016 - 09:24 napisał
O śrubach to fachmani chyba wiedzieli pytałem o sprężyny bo miałem tak kiedyś w innej marce że skrzypiało o rany i się okazało że nowe sprężyny i nowe gumy pod-nad sprężynami nie umiały się spasować i piszczało-trzeszczało, pomogło wielokrotne spryskiwanie olejem silikonowym...przestało po 2-3tyg może się ułożyły? zakurzyły?
Użytkownik Bogdan 190 dnia 16 września 2016 - 09:24 napisał
Nie koniecznie musieli wiedzieć o śrubach . Mnie kiedyś też zapewniali że wiedzą wszystko i mam spać spokojnie. W W123 Wymieniałem silnik i chciałem aby zmienili też skrzynię biegów i po tygodniu okazało się że skrzynia nie pasuje i pomimo że zużyli ok.2 litrów płynu to nie potrafili odpowietrzyć sprzęgła.
Użytkownik januszek1971 edytował ten post 19 września 2016 - 10:21
#25
Napisano 19 września 2016 - 14:37
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 19 września 2016 - 14:37
#26
Napisano 19 września 2016 - 16:41
Użytkownik melfio1 dnia 19 września 2016 - 07:56 napisał
Sprawdź czy tuleje pływające nie mają naderwanej gumowej osłonki. Ja bym z góry je wymienił. U mnie były wybite a osłonka urwana i cały brud się tam sypał a tuleja zacierała.
mixx, dobrze opisał wymianę. Ja to robiłem na prasie, ale na aucie też się da.
#27
Napisano 19 września 2016 - 16:47
#29
Napisano 09 kwietnia 2019 - 15:17
Użytkownik japi 65 edytował ten post 09 kwietnia 2019 - 15:18
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
|
|
[w201/w124] Ogrzewanie tylnej szyby |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wiilow |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|
|
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|