Skocz do zawartości




[W124] gnusma 2.3E 1988


42 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   carl00s


  • Postów: 2 000
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lipca 2017 - 07:45

Klej do szyb to opcja permanentna. Ja zastosowalbym uszczelniacz dekarski, taki, ktory nigdy nie wysycha do konca i wiecznie pozostaje plastyczny.
Co do poliuretanu czy epoksydu - tylko na gola blache. W srodowiskach szczegolnie sprzyjajacych korozji mozna sie pokusic o podklad pod poliuretan, tak jak ja to robie, ale w tym miejscu wystarcza ze dwie warstwy czegokolwiek tak prawde mowiac. Bardziej skupilbym sie na odczyszczeniu tego miejsca. No i poczytaj jak kortanin sie stosuje, bo tutaj latwo o bledy.



#22 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 15 lipca 2017 - 11:10

Nie dekarskie, tylko specjalne do kempingów, tworzywa które nigdy nie tężnieją. Tylko że taka fifka wychodzi pod 5 dych. Butyl jakieś coś takiego mam.
svp:
http://allegro.pl/us...6883690361.html

Użytkownik majsterus edytował ten post 15 lipca 2017 - 11:12


#23 Offline   gnusma


  • Postów: 43
  • Na forum od: 15 maj 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Skoda Octavia Tour

Napisano 16 lipca 2017 - 21:40

Dzięki Panowie, muszę znaleźć jakiś tańszy uszczelniacz ... coś wykombinuję , wszystko byłoby ok gdyby dziadek pilnikiem nie powiększył dziury na antenę z FSO :s . Carl00s jakie błędy można popełnić przy stosowaniu Cortaninu ?

Dzisiaj wyprowadziłem wozidło z garażu po prawie roku postoju :)

Dołączona grafika

Kupiłem czujnik nowy czujnik temperatury FAE 95'C-100'C i w końcu sprzęgło elektromagnetyczne normalnie się załącza :) , ale i tak jest coś nie tak bo układ i tak nie daje rady na wolnych obrotach i temperatura powolutku wzrasta .... do białej kreski przed 120'C ... co może być jeszcze nie tak ?
Wymieniam listwę przedniego zderzaka jak widać na zdjęciach , kupiłem sobie w "Salonie Fabrycznym Mercedes-Benz w Sosnowcu" nowe ramki na rejestrację .... myślałem że w ramach reklamy są za darmo ... ale nie są ;)

Dołączona grafika

Czujnik ze zdjęcia w zeszłym roku kupiłem jako czujnik temperatury ... dlatego się nie włączało sprzęgło elektromagnetyczne ... może ktoś wie co to za czujnik ?

Dołączona grafika

Panowie oświećcie mnie co to za czujniki A,B,C ? ze zdjęcia i za co odpowiadają ?

Dołączona grafika

Dzięki :)

Użytkownik gnusma edytował ten post 16 lipca 2017 - 21:41


#24 Offline   AiM


  • Postów: 932
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 17 lipca 2017 - 07:10

Wyświetl postUżytkownik gnusma dnia 16 lipca 2017 - 21:40 napisał

jakie błędy można popełnić przy stosowaniu Cortaninu ?
Musisz mieć osobny pojemnik, gdzie przelejesz część specyfiku.
Po użyciu reszta z pojemnika jest do wyrzucenia, więc dozuj nie za wiele, żeby nie zmarnować za dużo Cortainu.
"Mocząc" pędzel bezpośrednio w puszcze "zarazisz" produkt rdzą i możesz go potem wyrzucić.

#25 Offline   carl00s


  • Postów: 2 000
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 lipca 2017 - 08:07

Trzeba też pamiętać, żeby zmyć pozostałości cortaninu wodą. Nie ma on w zasadzie żadnej przyczepności z czystą blachą, więc kolejne warstwy mogą się odspajać.

#26 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 lipca 2017 - 08:18

Wyświetl postUżytkownik gnusma dnia 16 lipca 2017 - 21:40 napisał

Panowie oświećcie mnie co to za czujniki A,B,C ? ze zdjęcia i za co odpowiadają ?
A - podwójny czujnik chłodzenia starego typu, daje sygnał do sterownika KE-Jet i modułu zapłonowego EZL.
B - zawór termiczny do oparów paliwa ze zbiornika.
C - nie mam pewności, ale to może być czujnik to licznika jeżeli jest jednopinowy.

Wyświetl postUżytkownik gnusma dnia 16 lipca 2017 - 21:40 napisał

ale i tak jest coś nie tak bo układ i tak nie daje rady na wolnych obrotach i temperatura powolutku wzrasta .... do białej kreski przed 120'C ... co może być jeszcze nie tak ?
W mocno upalne dni ,na wolnych obrotach może wzrastać temperatura, ale profilaktycznie możesz przepłukać chłodnice octem lub różnymi specyfikami, a najlepiej zacząć od umycia samej chłodnicy płynem do mycia silników i spłukać wodą. Raczej unikać myjek ciśnieniowych.

#27 Offline   gnusma


  • Postów: 43
  • Na forum od: 15 maj 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Skoda Octavia Tour

Napisano 25 sierpnia 2017 - 22:09

Przymierzyłem felgi ...hmm to ET 23 jest za ostre , felgi idą do żyda ...

Dołączona grafika

patrząc z boku rant felgi jest równo z rantem błotnika ... za ostro , może ktoś robi jakiś projekt ? Są to felgi z W123 chętnie zamienię na jakieś szprychowe do W124.

Dołączona grafika

Wytępiłem w końcu rudą z bagażnika :)

Dołączona grafika

i wymieniłem listwę zderzaka

Dołączona grafika

Ehhh....

Dołączona grafika

Użytkownik gnusma edytował ten post 25 sierpnia 2017 - 22:13


#28 Offline   gnusma


  • Postów: 43
  • Na forum od: 15 maj 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Skoda Octavia Tour

Napisano 02 października 2017 - 21:08

Chyba czas powoli kończyć tegoroczny sezon garażowy, szkoda że w tym roku było ogólnie słabo z pogodą :( . Miałem wyczyścić sobie podłogę z kanału ale już troszkę jest wieczorami zimno. Znowu przez zimę trochę części nazbieram i z wiosną ruszę do pracy.

Dołączona grafika

A coś takiego często stoi niedaleko mnie :mrgreen:

Dołączona grafika

#29 Offline   gnusma


  • Postów: 43
  • Na forum od: 15 maj 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Skoda Octavia Tour

Napisano 09 października 2017 - 20:05

Panowie ciężko przerabia się taką W124 230E jak moja na gaźnik ? W beczkach był taki motor ... Jak już odbuduje moją sztukę wywalę ten mechaniczny wtrysk i chce albo elektroniczny albo gaźnik .

#30 Offline   inutile


  • Postów: 1 449
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 października 2017 - 20:58

Jak już masz rzeźbić to lepiej wtrysk. Gaźnik był w 2.0.








Podobne tematy Zwiń