[W124] gnusma 2.3E 1988
#1
Napisano 18 września 2016 - 21:37
To mój pierwszy post na tym forum ( nie licząc powitania ), tak więc zaczynam działalność .
Po około 30 latach marzeń stałem się w końcu posiadaczem Mercedesa W124 230E, droga do posiadania tego modelu była długa i kręta. Wszystko zaczęło się około 1988 wraz z przesyłką zawierającą dwa plakaty, jeden przedstawiał historię marki Mercedes-Benz na drugim były dwa Mercedesy C124 300CE i zaczęła się miłość. W tamtych czasach 124 było dość mało tym samym obiektów westchnień tez nie było. na początku lat 90-tych w jednym z moteli "Hotelu Novotel" w Sosnowcu powstał mały salon ( chyba nawet S.Zasady) , nowe balerony, 190 to było coś ...pamiętam że wszystkie były w jednym kolorze ciemny grafit przyjeżdżaliśmy tam rowerami je pooglądać.
Potem było coraz lepiej auto spowszedniało, w Sosnowcu powstała Polonia TAXI która używała tylko białych Mercedesów 124 ...to były czasy, lecz jednak cały czas cena auta zabijała jakiekolwiek marzenia o tym samochodzie.
Po zrobieniu prawa jazdy zamiast Mercedesa stanął pod blokiem Polski Fiat 125p którego i tak kochałem potem były różne auta najmilej wspominam BMW E34 w stanie iście fabrycznym.... teraz natomiast do codziennej jazdy jest Octavia.
Tak od dwóch lat zacząłem intensywnie przeszukiwać ogłoszenia dotyczące W124, przejechałem setki jak nie tysiące kilometrów w różnych województwach .... wynik zawsze ten sam, wracałem totalnie "wkurzony" . Auta za ok 10.000pln nie odbiegały za bardzo od tych za 3000pln . Chciałem kupić 124 na wąskiej listwie lub Coupe ale to już totalny dramat, wszędzie opowiadania właściciela jaki to klasyk już jest i że z Ukrainy już po niego jadą. Siadła mi psycha i sobie odpuściłem.
W maju znalazłem na OLX ( OTO MOTO )ogłoszenie o W124 230E z 1988r z Rudy Śląskiej.W sumie był taki jak chciałem, silnik benzyna, wąska listwa .... niby mało rdzy, pojechałem.
Starszy Pan wyjął auto z garażu... w sumie ładny, rdzy rzeczywiście mało, oryginalne alumy, brązowe wnętrze, oprócz fotela kierowcy nie zniszczone, auto niestety wyposażone w hak i właściciel raczej z niego korzystał. ... Zrezygnowałem
Po tygodniu jednak zadzwoniłem do gościa i go zabrałem ..tak więc mam swój wymarzony samochód
Oto Vin rozszyfrowany przez kolegę typ2006 z Silesii
Ident. number (FIN) WDB1240231A739648
VIN WDB1240231A739648
Baumuster 124023
Sales name 230 E
Permanent link http://carinfo.kiev.ua/ca...eck?su=fc9m1wtq
Order number 0 8 250 00181 (Destination: Branch Duisburg)
Delivery date 1988-04
PAINT1 702 SMOKE SILVER METALLIC
Interior color 073 CLOTH BRAZIL BROWN
Engine 102982 10 100133
Gearbox 716217 00 022268
Lights units BOSCH
Wipers SWF 880415
073A CLOTH BRAZIL BROWN (tapicerka)
260 bez znaczka modelu na pokrywie bagażnika
412 dach odsuwany i uchylany elektrycznie
466 centralny zamek
506 lusterka zewnętrzne podgrzewane, prawe regulowane elektrycznie
570 składany podłokietnik z przodu
591 szyby atermiczne, tylna ogrzewana, szkło hartowane
620 system kontroli spalin
702 SMOKE SILVER METALLIC (lakier)
812 głośniki z tyłu
#2
Napisano 18 września 2016 - 21:58
Może kiedyś się trafimy, dzieli nas 50km
...tez dopiero zaczynamy przygodę z
Użytkownik AiM edytował ten post 18 września 2016 - 22:00
#3
Napisano 18 września 2016 - 22:01
W chwili obecnej moja gwiazda przebywa w garażu w stanie ...troszkę rozebranym ale jak najbardziej zapraszam Kolegę do Sosnowca !!!
Kupiłem oto takie felgi EXIP 15x7jH2 ET23 ... mam nadzieję że nie będą wystawać
Użytkownik gnusma edytował ten post 18 września 2016 - 22:20
#4
Napisano 18 września 2016 - 22:19
#7
Napisano 05 października 2016 - 23:02
Nawet są fabryczne klucze
Jakiś barbarzyńca zamontował hak holowniczy , chcę go wywalić ale boję się co będzie dalej.... sześć dziur do zaspawania .... i ta rdza po haku
tutaj dodatkowe dwa powody do niepokoju ..z lewej i prawej strony ..prawy błotnik przy zderzaku troszkę koroduje
... więcej rdzy nie stwierdzono
Jak dla mnie najważniejsze ze jest w pełni oryginalny ... no dobra ... ma radio z ostatniej E-klasy ..Beckera "Special"
ma felgi gullideckel ..ale zastapia je te z wcześniejszego posta ... mam nadzieję ze wejdą .
Malowany lewy przedni błotnik i tylny prawy, reszta ma oryginalny lakier ... tak wyszło miernikiem.
Użytkownik gnusma edytował ten post 05 października 2016 - 23:29
#8
Napisano 05 października 2016 - 23:35
P.S.
Proszę mi tutaj dawać adres, po południu jestem na odwiedzinach i oględzinach!
Nie spodziewałem się tutaj kogoś z Sosnowca
#9
Napisano 06 października 2016 - 00:23
#10
Napisano 06 października 2016 - 05:38
Użytkownik gnusma dnia 05 października 2016 - 23:02 napisał
Taka rdza to jeszcze nie problem. Jak po wyspawaniu będzie wszystko dobrze zabezpieczone, to na długo o problemie w tym miejscu zapomnisz
Ale z takim montażem haka, to ktoś poszalał
Ogólnie, to bardzo ładne auto . Zakładaj te nowe felgi i daj zdjęcie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[124] rodxynek, 230E, 1988 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | rodxynek |
|
|
|
M102, 2.3 1988- ssanie włącza się przy każdym uruchomieniu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Sawyer |
|
|
|
[C124] Budi 3,2E 1988r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | budi |
|
|
|
[c124] maniek1987 2.3E 1988 pierwszy nie ostatni :) |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | maniek1987 |
|
||
[C124] Mlodyndm 3.0E 1988 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Mlodyndm |
|