Kolejny problem - od czasu do czasu, losowo dosyć, bez żadnego schematu, zapala mi się kontrolka ASR.
Samochód wtedy praktycznie przestaje chcieć jechać. Reakcji na gaz nie ma prawie żadnej, chyba, że wcisnę w podłogę, żeby zadziałał kickdown. Wtedy zaczyna się powoli toczyć i umożliwia zjechanie np. na pobocze
Najczęściej wystarczy wyłączyć stacyjkę, chwilę odczekać, po ponownym odpaleniu jest OK.
Co może być przyczyną? Co i jak mogę sprawdzić?
0
41 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 maja 2013 - 03:11
#2
Napisano 27 maja 2013 - 07:09
Kontrolka ASR tryb awaryjny silnika wiązka silnika i przepustnicy do sprawdzenia, regeneracji.
#3
Napisano 27 maja 2013 - 10:55
Jakie bledy pod SD lub wyblyskane dioda ?
#4
Napisano 27 maja 2013 - 11:45
Na razie jeszcze nie był w żaden sposób diagnozowany. W sumie napisałem, żebyście mi właśnie podpowiedzieli co mniej więcej posprawdzać.
Czy to rzeczywiście od razu musi być wiązka czy jest szansa, że jakaś mniejsza duperela?
Czy to rzeczywiście od razu musi być wiązka czy jest szansa, że jakaś mniejsza duperela?
#5
Napisano 27 maja 2013 - 12:44
W tym przypadku wiazka to akurat najmniejszy i najtanszy problem. Podlacz pod kompa bo przyczyn trybu awaryjnego i swieceniea sie kontrolki ASR jest od groma.
#6
Napisano 27 maja 2013 - 13:15
Hmm... Wiązka to najtańszy problem? Wydawało mi się, że to właśnie dość kłopotliwa i droga zabawa...
W takim razie czas podjechać gdzieś na diagnostykę. Star Diagnosis w tym układzie najlepiej?
W takim razie czas podjechać gdzieś na diagnostykę. Star Diagnosis w tym układzie najlepiej?
#7
Napisano 27 maja 2013 - 13:46
Najprostsza diagnostyke wykoansz sam, trzema kabelkami, dioda led i wlacznikiem. KAzdy warsztat wyposazony w SD powinien ogaranac "odczytanie bledow" Kontrolka ASR sygnalizuje zazwyczaj blad w ktorejs czesci tego jakze skomplikowanego ukladu. Takze moze to byc wiazka przpustnicy (jakies 100-200zl) czujnik pod pedalem gazu (150 zl), czujnik w skrzyni biegow (NSS switch)(400zl) Komputer sterujacy E-gas, Lub sama przepustnica ok 2500. Oraz inne rzeczy o ktorych nie mam wiedzy. Takze jak widzisz rozpietosc cenowa spora Oczywiscie moze byc to problem nie zwiazany zupelnie z systemem ASR a jakims innym komponentem.
#8
Napisano 27 maja 2013 - 14:14
A że tak jeszcze zapytam, bo mam sprzeczne informacje. Czy do mojego auta da się podpiąć SD i nim zdiagnozować czy nie?
#9
Napisano 27 maja 2013 - 14:56
Oczywiscie ze mozna.
#10
Napisano 27 maja 2013 - 17:57
No widzisz, bo ja na odmianę usłyszałem, że W124 to się nie da, bo nie ma tam jeszcze OBDII ani stosownych wtyczek diagnostycznych. Że jest tylko jakaś stara 21 pin i tam sobie mogę jedynie diodką coś tam wymrugać...
Zgłupiałem już totalnie w takim razie.
Zgłupiałem już totalnie w takim razie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[S124] Moduł komfortu kombi. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
[W140] 2.8 94 rok ABS ASR nie włącznik stop |
Mercedes S, CL i SEC | @ctiv |
|
|
|
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|