Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

Polerowanie Lamp W163


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   dawid51Gt


  • Postów: 64
  • Na forum od: 23 paź 2015
  • Miejscowość: Warszaw
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:ML 350 (W163)

Napisano 27 wrzesień 2016 - 19:26

Witam
Mam pytanie , czy ktoś już to robił .Lampy fabryczne w moim ML350 trochę już zmatowiły się .To fabryczne reflektory xenonowe ,tragedii jeszcze nie ma ale na pewno straty w oświetleniu są i wygląda to niezbyt fajnie .Firm jest sporo , pytanie jakie macie doświadczenia z takich usług , na jak długo to starcza - czy warto ?

#2 Offline   k0niu86


  • Postów: 267
  • Na forum od: 17 sty 2012
  • Miejscowość: Rzeszów / Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ML320 W163

Napisano 28 wrzesień 2016 - 06:14

Wyświetl postUżytkownik dawid51Gt dnia 27 wrzesień 2016 - 19:26 napisał

Witam
Mam pytanie , czy ktoś już to robił .Lampy fabryczne w moim ML350 trochę już zmatowiły się .To fabryczne reflektory xenonowe ,tragedii jeszcze nie ma ale na pewno straty w oświetleniu są i wygląda to niezbyt fajnie .Firm jest sporo , pytanie jakie macie doświadczenia z takich usług , na jak długo to starcza - czy warto ?

Ja mam akurat przedlifta i wypoerowane klosze :) jest lepiej niż przedtem.

Ale z doświadczeń z innych aut to warto oddać lampy do regeneracji - odbłyśniki i klosze :) efekt jest zaskakująco dobry :)

#3 Offline   gargus888


  • Postów: 22
  • Na forum od: 16 sty 2017
  • Miejscowość: Kluszkowce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 300td
  • Trzeci Mercedes:w163 2.7 CDI
  • Inne auto:Audi a3 1.6

Napisano 10 luty 2017 - 19:05

Odświeżam kotleta :) Robił to ktoś regeneracje lamp przed liftem ?

#4 Offline   k0niu86


  • Postów: 267
  • Na forum od: 17 sty 2012
  • Miejscowość: Rzeszów / Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ML320 W163

Napisano 10 luty 2017 - 20:43

Wyświetl postUżytkownik gargus888 dnia 10 luty 2017 - 19:05 napisał

Odświeżam kotleta :) Robił to ktoś regeneracje lamp przed liftem ?

Ja mam wypolerowane klosze przedlifotwe i jak widzę czasem inne na ulicy to jest różnica kosmos :)

#5 Offline   gargus888


  • Postów: 22
  • Na forum od: 16 sty 2017
  • Miejscowość: Kluszkowce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 300td
  • Trzeci Mercedes:w163 2.7 CDI
  • Inne auto:Audi a3 1.6

Napisano 10 luty 2017 - 22:30

k0niu86, A robiłeś to sam czy gdzieś warsztacie ?

#6 Offline   k0niu86


  • Postów: 267
  • Na forum od: 17 sty 2012
  • Miejscowość: Rzeszów / Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ML320 W163

Napisano 11 luty 2017 - 10:10

Wyświetl postUżytkownik gargus888 dnia 10 luty 2017 - 22:30 napisał

k0niu86, A robiłeś to sam czy gdzieś warsztacie ?

Kupiłem wypolerowane :)

#7 Offline   maciek500


  • Postów: 49
  • Na forum od: 31 maj 2016
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600L
  • Trzeci Mercedes:W220 Lorinser F1 S500L
  • Inne auto:W140 S500 Lang

Napisano 13 luty 2017 - 12:31

O polerowaniu to Wam powiem co nieco :)
Każde lampy są pokryte specjalnym bezbarwnym lakierem- który chroni plastikowe klosze przed promieniowaniem UV. Z biegiem lat lakier ten ściera się- przez mycie- i też wypala- od ciągłego ciepła od żarówek.

Polerując trzeba całkowicie usunąć ten lakier (jesli widac ze juz schodzi lu jest matowy), ale najważniejsze aby po polerce ZABEZPIECZYĆ ponownie klosze- bo "goły" plastik w kilka tygodni znów zacznie robić się matowy.

Do ochrony używamy specjalnej folii bezbarwnej z filtrem UV (specjalnej, nie takiej z allegro za 9.90zł) lub lakieru bezbarwnego. Wtedy mamy gwarancje, że fachowo zrobiona renowacja da nam kolejne dlugie lata spokoju i ladnego wygladu.

Osobiscie preferuje folię, bo dodatkowo zabezpiecza przed odpryskami, a wymiana folii po kilku latach uzytkowania jest prostsza niż zdzieranie i ponowne polerowanie i lakierowanie klosza.
Dziękuję, to tyle w temacie.

Aha jeśli chodzi o odblysniki- nie warto regenerować, na dlugo to nie pomaga.

#8 Offline   gargus888


  • Postów: 22
  • Na forum od: 16 sty 2017
  • Miejscowość: Kluszkowce
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 300td
  • Trzeci Mercedes:w163 2.7 CDI
  • Inne auto:Audi a3 1.6

Napisano 15 luty 2017 - 21:23

Wyświetl postUżytkownik maciek500 dnia 13 luty 2017 - 12:31 napisał

O polerowaniu to Wam powiem co nieco :)
Każde lampy są pokryte specjalnym bezbarwnym lakierem- który chroni plastikowe klosze przed promieniowaniem UV. Z biegiem lat lakier ten ściera się- przez mycie- i też wypala- od ciągłego ciepła od żarówek.

Polerując trzeba całkowicie usunąć ten lakier (jesli widac ze juz schodzi lu jest matowy), ale najważniejsze aby po polerce ZABEZPIECZYĆ ponownie klosze- bo "goły" plastik w kilka tygodni znów zacznie robić się matowy.

Do ochrony używamy specjalnej folii bezbarwnej z filtrem UV (specjalnej, nie takiej z allegro za 9.90zł) lub lakieru bezbarwnego. Wtedy mamy gwarancje, że fachowo zrobiona renowacja da nam kolejne dlugie lata spokoju i ladnego wygladu.

Osobiscie preferuje folię, bo dodatkowo zabezpiecza przed odpryskami, a wymiana folii po kilku latach uzytkowania jest prostsza niż zdzieranie i ponowne polerowanie i lakierowanie klosza.
Dziękuję, to tyle w temacie.

Aha jeśli chodzi o odblysniki- nie warto regenerować, na długo to nie pomaga.

Kolego mam zapytanie robiłeś to sam ?
Jakie narzędzia używałeś i jakie papiery (degradacje) ?
a tą folie gdzie można kupić ?
pozdrawiam