1
Polerowanie Lamp W163
Rozpoczęty przez dawid51Gt, wrz 27 2016 19:26
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 września 2016 - 19:26
Witam
Mam pytanie , czy ktoś już to robił .Lampy fabryczne w moim ML350 trochę już zmatowiły się .To fabryczne reflektory xenonowe ,tragedii jeszcze nie ma ale na pewno straty w oświetleniu są i wygląda to niezbyt fajnie .Firm jest sporo , pytanie jakie macie doświadczenia z takich usług , na jak długo to starcza - czy warto ?
Mam pytanie , czy ktoś już to robił .Lampy fabryczne w moim ML350 trochę już zmatowiły się .To fabryczne reflektory xenonowe ,tragedii jeszcze nie ma ale na pewno straty w oświetleniu są i wygląda to niezbyt fajnie .Firm jest sporo , pytanie jakie macie doświadczenia z takich usług , na jak długo to starcza - czy warto ?
#2
Napisano 28 września 2016 - 06:14
Użytkownik dawid51Gt dnia 27 września 2016 - 19:26 napisał
Witam
Mam pytanie , czy ktoś już to robił .Lampy fabryczne w moim ML350 trochę już zmatowiły się .To fabryczne reflektory xenonowe ,tragedii jeszcze nie ma ale na pewno straty w oświetleniu są i wygląda to niezbyt fajnie .Firm jest sporo , pytanie jakie macie doświadczenia z takich usług , na jak długo to starcza - czy warto ?
Mam pytanie , czy ktoś już to robił .Lampy fabryczne w moim ML350 trochę już zmatowiły się .To fabryczne reflektory xenonowe ,tragedii jeszcze nie ma ale na pewno straty w oświetleniu są i wygląda to niezbyt fajnie .Firm jest sporo , pytanie jakie macie doświadczenia z takich usług , na jak długo to starcza - czy warto ?
Ja mam akurat przedlifta i wypoerowane klosze jest lepiej niż przedtem.
Ale z doświadczeń z innych aut to warto oddać lampy do regeneracji - odbłyśniki i klosze efekt jest zaskakująco dobry
#3
Napisano 10 lutego 2017 - 19:05
Odświeżam kotleta Robił to ktoś regeneracje lamp przed liftem ?
#7
Napisano 13 lutego 2017 - 12:31
O polerowaniu to Wam powiem co nieco
Każde lampy są pokryte specjalnym bezbarwnym lakierem- który chroni plastikowe klosze przed promieniowaniem UV. Z biegiem lat lakier ten ściera się- przez mycie- i też wypala- od ciągłego ciepła od żarówek.
Polerując trzeba całkowicie usunąć ten lakier (jesli widac ze juz schodzi lu jest matowy), ale najważniejsze aby po polerce ZABEZPIECZYĆ ponownie klosze- bo "goły" plastik w kilka tygodni znów zacznie robić się matowy.
Do ochrony używamy specjalnej folii bezbarwnej z filtrem UV (specjalnej, nie takiej z allegro za 9.90zł) lub lakieru bezbarwnego. Wtedy mamy gwarancje, że fachowo zrobiona renowacja da nam kolejne dlugie lata spokoju i ladnego wygladu.
Osobiscie preferuje folię, bo dodatkowo zabezpiecza przed odpryskami, a wymiana folii po kilku latach uzytkowania jest prostsza niż zdzieranie i ponowne polerowanie i lakierowanie klosza.
Dziękuję, to tyle w temacie.
Aha jeśli chodzi o odblysniki- nie warto regenerować, na dlugo to nie pomaga.
Każde lampy są pokryte specjalnym bezbarwnym lakierem- który chroni plastikowe klosze przed promieniowaniem UV. Z biegiem lat lakier ten ściera się- przez mycie- i też wypala- od ciągłego ciepła od żarówek.
Polerując trzeba całkowicie usunąć ten lakier (jesli widac ze juz schodzi lu jest matowy), ale najważniejsze aby po polerce ZABEZPIECZYĆ ponownie klosze- bo "goły" plastik w kilka tygodni znów zacznie robić się matowy.
Do ochrony używamy specjalnej folii bezbarwnej z filtrem UV (specjalnej, nie takiej z allegro za 9.90zł) lub lakieru bezbarwnego. Wtedy mamy gwarancje, że fachowo zrobiona renowacja da nam kolejne dlugie lata spokoju i ladnego wygladu.
Osobiscie preferuje folię, bo dodatkowo zabezpiecza przed odpryskami, a wymiana folii po kilku latach uzytkowania jest prostsza niż zdzieranie i ponowne polerowanie i lakierowanie klosza.
Dziękuję, to tyle w temacie.
Aha jeśli chodzi o odblysniki- nie warto regenerować, na dlugo to nie pomaga.
#8
Napisano 15 lutego 2017 - 21:23
Użytkownik maciek500 dnia 13 lutego 2017 - 12:31 napisał
O polerowaniu to Wam powiem co nieco
Każde lampy są pokryte specjalnym bezbarwnym lakierem- który chroni plastikowe klosze przed promieniowaniem UV. Z biegiem lat lakier ten ściera się- przez mycie- i też wypala- od ciągłego ciepła od żarówek.
Polerując trzeba całkowicie usunąć ten lakier (jesli widac ze juz schodzi lu jest matowy), ale najważniejsze aby po polerce ZABEZPIECZYĆ ponownie klosze- bo "goły" plastik w kilka tygodni znów zacznie robić się matowy.
Do ochrony używamy specjalnej folii bezbarwnej z filtrem UV (specjalnej, nie takiej z allegro za 9.90zł) lub lakieru bezbarwnego. Wtedy mamy gwarancje, że fachowo zrobiona renowacja da nam kolejne dlugie lata spokoju i ladnego wygladu.
Osobiscie preferuje folię, bo dodatkowo zabezpiecza przed odpryskami, a wymiana folii po kilku latach uzytkowania jest prostsza niż zdzieranie i ponowne polerowanie i lakierowanie klosza.
Dziękuję, to tyle w temacie.
Aha jeśli chodzi o odblysniki- nie warto regenerować, na długo to nie pomaga.
Każde lampy są pokryte specjalnym bezbarwnym lakierem- który chroni plastikowe klosze przed promieniowaniem UV. Z biegiem lat lakier ten ściera się- przez mycie- i też wypala- od ciągłego ciepła od żarówek.
Polerując trzeba całkowicie usunąć ten lakier (jesli widac ze juz schodzi lu jest matowy), ale najważniejsze aby po polerce ZABEZPIECZYĆ ponownie klosze- bo "goły" plastik w kilka tygodni znów zacznie robić się matowy.
Do ochrony używamy specjalnej folii bezbarwnej z filtrem UV (specjalnej, nie takiej z allegro za 9.90zł) lub lakieru bezbarwnego. Wtedy mamy gwarancje, że fachowo zrobiona renowacja da nam kolejne dlugie lata spokoju i ladnego wygladu.
Osobiscie preferuje folię, bo dodatkowo zabezpiecza przed odpryskami, a wymiana folii po kilku latach uzytkowania jest prostsza niż zdzieranie i ponowne polerowanie i lakierowanie klosza.
Dziękuję, to tyle w temacie.
Aha jeśli chodzi o odblysniki- nie warto regenerować, na długo to nie pomaga.
Kolego mam zapytanie robiłeś to sam ?
Jakie narzędzia używałeś i jakie papiery (degradacje) ?
a tą folie gdzie można kupić ?
pozdrawiam
#9
Napisano 31 marca 2017 - 16:55
Idioci jeżdżą 24h na światłach to musza polerować lampy a w moich mercedesach lampy mimo 15 i 20 lat jak nowe bo ? Ja na światłach w dzień nie jeżdżę
#10
Napisano 31 marca 2017 - 18:34
ja tez nie, bo nie musze
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201] Lampka oświetlenia tylnej kanapy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | FANTAZMA |
|
||
S212 jedna tylną lampa LED świeci słabiej... |
Mercedes C, E i CLK | Qba85 |
|
||
[w201] Które lampy oryginalne ULO 381 czy RS ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Terenowiec |
|
||
[W124] Jak zregenerować gniazdo żarówki we wkłądzie tylnych lamp |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
Lampka oświetlenia kabiny tył w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gwe201 |
|
|