Pompa podała 205ml, więc raczej jest w porządku.
0
[W124] OM601 (2.0D) - żabkowanie
Rozpoczęty przez Szarik, paź 09 2016 12:14
36 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 26 maja 2017 - 11:45
#22
Napisano 26 maja 2017 - 12:50
Nie wiem czy istotne ale umnie silnik na filtrze paliwa z 6 dziurami zle chodzil i wymienilem na 8 dziur i wpozadku, moze inna przepustowosc. Nie wiem ile ty masz dziur w filtrze.To 200d to raczej nie masz ARA na pompie ani zadnych innych pinow do kabli.
#23
Napisano 26 maja 2017 - 13:40
Nie pamiętam ilo dziurkowy mam filtr. Ale skoro wydajność jest dobra, to raczej ma odpowiednią przepustowość.
ARA nie mam. Muszę się jeszcze tym wtryskom przyjrzeć.
ARA nie mam. Muszę się jeszcze tym wtryskom przyjrzeć.
#24
Napisano 26 maja 2017 - 15:38
Użytkownik Szarik dnia 25 maja 2017 - 18:02 napisał
Ciężko go wyjąć i da się go naprawić?
Musisz wyjąć pompę wtryskową, bo przestawiacz jest na wałku pompy na wielowypuście. Jest on wbudowany w koło zębate napędu pompy, musisz zdjąć to koło z łańcucha rozrządu. Wyjdzie całość od strony vacum pompy po jej demontażu.
#26
Napisano 26 maja 2017 - 19:46
Czyli ogólnie sporo roboty. Ciężko jest wyjąć pompę?
W drugim aucie muszę zrobić wtryski, więc przyrząd i tak mi się przyda, to przy okazji sprawdzę moje. A jak to nie one, to sprawdzę przyspieszacz.
W drugim aucie muszę zrobić wtryski, więc przyrząd i tak mi się przyda, to przy okazji sprawdzę moje. A jak to nie one, to sprawdzę przyspieszacz.
#27
Napisano 29 maja 2017 - 10:02
U mnie jest podobnie ale przez parę lat tak to opanowałem, że nie mam problemu aby jeździć bez żabkowania
#28
Napisano 29 maja 2017 - 10:23
No ja też to opanowałem na tyle, że rzadko się zdarza żabkowanie. Jednak drażni mnie, że w ogóle występuje i chciałbym to zmienić
#29
Napisano 06 stycznia 2020 - 18:23
Mam podobny problem, przy ruszaniu (puszczaniu sprzęgła) bez gazu silnik i skrzynia dostaje drgań (szarpie) widziałem z kanału, na połączeniach wału niema luzów, ponadto wystarczy tylko delikatnie wcisnąć gaz (na 800-900 obr/min) i szarpania niema. Gdy silnik się rozgrzeje wyłącza mi się obrotomierz. Obstawiam regulator wolnych obrotów pompy wtryskowej, ale jak to sprawdzić/ jak to się naprawia? Łożysko oporowe też mi trochę słychać jak się jest pod samochodem ale zdaje mi się że to nie sprzęgło, wolałbym sprawdzić pompę, ponieważ czasami na rozgrzanym ma też objaw delikatnego bujania silnikiem (na wolnych obrotach). Nie jest padnięty srebrny przekaźnik za akumulatorem ponieważ podmieniałem z innym autem i było to samo (szarpanie i obrotomierz wyłacza się jak auto złapie trochę temperatury ok 40 stopni). Poza tym wszystko ok, poduszki pod silnikiem nowe, kiwaczka, rolka, pasek, amortyzatorek zmieniałem ostatnio, pali na dotyk za każdym razem. Proszę o pomoc.
Użytkownik lukas125p edytował ten post 06 stycznia 2020 - 18:39
#30
Napisano 06 stycznia 2020 - 20:10
Podpora wału. Sprawdź dokładnie, czy nie ma nawet najmniejszej szczelinki
Kąt wtrysku przyspieszyć, z latami łańcuch się wyciąga i liczba cetanowa paliwa spada...
Kąt wtrysku przyspieszyć, z latami łańcuch się wyciąga i liczba cetanowa paliwa spada...
Użytkownik T34 edytował ten post 06 stycznia 2020 - 20:20
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
[OM601] Problem z wtryskiwaczami |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Dulson |
|
|
|
[W201] OM601 - Mocowanie wiązki przewodów przy filtrze oleju |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
Czkanie, dławienie, żabkowanie - co może być przyczyną? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | igorro |
|
||
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy |
HydePark | inutile |
|