Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[w460] Nie włącza się pompa paliwa.


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   xczabajx


  • Postów: 2
  • Na forum od: 11 paź 2016
  • Miejscowość: Szczyrk
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:230GE

Napisano 11 październik 2016 - 20:06

Mam problem z pompą paliwa. Po przekręceniu kluczyka cisza. Nie słychać tego wyraźnego dźwięku załączania się pompy. Samochód używany na co dzień. Przed wczoraj wjechałem do garażu i już nie mogłem wyjechać. Wcześniej jedynym niepokojącym objawem było falowanie obrotów. Stało się to raptem kilka razy, ale po wymianie filtrów jakieś dwa tygodnie temu problem wydawał się być załatwiony. Poczytałem nieco na tym obszernym forum (mój 230GE ma identyczną jednostkę 2.3 z wtryskiem mechanicznym co W124 czy W201) i kilka rzeczy już posprawdzałem. Po kolei:

1. Zlokalizowałem przekaźnik pompy paliwa, wyjąłem, sprawdziłem napięcie na 30 pinie i jest 12V.
2. Zmostkowałem z pinem 87 i pompa się w dalszym ciągu nie włącza (sprawdziłem poprawność mostka i na bank jest 12V na pinie 87)
3. Podpiąłem pompę bezpośrednio pod akumulator i pompa kręci. Silnik odpala.
4. Sprawdziłem napięcie na przewodzie przy pompie i... 5,5V

Gdzie szukać problemu?

#2 Offline   k0niu86


  • Postów: 282
  • Na forum od: 17 sty 2012
  • Miejscowość: Rzeszów / Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ML320 W163

Napisano 11 październik 2016 - 20:49

Wyświetl postUżytkownik xczabajx dnia 11 październik 2016 - 20:06 napisał

Mam problem z pompą paliwa. Po przekręceniu kluczyka cisza. Nie słychać tego wyraźnego dźwięku załączania się pompy. Samochód używany na co dzień. Przed wczoraj wjechałem do garażu i już nie mogłem wyjechać. Wcześniej jedynym niepokojącym objawem było falowanie obrotów. Stało się to raptem kilka razy, ale po wymianie filtrów jakieś dwa tygodnie temu problem wydawał się być załatwiony. Poczytałem nieco na tym obszernym forum (mój 230GE ma identyczną jednostkę 2.3 z wtryskiem mechanicznym co W124 czy W201) i kilka rzeczy już posprawdzałem. Po kolei:

1. Zlokalizowałem przekaźnik pompy paliwa, wyjąłem, sprawdziłem napięcie na 30 pinie i jest 12V.
2. Zmostkowałem z pinem 87 i pompa się w dalszym ciągu nie włącza (sprawdziłem poprawność mostka i na bank jest 12V na pinie 87)
3. Podpiąłem pompę bezpośrednio pod akumulator i pompa kręci. Silnik odpala.
4. Sprawdziłem napięcie na przewodzie przy pompie i... 5,5V

Gdzie szukać problemu?
Sprawdź ciągłość przewodów idących do pompy.

#3 Offline   wygaszacz


  • Postów: 71
  • Na forum od: 09 kwi 2016
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 październik 2016 - 08:42

Kostka na pompie :)