Podaj plus na środkowy bolec i minus na dwa zewnętrzne
6
77 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 07 września 2009 - 19:01
#22
Napisano 07 września 2009 - 21:15
Jeżeli cewka zaworka będzie mieć zwarcie międzyzwojowe - to tłoczek będzie przyciągał po bezpośrednim podaniu prądu, ale układ działać nie będzie, bo się wyłączy wskutek przeciążenia.
#23
Napisano 08 września 2009 - 15:35
Zrobiłem jeszcze taki test. Zdjąłem całkiem wtyczkę od zasilania i elektrozawór się otworzył na maksa i autko grzeje. Teraz tylko zastanawiam się nad diagnozą...
[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 16:35 ]
Nikt nie ma żadnego pomysłu co by z tym zrobić i co to może być?
[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 16:35 ]
Nikt nie ma żadnego pomysłu co by z tym zrobić i co to może być?
#24
Napisano 08 września 2009 - 20:04
strzaly01 napisał:
Nikt nie ma żadnego pomysłu co by z tym zrobić i co to może być?
Pomysłów może być tyle - że miejsca na forum braknie :grin:
Nie oczekuj cudów na odległość ...
#25
Napisano 08 września 2009 - 22:15
No wiem wiem :-/ liczyłem na to że może ktoś miał podobną sytuację i że może uda się to zrobić samemu bez większych umiejętności jeżeli chodzi o elektronikę i mechanikę. Chyba najlepiej będzie gdzieś jakiegoś serwisu poszukać i już. Już byłem praktycznie pewien tych elektrozaworów ale teraz centralnie z tropu zbiła mnie ta odwrotna regulacja :-( Podjadę może do mercedesa w Krakowie zobaczymy co oni powiedzą. Ale znając życie i firmowe serwisy to posypie się tysiącami. W tej chwili to chyba najważniejsza jest diagnoza.
#26
Napisano 08 września 2009 - 22:35
Na serwis nie licz - w serwisie najpierw się wymienia, a jak strzał jest nietrafiony - to dopiero wtedy szuka się usterki
#27
Napisano 09 września 2009 - 08:24
Wiem wiem jak to w serwisach jest. I tak będę tam przy okazji to nie zaszkodzi spytać. A nóż widelec będzie nagły przebłysk i poddadzą jakiś pomysł. Wiem co jest w serwisie Renault'a. Tam jak się ma auto na gwarancji to nie wolno auta odstąpić na krok bo później się magiczne rzeczy dzieją. Znam to z autopsji. Wczoraj miałem dłuższa trasę moim w124 i nawqrzałem się jak nigdy bo musiałem co chwila pstrykać guzikiem od klimy bo jak nie za gorąco było to znowu za zimno. Lipa jak nie wiem co.
#28
Napisano 11 września 2009 - 06:50
Gerri napisał:
Jeżeli cewka zaworka będzie mieć zwarcie międzyzwojowe - to tłoczek będzie przyciągał po bezpośrednim podaniu prądu, ale układ działać nie będzie, bo się wyłączy wskutek przeciążenia.
Popieram! Z elektrozaworami jest ciężka sprawa swoje poprzednie rozebrałem myśle zrobie sobie, prze czyszcze i będzie ok, nic to nie dało. Wizualnie ok a w środku? kto to wie. Pojechałem na szrot i za 150 pln wziełem z C-klasy ('97) pasują idealnie a co najważniejsze nie sprawiają kłopotów
#29
Napisano 21 sierpnia 2010 - 20:45
Witam Panowie. Podepnę sie o tematu, mam takie pytanko: mam regulacje ogrzewania na dwie strony i problem polega na tym że jak włączę grzanie lewej , to grzeje prawa i na odwrót. Dodam że wymieniałem parownik klimy i mogłem pomylić przewody (od nagrzewnicy) za akumulatorem. Czy to może być tego wina? A i jeszcze jedno, (ciepłe i zimne) leci dopiero gdy przekręcę pokrętło (do końca) aż cyknie, gdy jest ustawione w połowie np na 20C to nic sie nie dzieje.
#30
Napisano 21 sierpnia 2010 - 21:42
Masz zamienione kabelki. Powinny iść do elektrozaworu trzy kable. Środkowy bodajże zostawiasz jak był a lewy i prawy zamieniasz miejscami i powinno być ok. Miałem to samo. Podmiana kabelków pomogła. A klimę masz oryginalną? Bo to ważne. Sprawdź czujnik temp w przełączniku szyberdachu jeżeli takowy posiadasz.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] brak ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Problem z regulacją ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość_Rudkie_ |
|
||
[w201] Uszkodzone pokrętło regulacji temperatury ogrzewania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | WoerGi |
|
||
[W124] Panel ogrzewania - odwrotne działanie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gumisio |
|
||
M104 2.8 197km ciągłe napięcie na elektrozawór faz rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piotrus6282 |
|