Kudlaty Nie mam zamontowanego - lezy na polce. Prosilem Cie kilka razy o schemat....
0
[w201] Ekonomizer, schemat, podłączenie
Rozpoczęty przez Charlie9, lut 26 2007 02:05
34 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 lutego 2007 - 02:05
#2
Napisano 26 lutego 2007 - 02:14
Charlie, schemat economizera? - żartujesz?! :shock:
To czemu się nie upominasz? kurka... musiałem to przeoczyć, już Ci zapodaje materiały i montuj ustrojstwo, bo fajny bajer
Gdzieś ze szrotu wyrwij kawałek rurki dokładnie takiej jak reszta podciśnieniowych.
To czemu się nie upominasz? kurka... musiałem to przeoczyć, już Ci zapodaje materiały i montuj ustrojstwo, bo fajny bajer
Gdzieś ze szrotu wyrwij kawałek rurki dokładnie takiej jak reszta podciśnieniowych.
#3
Napisano 26 lutego 2007 - 02:16
kurcze Kudlaty Ciebie to trza jak studentow PRZYCISNAC i dajesz rade... Ze dwa miechy o to prosze
Moj niemiecki jest slaby, ale na wszelaka okolicznosc zapytam, gdzie sie to podcisnienie wpina? W trojnik?
Tyle,ze zanabylem stary typ wskaznikow (cismnienie oleju na rurce, a nie na kablach). Dlatego musze cyfrblat zmienic .
Moj niemiecki jest slaby, ale na wszelaka okolicznosc zapytam, gdzie sie to podcisnienie wpina? W trojnik?
Tyle,ze zanabylem stary typ wskaznikow (cismnienie oleju na rurce, a nie na kablach). Dlatego musze cyfrblat zmienic .
#4
Napisano 26 lutego 2007 - 02:21
Vacumometr bezpośrednio z trójnikiem tak jak masz na fabrycznym schemacie i jazda
PS. Dupa jesteś, bo wystarczyło się przypomnieć na prv i byś miał 1.5 miecha temu poza tym już kiedyśna róznych forach zapodawałem ten materiał i ludziskom bangla że hej!!
PS. Dupa jesteś, bo wystarczyło się przypomnieć na prv i byś miał 1.5 miecha temu poza tym już kiedyśna róznych forach zapodawałem ten materiał i ludziskom bangla że hej!!
#5
Napisano 26 lutego 2007 - 02:23
Hmmm powaga?? Kurcze, sie zastanawialem i wychodzilo mi, ze przy kolektorze ssacym powinienem sie wpinac z podcisnieniem
P.S. Taaaa, tylko, ze schematy nie dzialaja.... i nie nazywaj mnie D...a prosze
P.S. Taaaa, tylko, ze schematy nie dzialaja.... i nie nazywaj mnie D...a prosze
#6
Napisano 26 lutego 2007 - 02:27
Charlie9 napisał:
Hmmm powaga?? Kurcze, sie zastanawialem i wychodzilo mi, ze przy kolektorze ssacym powinienem sie wpinac z podcisnieniem
Nie, tylko w trójnik, tak jak fabrycznie.
Cytat
P.S. Taaaa, tylko, ze schematy nie dzialaja.... i nie nazywaj mnie D...a prosze
#7
Napisano 26 lutego 2007 - 02:28
Tu nie ma nic do "smiacia"
#8
Napisano 26 lutego 2007 - 02:45
Allegro.pl z całym licznikiem albo szrocik
#9
Napisano 26 lutego 2007 - 10:56
Charlie dokladnie tak jak sechamt pokazuje. Zakup sobie orginalne linki i przejsciowki i nie bedziesz mial zadnego problemu. Jak spojrzysz pod filtr to zobaczysz taki trojniczek wystaje z kolektora ssacego, wystarczy tam podpiac i powinno smigac. ja tak zrobilem i hula ze hoho
#10
Napisano 26 lutego 2007 - 13:29
Borat poratujesz schemacikiem albo numerami tych czesci? Ja nie moge znalezc tego w EPC
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[124] Pompa hamulcowa schemat |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
[r129] schematy instalacji, instrukcje napraw, instrukcje ob |
Mercedes SL, SLK | olo_gsm |
|
|
|
[W124] Ekonomizer - bardzo mocna reakcja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matwrobel |
|