Jest jeszcze kontrola jakości MB. Często te części z zamazanym logo trafiają na rynek detaliczny i są sprzedawane pod szyldem producenta, ponieważ nie przeszły surowszych norm jakościowych odbiorcy (np. MB).
0
[W201/W124] Temperatura silnika po wymianie termostatu
Rozpoczęty przez robinson-r6, lut 20 2010 19:50
158 odpowiedzi w tym temacie
#141
Napisano 18 grudnia 2016 - 12:38
#142
Napisano 18 grudnia 2016 - 18:34
To nie tak,zwykły sklep nie może sprpzedawać orginałów z znaczkiem MB.
#143
Napisano 18 grudnia 2016 - 18:58
I tu masz racje....
#145
Napisano 12 lutego 2018 - 12:04
Witam,
Mam problem z moim OM605 2,5 D. Jakis czas temu zauwazylem, że górny wąż chłodnicy robi się bardzo twardy - to był jedyny objaw. Temperatura była ok. Zauwazylem, że górny wąż jest zawsze bardzo twardy i gorący, zaś dolny wąż idący do termostatu zawsze zimny. Do tego chłodnica jest praktycznie cała zimna, ciepły jest moze górny pasek szerokości dłoni. Zrobiłem inspekcję układu chłodzenia:
- chłodnica (dwuletni Nissens) - rozłożona, jest idealna w srodku
- pompa wody - ok
- korek zbiorniczka - z rok temu kupiłem nowy w ASO wiec wykluczam
Postanowiłem zmienić termostat na Wahlera - od tego czasu zmieniło sie tylko to, że silnik łapie temperaturę wrecz za wysoką - 95 stopni.
Zrobiłem test CO2 - negatywny. Z reszta uszczelka pod głowica zrobiona latem..
Dodam, że auto nigdy się nie zagotowało, nie wywaliło wody, ogrzewanie jest idealne.
Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc, bo już nie wiem co robić..
Mam problem z moim OM605 2,5 D. Jakis czas temu zauwazylem, że górny wąż chłodnicy robi się bardzo twardy - to był jedyny objaw. Temperatura była ok. Zauwazylem, że górny wąż jest zawsze bardzo twardy i gorący, zaś dolny wąż idący do termostatu zawsze zimny. Do tego chłodnica jest praktycznie cała zimna, ciepły jest moze górny pasek szerokości dłoni. Zrobiłem inspekcję układu chłodzenia:
- chłodnica (dwuletni Nissens) - rozłożona, jest idealna w srodku
- pompa wody - ok
- korek zbiorniczka - z rok temu kupiłem nowy w ASO wiec wykluczam
Postanowiłem zmienić termostat na Wahlera - od tego czasu zmieniło sie tylko to, że silnik łapie temperaturę wrecz za wysoką - 95 stopni.
Zrobiłem test CO2 - negatywny. Z reszta uszczelka pod głowica zrobiona latem..
Dodam, że auto nigdy się nie zagotowało, nie wywaliło wody, ogrzewanie jest idealne.
Macie jakieś pomysły? Proszę o pomoc, bo już nie wiem co robić..
#147
Napisano 12 lutego 2018 - 12:44
Nadal! Na nowym termostacie efekt tylko taki, że temperatura zaczęła być za wysoka (90-95 stopni), a chłodnica nadal zimna.
#148
Napisano 12 lutego 2018 - 14:29
Chłodnica zimna, oba węże chłodnicy zimne, mimo 95 na piecu? Opcja 1 - kupiłeś trefny termostat i nie otwiera (były z zaworkiem i bez).
#149
Napisano 12 lutego 2018 - 15:32
Górny wąż gorący i twardy, dolny wąż zimny. I na starym i na tym termostacie tak samo.
#150
Napisano 12 lutego 2018 - 19:39
Wywal termostat i zagrzeje go. Jak chłodnica będzie dalej zimna to będzie jej wina albo pompy wody
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|