1
[W201] marjar 2,0E 1990 Mieczy,sław lat 26+
Rozpoczęty przez marjar, lis 13 2016 18:19
22 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 listopada 2016 - 18:19
#2
Napisano 13 listopada 2016 - 18:40
A się rozpisałeeeeeeeeeeeeś...
#3
Napisano 13 listopada 2016 - 18:45
To na dobry początek.
#4
Napisano 13 listopada 2016 - 18:52
Początek? Mówi się, że 7 rok związku to czas pierwszego kryzysu, a Ty tu o początku mówisz
#7
Napisano 13 listopada 2016 - 20:31
Użytkownik aarmir dnia 13 listopada 2016 - 18:58 napisał
Do srebrnych godów, jeszcze wam trochę zostało... A panna już po kilku związkach...
Użytkownik marjar edytował ten post 13 listopada 2016 - 20:32
#8
Napisano 14 listopada 2016 - 01:06
Nie dałbym rady patrzeć na ten spojler przez 6 lat
#9
Napisano 14 listopada 2016 - 08:09
Fakt faktem, karoseria i koła wyglądają.
#10
Napisano 14 listopada 2016 - 08:59
Kilka dodatkowych informacji: automat, kolor 122. Obniżony przez poprzedniego właściciela (niebieskie sprężyny podobno z W124 z - również podobno - obciętymi dwoma zwojami), co fajnie wygląda, ale mnie drażni, bo trzeba bardzo uważać na dziurach (czyli wszędzie). Zastanawiam się, czy go nie podnieść o 2-3 cm - może jakieś sugestie...?
Na liczniku jest 238 tkm; ile w rzeczywistości - nikt nie wie, ale silnik w b. dobrym stanie, nie bierze oleju i ładnie się zbiera. Mieczy.sław garażowany, za dużo nie jeździ (raczej w suche weekendy) - w sumie przejechałem nim ok 15 tkm. Głownie robi za zabawkę.
Ważniejsze prace, które wykonałem: wymiana siedzeń na czarne skórzane kubełki z wersji 16V, oklejenie deski drewnem zebrano, wymiana kierownicy na drewnianą (Momo/Hella), uszczelnienie pompy wody i pokrywy zaworów, wymiana wtryskiwaczy (opisane na forum), wymiana drążków kierowniczych (Lemforder), wymiana poduszek silnika i skrzyni (Febi), wymiana tylnych amortyzatorów (Sachs), wymiana sztywnych przewodów hamulcowych, wymiana wytłumienia pokrywy silnika (Febi) i grodzi czołowej, wymiana sondy lambda i regulacja Ke-Jeta (pan M. - tutejszy guru od tych spraw). Zamontowany filtr powietrza K&N.
Dwa komplety kół: 15 dziurowce i Ronal R9.
Na liczniku jest 238 tkm; ile w rzeczywistości - nikt nie wie, ale silnik w b. dobrym stanie, nie bierze oleju i ładnie się zbiera. Mieczy.sław garażowany, za dużo nie jeździ (raczej w suche weekendy) - w sumie przejechałem nim ok 15 tkm. Głownie robi za zabawkę.
Ważniejsze prace, które wykonałem: wymiana siedzeń na czarne skórzane kubełki z wersji 16V, oklejenie deski drewnem zebrano, wymiana kierownicy na drewnianą (Momo/Hella), uszczelnienie pompy wody i pokrywy zaworów, wymiana wtryskiwaczy (opisane na forum), wymiana drążków kierowniczych (Lemforder), wymiana poduszek silnika i skrzyni (Febi), wymiana tylnych amortyzatorów (Sachs), wymiana sztywnych przewodów hamulcowych, wymiana wytłumienia pokrywy silnika (Febi) i grodzi czołowej, wymiana sondy lambda i regulacja Ke-Jeta (pan M. - tutejszy guru od tych spraw). Zamontowany filtr powietrza K&N.
Dwa komplety kół: 15 dziurowce i Ronal R9.
Użytkownik Sawyer edytował ten post 14 listopada 2016 - 10:13
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] czujnik załączający wentylator |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
|
|
[W124] Jaki akumulator do 230 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojciech |
|
|
|
[W201] Malysz86 1.8 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Malysz86 |
|
||
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Lukasz1990Orange |
|
||
Luźna wtyczka za akumulatorem 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|