Panowie, czemu wszyscy dokładają turbo i łączą dwa kolektory zamiast zrobić turbo na jednym, a dalej wyrównać ciśnienia x-pipe?
Pytanie teoretyczne, bo planuję soft-turbo.
Któryś z kolegów pisał, że 0,4-0,5bara można dmuchnąc na k-jecie fabrycznym, ale jak to wysterować w takim razie?
0
[m104] 3.0 24V dołożenie turbo, pytanie o szczegóły
Rozpoczęty przez whitefunk, lis 14 2016 18:53
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 listopada 2016 - 18:53
#2
Napisano 14 listopada 2016 - 22:48
Użytkownik whitefunk dnia 14 listopada 2016 - 18:53 napisał
Któryś z kolegów pisał, że 0,4-0,5bara można dmuchnąc na k-jecie fabrycznym, ale jak to wysterować w takim razie?
Może i jest możliwość ale jaki to ma sens? Weź sobie jakies EasyEcu chociaż załóż i jak masz robić to z głową...lepienie nie ma sensu i prędzej czy później odbije się czkawką
#3
Napisano 21 listopada 2016 - 14:26
Wydechu w silniku turbo może w ogóle nie być. Jak już jest to ma być na tyle przelotowy żeby nie "dusił" spalin. x-pipe nic nie da a wydaje mi się że nawet zaszkodzi. Osobiście silnik rzędowy 6 cylindrowy robiłbym na 2 sprężarki. Do sterowania polecam komputery Link Ecu G4 albo G4+, mają bardzo dużo opcji dodatkowych np. Flat Shift
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|