Skocz do zawartości




[W201] Showtime 2.3E Kompressor '90


544 odpowiedzi w tym temacie

#341 Offline   showtime


  • Postów: 229
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 lipca 2017 - 19:46

Slowo sie rzeklo. Kupilem dzis W202 230 Kompressor na swapa



#342 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 lipca 2017 - 20:54

Idealny silnik do w201.

#343 Offline   carl00s


  • Postów: 2 002
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 lipca 2017 - 21:03

Showtime liczę zatem na obszerne "howto" swapa - bo właśnie ten silnik najbardziej chodzi mi po głowie ;).

Powodzenia w pracach.

#344 Offline   showtime


  • Postów: 229
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 lipca 2017 - 17:39

Swap bedzie ogarniany przez mojego czlowieka, ktory ogarnia 190-tki do driftu. Sprawa jest niezwykle prosta z tego co juz sie dowiedzialem. Z 2 skrzyni robimy jedną by pozostawic predkosciomierz na lince, motorownia wchodzi bez zająkniecia. Po drodze jeszcze ogarniam malowanie komory. Juz nie moge sie doczekac jesieni :)

#345 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 lipca 2017 - 21:45

To, że silnik wchodzi to oczywista sprawa, zabawa zaczyna się z odpaleniem tego.
W temacie jestem laikiem, ale podobno musi zostać oryginalny licznik z w202 by działało tak jak trzeba. Chyba, że nie odpalacie tego na seryjnym sterowniku?

#346 Offline   carl00s


  • Postów: 2 002
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lipca 2017 - 05:59

Hehe wiesz Showtime, dla dobra dalszej dyskusji zalozmy, ze rozmawiasz z typem, ktory wsadzil M60 do E30.
To, ze silnik wchodzi to nie do konca prawda,bo trzeba przerobic stabilizator i jego mocowania, cos tam bylo nie tak z lapami silnika jeszcze, ale nie pamietam co. Z tym, ze to prosta mechanika i to akurat kazdy ogarnie. Mi chodzi bardziej o problemy z elektronika - CAN jest wredny, znam kilku ktorzy polegli na OE sterowniku i musieli ratowac swap wynalazkami typu MS.

#347 Offline   showtime


  • Postów: 229
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lipca 2017 - 08:25

Kajtek ogarnia takeigo swapa juz ktorys raz. Poprawial tez swapa po magiku ktory robil go Lukaszowi z Warszawy (czerwona 190-tka z 2.3 komp, dosc znana). Immo wycinamy bo da sie to zrobic, licznik nie musi byc z W202 z tego co wiem. Wymiana licznika wchodzi w gre w momencie gdy przeklada sie cala skrzynie z W202 (chodzi o sposob podawania sygnalu na predkosciomierz). W201 ma linke, W202 sygnal elektroniczny. My zostawiamy stary licznik i obudowe skrzyni, przekladamy jedynie bebechy z W202 bo ja tez mam 5-biegówke w manualu czyli taką jaka kupilem w W202. Immo wycinamy wiec stacyjka tez zostaje ori ;)

Wezcie pod uwage ze kupilem cale W202 wiec wszystko co bedzie potrzebne jest pod reka ;)
Nawet hamulce chce przerzucic, zobaczymy

Użytkownik showtime edytował ten post 15 lipca 2017 - 08:26


#348 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lipca 2017 - 09:16

Jak umie to obejść to super.
Wszystkie swapy które widziałem maja licznik z dawcy nie ze względu na skrzynie, a po to by odpalić. Nawet jedna osoba robi gotowe obudowy liczników pod konwersje w201/w202.

#349 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 16 lipca 2017 - 14:22

Show powiedz mi sam robiłeś tylną szybę czy komuś zleciłeś? bo u mnie cieknie jak cholera i nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać i jaki towar do uszczelnienia użyć

#350 Offline   showtime


  • Postów: 229
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lipca 2017 - 14:54

Byłem z tym u goscia ktory zawodowo wstawia szyby. Jest wstawiona na masie uszczelniajacej jak w oryginale (masa miedzy szybe a uszczelke i miedzy uszczelke a karoserie). Troche przesrana robota bo masa potem wyłazi przez tydzien ale da sie ja domyc benzyną ekstrakcyjną. Lepiej zeby bylo gęściej niz ma cieknąć :)








Podobne tematy Zwiń