Skocz do zawartości




- - - - -

W208 2.0 kompressor


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   Saren


  • Postów: 8
  • Na forum od: 30 lis 2015
  • Miejscowość: Sanok
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes W208 CLK 200 kompressor

Napisano 20 listopada 2016 - 15:15

Witam, odkąd kupiłem CLK mam problem z grzaniem się silnika, temperatura dochodzi do drugiej kreski czyli jakies 50-60 stopni i wyzej sie nie podnosi nawet po przejechaniu 100 km. Stwierdziłem ze to sprzęgło wiskotyczne wiatraka bo włączone cały czas i było widać że jest wyeksploatowane. Po wymianie wiskozy na nową załączona jest teraz ona cały czas i teraz silnik się jeszcze gorzej nagrzewa, pytanie dlaczego nowa wiskoza cały czas jest załączona i czy prawdopodobnie do wymiany będzie termostat?



#2 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 listopada 2016 - 14:40

Nie wiem jak wygląda układ chłodzenia w M111, ale pomimo zapiętego wisko i tak powinieneś osiągnąć 80'C przy sprawnym termostacie. Więc wnioskuję, że termostat jest uszkodzony - otwarty lub za wcześnie się otwiera.

Wisko jest na sztywno zapięte, czy po prostu się obraca ale da się je zatrzymać?








Podobne tematy Zwiń