[W124] Michelin 2.5DTurbo 1993
#1
Napisano 20 listopada 2016 - 23:32
Jakiś czas już tu z wami jestem a zachowałem się jak gówniarz i nie pokazałem swojego mercedesa.
Poprawiam się zatem.
Zakupiony w Maju 2015r,
Mercedes-Benz E250 Turbodiesel rocznik 1993 (1 rejestracja 1994)
Baumuster 124128
Sales name E250DT
Order number 0 3 543 29778
Delivery date 1993-11
PAINT1 199
Interior color 001
Engine 602962 12 019311
Gearbox 722418 03 439816
001A No code designation available
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
570 FOLDING ARMREST, FRONT
587 No code designation available
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
620 AIR POLLUTION CONTROL
630 ECE - WARNING TRIANGLE
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
859 CTEL CARD E-NETWORK DEBITEL ( PRICE REDUCTION)
877 READING LAMP IN THE REAR LEFT AND RIGHT
Tak się prezentuje na dzień dzisiejszy
Była w planie sprzedaż auta i przesiadka na inny model 124, ale na szczęście w porę wziąłem koło i uderzyłem się w czoło, oprzytomniałem i już nie mam głupich pomysłów.
Tu auto na kołach zimowych, 15" AMG, na lato kupiłem felgi 8-loch 16cali, są już wyprostowane i niedługo idą na kompletną renowację, potem tylko dokupić
letnie Uniroyal Rain Sport i będzie gitarrra.
No i odkładam powoli hajsy na nową powłokę lakierniczą.
Podłoga nie ma rdzy, ale niestety na budzie w kilku miejscach jest kilka wypieków, na szczęście powierzchownych.
Tak więc się już pokazałem, więc jesteśmy "intacz"
Pozdro600
#2
Napisano 22 listopada 2016 - 14:26
#3
Napisano 22 listopada 2016 - 15:18
Użytkownik michelin dnia 20 listopada 2016 - 23:32 napisał
Użytkownik adasko28 dnia 22 listopada 2016 - 14:26 napisał
Wygląda dość uczciwie, w sensie bez kombinowania.
#4
Napisano 22 listopada 2016 - 22:46
Użytkownik adasko28 dnia 22 listopada 2016 - 14:26 napisał
Dzięki ale trochę mu jeszcze brakuje do bycia pięknym.
Ale jest czas więc będzie dobrze
Użytkownik adasko28 dnia 22 listopada 2016 - 14:26 napisał
Niestety zostaną 8lochy 16 cali
Użytkownik maciejd dnia 22 listopada 2016 - 15:18 napisał
Tak tak, będę prał ponownie.
Ponownie gdyż ponieważ za pierwszym razem za bardzo chciałem wyprać, poszło za dużo proszku i niestety białe zacieki pozostały.
No i trzeba będzie doprać to co się nie doprało
#7
Napisano 02 grudnia 2016 - 08:30
#8
Napisano 02 grudnia 2016 - 11:06
Użytkownik Leon90 edytował ten post 02 grudnia 2016 - 11:10
#9
Napisano 13 grudnia 2016 - 16:16
Użytkownik Szarik dnia 02 grudnia 2016 - 06:42 napisał
Lekko ponad tysiak.
Użytkownik tato81 dnia 02 grudnia 2016 - 08:30 napisał
No wiem wiem, okropny jest. Jak mnie znowu najdzie pomysł sprzedaży będziesz pierwszy który się dowie.
Powłoka lakiernicza zła nie jest, ale niestety posiada 6/7 drobnych ognisk za które trzeba będzie się zabrać na wiosnę.
Podłoga na szczęście cała i oryginalna.
Użytkownik Leon90 dnia 02 grudnia 2016 - 11:06 napisał
Dzięki
A z nowości to przyjechał dzisiaj PRAWDZIWY telefon komórkowy do sterowania piecykiem
Sterownik mam też, ale zdalnie będę sterował poprzez swojego telefona
#10
Napisano 13 stycznia 2017 - 00:01
Dobra, bo się uzbierało trochę.
Do auta wjechał nowy olej silnikowy wraz z filtrami (wymieniam co 10000km)
Dodatkowo tarcze i klocki na przód
oraz filterek skrzyni biegów wraz z nowym olejem
Jako że praktycznie zakończyłem montaż webasto w aucie, postanowiłem się podzielić swoimi rozwiązaniami.
Ciężko było znaleźć odpowiednie miejsce na piecyk który zakupiłem (Webasto Thermo Top C) więc szybka refleksja i akumulator pojechał w delegację do bagażnika
a na jego miejsce, trafił piecyk Webasto
Wyjście rury wydechowej do tłumika nastąpiło w okolice kolektora wydechowego
I wszystko chodziło pięknie, ale był problem z wpięciem się sterowanie tempmaticiem.
Jakiekolwiek podłączenie prądu załączało wentylator na maksymalne obroty, które w bardzo szybkim czasie rozładowywały akumulator.
(kilka dni wcześniej podłączaliśmy się w klimatyzację manualną, i wystarczyło podłączyć jeden kabelek +)
Zeszło się chwilę z tym rozwiązaniem ale finalnie udało się.
Na początek dzięki mojemu Przyjacielowi, został stworzony odręczny schemat dzięki któremu należało iść krok po kroku
zakupiłem zabawki do stworzenia całego systemu (również potencjometru który by regulował obroty) i zaczynamy zabawę
Finalnie na szybkie/krótkie podłączenie tak to wypadło:
https://www.youtube....h?v=26vUaUssEq4
Tutaj widąc jak moduł GSM współpracuje z Webasto
https://www.youtube....h?v=KUdfkbJDiGk
Całość po złożeniu wygląda tak
Wszystko gra i buczy wspaniale, ale muszę (może jutro) podpiąć pod ten system, jeszcze jeden przekaźnik, który przy włączonym webasto, w momencie uruchomienia stacyjki, odetnie zasilanie wentylatora z pieca i wróci na tempmatic.
Oczywiście jest w aucie także sterownik 1533
Może komuś się przyda, może nie, ale ja jestem zadowolony z wykonanych prac.
No to do następnego
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|
||
[W124] Kolber E280 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Kolber |
|
||
[W124] Filip02052000 2.2E 1993 "Krokodyl" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Filip02052000 |
|