0
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11 grudnia 2016 - 21:30
Witam wczoraj zakupiłem pierwszego Mercedesa (w126 300 SEL) w moim życiu z instalacją LPG ( 1 gen, która i tak nie działa ) i teraz moje pytanie brzmi czy warto przerobić wtrysk żeby władować tam sekwecję ( bądź lepszą ) czy dać sobie spokój i naprawić pierwotny gaz u dobrego gazownika ???
PS: Ogólnie na sam początek robię remont silnika chcę przeznaczyć na to około 5tyś
PS: Ogólnie na sam początek robię remont silnika chcę przeznaczyć na to około 5tyś
#2
Napisano 11 grudnia 2016 - 21:34
Proponuję jeszcze trzecie rozwiązanie - wyrzucić całkiem gaz. Po przekalkulowaniu kosztów naprawy wtrysku wychodzi jako najbardziej opłacalne.
#3
Napisano 11 grudnia 2016 - 21:44
Czyli nie opłaca mi się zmienić wtrysku ??
Użytkownik Sawyer edytował ten post 11 grudnia 2016 - 22:15
#4
Napisano 11 grudnia 2016 - 22:11
Ile masz zamiar robić rocznie kilometrów tym samochodem ?
#5
Napisano 11 grudnia 2016 - 22:20
Hmm kupiłem go ogólnie pod długie trasy ( więc nie będzie katowany w mieście ) tygodniowo mniej więcej po 300-400 km, z czego 10-20% max miasto 80% trasa, wiadomo czasami będzie tych kilometrów sporo więcej.
Użytkownik Sawyer edytował ten post 11 grudnia 2016 - 22:22
#6
Napisano 11 grudnia 2016 - 22:20
Nie opłaca się. Z późniejszą sekwencją koszt się zbliży do pięciocyfrowej kwoty...
Przy okazji:
Mercedes:W124 6.0E AMG - M119
No to gaz w 3.0? Pierwszy Mercedes?
Przy okazji:
Mercedes:W124 6.0E AMG - M119
No to gaz w 3.0? Pierwszy Mercedes?
#7
Napisano 11 grudnia 2016 - 22:24
Dokładnie -> wywalaj gaz.
Wszystkie nowe węże, kalosz, dwa oringi zielone pod EHA, potencjometr jak wytarty + ustawienie kjeta i zapominasz o problemach.
Tylko nie dawaj do dzisiejszych mechaników, bo tylko szkód narobią
Wszystkie nowe węże, kalosz, dwa oringi zielone pod EHA, potencjometr jak wytarty + ustawienie kjeta i zapominasz o problemach.
Tylko nie dawaj do dzisiejszych mechaników, bo tylko szkód narobią
#9
Napisano 11 grudnia 2016 - 22:52
Najdrożej będzie przerobić wtrysk mechaniczny na elektroniczny. 4-ro cylindrowy silnik jest prostszy a i tak same graty do przekładki to +/- 1500 złotych. 6 cylindrów winduje koszta wyżej. Potem robocizna, chyba że sam to zrobisz (o ile ktoś się w ogóle za to będzie chciał brać). Potem sekwencja swoje kosztuje- 3, 4 tysiące??
A potem dodatkowy serwis instalacji. Gdzie tu zysk...
A potem dodatkowy serwis instalacji. Gdzie tu zysk...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
W124 coupe 2.0b+lpg układ paliwowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thatsmajk |
|
||
W124 2.0 m111 Pojemność butli a ilosc tankowanego lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|
||
w201 PB + LPG. Nie odpala na PB na LPG odpala w miarę dobrze |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Guldan |
|