Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] 300ce 12v po 9 letnim postoju



13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   mgra1989


  • Postów: 29
  • Na forum od: 13 gru 2016
  • Miejscowość: Raczki
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2016 - 21:37

Witam. Stalem sie posiadaczem dosc ladnego egzemplarza z 88r . Krotka historia bo samochod znajomego niemca ktory mial go 20lat przy czym 8 lat temu postawil go pod plot z zamiarem odnowienia i niestety juz tego nie zrobil. Kupilem go.

Po przyprowadzeniu pod mlotek poszly pompy paliwowe ktore po prostu stanely i sie zakleily od wysychajacej benzyny. Nowe swiece, palec, kopulka, kable, olej, filtry, sonda lambda. i pewnie cos tam jeszcze o czym zapomnialem. Po tych zabiegach samochod odpalil z pol obrotu i po wstepnych regulacjach silnik pracuje pierwszorzednie. Wszelkie regulacje przeprowadzilem osobiscie i wyszly pozytywnie. Dolot szczelny. Samochod ma 211000 przebiegu.

I tu zaczynaja sie schody. W aucie byl most ze zwyklego w124 bo stary z ASD kiedys tam padl. W bagazniku przywiozlem drugi most z ASD. Zamontowalem go i wszystko dziala praktycznie dobrze. Tzn. wywala mi blad nr 8 ale jutro postaram sie zagladnac pod spod i odpowietrzyc uklad ASD bo tego jeszcze nie zrobilem ze wzgledu na pore...

Pytanie brzmi czy blad ASD ma cos wspolnego z tym ze silnik kreci sie tylko do 4500obr ???? odcina go podczas jazdy i postoju. Akumulator paliwa jest w porzadku.



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2016 - 21:52

Nie ma. Zapewne masz założony przekaźnik pompy paliwa albo moduł zapłonowy od silnika m102 (4 cylindry), dlatego tnie.

Zapowietrzony układ nie ma wpływu na ten błąd - tam nie ma żadnej kontroli ciśnienia w układzie.

Początek długiej drogi - po paru tygodniach sam zobaczysz, co mam na myśli.

#3 Offline   mgra1989


  • Postów: 29
  • Na forum od: 13 gru 2016
  • Miejscowość: Raczki
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 grudnia 2016 - 22:05

Wlasnie wyjalem przekaznik(zabierajac samochod byl wyjety) 003 545 20 05 zdaje sie masz racje... Tylko pytanie jakiego teraz szukac ?

Po zalaniu oleju ZHM slychac tylko stukanie elektromagnesu co jakies 10 sekund. To mnie Panie pocieszyles :)

Droga juz jest dluga bo ponad tydzien juz sie z nim bawie :)

#4 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 20 grudnia 2016 - 23:41

Daj VIN.

#5 Offline   mgra1989


  • Postów: 29
  • Na forum od: 13 gru 2016
  • Miejscowość: Raczki
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2016 - 09:28

wdb1240501a905338

#6 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 21 grudnia 2016 - 10:16

0035452405



#7 Offline   mgra1989


  • Postów: 29
  • Na forum od: 13 gru 2016
  • Miejscowość: Raczki
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 grudnia 2016 - 12:55

Bedzie problem ze znalezieniem takiego samego. Poprzedni wlasciciel przeszukuje warsztat bo powinien miec gdzies oryginal... Teraz pytanie czy mozna wsadzic jakis z innymi nr tez od 6cyl ?

ASD ogarniete. Poprzedni wlasciciel jezdzac na zwyklym moscie porozpinal wtyczki i powyciagal zarowki od ABS i ASD po wpieciu wtyczki od elektrozaworu wszystko dziala jak nalezy !!

Użytkownik mgra1989 edytował ten post 21 grudnia 2016 - 12:55


#8 Offline   DonMatteo


  • Postów: 84
  • Na forum od: 04 lis 2016
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SLK (R171)
  • Trzeci Mercedes:C (W203)
  • Inne auto:Chrysler Sebring

Napisano 21 grudnia 2016 - 13:18

Dlaczego widzisz problem ze znalezieniem tego przekaźnika? Nie ma w ASO? Sprawdziłem z ciekawości sklepy internetowe - zamienniki są dostępne "od ręki".

#9 Offline   damianao87


  • Postów: 26
  • Na forum od: 16 lis 2016
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Toyota Yaris VW Caddy

Napisano 22 grudnia 2016 - 20:22

Witam. Miałem ten sam problem z przekaźnikiem i zamieniłem go na 0035452405. Śmiga normalnie:)

#10 Offline   mgra1989


  • Postów: 29
  • Na forum od: 13 gru 2016
  • Miejscowość: Raczki
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 grudnia 2016 - 12:42

Kolega Sawyer podal wlasnie taki nr jak Ty kolego damianao87 .


DonMatteo zamienniki sa i owszem ale ponad 400zl za jakis przekaznik ? sory ale to przesada...

Poza tym ze sa gdzies tam na stronkach nie znaczy ze sa dostepne :) chyba ze masz jakies sprawdzone zrodlo ? wtedy jesli mozesz prosze o lokalizacje :) stawiam duze piwo !

Użytkownik mgra1989 edytował ten post 24 grudnia 2016 - 12:56









Podobne tematy Zwiń