Jest taka część jak zaślepka tej sruby .Według EPC do w124 A 124 919 35 20 Do mojego w201 wygląda identycznie i ma tylko inny nr.A więc do w126 i 124 będzie na pewno wyglądało tak samo.Co najwyżej może być już niedostępna.
1
[W126] Greg 3.0DTurbo 1984 "Dziadzia"
Rozpoczęty przez Greg, gru 22 2016 12:23
31 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 24 lutego 2017 - 17:27
#22
Napisano 24 lutego 2017 - 17:28
Jest taka część jak zaślepka tej sruby .Według EPC do w124 A 124 919 35 20 Do mojego w201 wygląda identycznie i ma tylko inny nr.A więc do w126 i 124 będzie na pewno wyglądało tak samo.Co najwyżej może być już niedostępna.
#23
Napisano 24 lutego 2017 - 20:47
Jest dostępna ponieważ kupowałem do swojego kilkanaście zł.
#24
Napisano 24 lutego 2017 - 22:02
A to fajnie, dzięki majsterus za informację, bo też mam zamiar dokupić do swojego w201.A tak przy okazji...czy te zaślepki są jednakowegi standardowego koloru czy konkretnie pod kolor wykładziny podłogowej wynikającej z nr.VIN?
#25
Napisano 24 lutego 2017 - 23:18
zawsze czorny
#26
Napisano 25 lutego 2017 - 07:49
To bÄ™dzie czorny í ½í¸‰
#27
Napisano 25 lutego 2017 - 11:40
16,24 brutto, za 3 dni będzie.
Dzięki.
Dzięki.
#28
Napisano 25 lutego 2017 - 14:41
Cieszę się ze mogłem pomóc, przy okazji poznałem cenę.Też będę zamawiał.
#29
Napisano 01 marca 2017 - 13:56
Panowie kolejna sprawa:
Auto ma wymontowany kompresor od klimy.
Nawiew działa tylko ciepły mimo regulowania pokrętłem od temp, mało tego środkowa kratka nawiewu działa bardzo licho.
OD czego zacząć i co tu może być niesprawne?
Auto ma wymontowany kompresor od klimy.
Nawiew działa tylko ciepły mimo regulowania pokrętłem od temp, mało tego środkowa kratka nawiewu działa bardzo licho.
OD czego zacząć i co tu może być niesprawne?
Użytkownik Greg edytował ten post 01 marca 2017 - 14:14
#30
Napisano 21 marca 2017 - 09:44
Auto wyjechało od blacharza i mechanika.
Wymienione poduszki silnika, tuleje tylne, łączniki przód i tył.
Niestety nadal szarpie przy zmianie biegów (((((((((((((((((((((
Mało tego, drży na wolnych obrotach, ale nie zawsze. Czasami jak odpalę to chodzi równo, czasami drży. Myślałem, że to przez poduchy, ale wymiana nie pomogła.
Czy to może być wina tych amortyzatorków silnika?
Wymienione poduszki silnika, tuleje tylne, łączniki przód i tył.
Niestety nadal szarpie przy zmianie biegów (((((((((((((((((((((
Mało tego, drży na wolnych obrotach, ale nie zawsze. Czasami jak odpalę to chodzi równo, czasami drży. Myślałem, że to przez poduchy, ale wymiana nie pomogła.
Czy to może być wina tych amortyzatorków silnika?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201] Nolmit 2.0D 1984 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Nolimit |
|
||
[R129] Greg 500SL 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Greg |
|
|
|
[W124] jakie klosze w 1984r ? |
Modyfikacje,Tuning | hektor1231 |
|
||
[W124] hektor1231 2.3E 1984 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | hektor1231 |
|
||
[124] gregorkc 2,5D 1994 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | gregorkc |
|