Skocz do zawartości




- - - - -

[w124 300TE 4 matic] jakie opornosci czujników


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   merc80


  • Postów: 129
  • Na forum od: 02 gru 2009
  • Miejscowość: gniezno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300TE 4matic 88r.
  • Trzeci Mercedes:S212 E350 4matic 00r.
  • Inne auto:W126 500SEC 1991r.

Napisano 27 grudnia 2016 - 14:12

Witam
Koledzy rzuccie prosze na fotkę z opisanymi opornociami , wiem ze jeden czujnik napewno jest do wymiany .
Za co odpowiedają inne i jakie powinny być ich prawidłowe odczyty .
nie są drogie i w sumie moge je kupić od reki , ale z nowymi czescimi do tych aut mam złę doświadczenia i wiem ze stare pochodzą dłuzej niz nowe .

Pompki od benzyny pracowały 3 tygodnie a auto było odpalone kilka razy raptem .

https://zapodaj.net/...ed40e0.jpg.html

Dzieki za pomoc



#2 Offline   merc80


  • Postów: 129
  • Na forum od: 02 gru 2009
  • Miejscowość: gniezno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300TE 4matic 88r.
  • Trzeci Mercedes:S212 E350 4matic 00r.
  • Inne auto:W126 500SEC 1991r.

Napisano 28 grudnia 2016 - 21:54

Wyświetl postUżytkownik merc80 dnia 27 grudnia 2016 - 14:12 napisał

Witam
Koledzy rzuccie prosze na fotkę z opisanymi opornociami , wiem ze jeden czujnik napewno jest do wymiany .
Za co odpowiedają inne i jakie powinny być ich prawidłowe odczyty .
nie są drogie i w sumie moge je kupić od reki , ale z nowymi czescimi do tych aut mam złę doświadczenia i wiem ze stare pochodzą dłuzej niz nowe .

Pompki od benzyny pracowały 3 tygodnie a auto było odpalone kilka razy raptem .

https://zapodaj.net/...ed40e0.jpg.html

Dzieki za pomoc


widac nie ma fachowca w tym temacie .
postanowiłem wiec zamowić wszystkie 3 czujniki i sprawdze sobie z nowymi , jak moje beda ok to te odesle.

trzeba korzystac z praw konsumenta .

pozdrawiam

#3 Offline   merc80


  • Postów: 129
  • Na forum od: 02 gru 2009
  • Miejscowość: gniezno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300TE 4matic 88r.
  • Trzeci Mercedes:S212 E350 4matic 00r.
  • Inne auto:W126 500SEC 1991r.

Napisano 30 grudnia 2016 - 16:08

koledzy dostałenm nowe czujniki

i tu zonk .

czujnik ktory idzie do EZL ma takie same odczyty w roznych temperatutach jak mój ale ma sie to nijak do wykresu .

wg wykresu jest to czujnik ntc10K - czyli 10kOhm przy 0 stopniach .


czy u was tez tak jest - czujnik to
BOSCH 0 280 130 044


nie wiem czy jest ok czy nie ?

#4 Offline   merc80


  • Postów: 129
  • Na forum od: 02 gru 2009
  • Miejscowość: gniezno
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300TE 4matic 88r.
  • Trzeci Mercedes:S212 E350 4matic 00r.
  • Inne auto:W126 500SEC 1991r.

Napisano 30 grudnia 2016 - 16:31

uzupelnie
wg instrukcji ten czujnik powinien miec 290-370 ohmów przy 80 stopniach - mój nowy i stary ma ok 1,4 kOhma .








Podobne tematy Zwiń