Witam
Koledzy rzuccie prosze na fotkę z opisanymi opornociami , wiem ze jeden czujnik napewno jest do wymiany .
Za co odpowiedają inne i jakie powinny być ich prawidłowe odczyty .
nie są drogie i w sumie moge je kupić od reki , ale z nowymi czescimi do tych aut mam złę doświadczenia i wiem ze stare pochodzą dłuzej niz nowe .
Pompki od benzyny pracowały 3 tygodnie a auto było odpalone kilka razy raptem .
https://zapodaj.net/...ed40e0.jpg.html
Dzieki za pomoc
0
[w124 300TE 4 matic] jakie opornosci czujników
Rozpoczęty przez merc80, gru 27 2016 14:12
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 grudnia 2016 - 14:12
#2
Napisano 28 grudnia 2016 - 21:54
Użytkownik merc80 dnia 27 grudnia 2016 - 14:12 napisał
Witam
Koledzy rzuccie prosze na fotkę z opisanymi opornociami , wiem ze jeden czujnik napewno jest do wymiany .
Za co odpowiedają inne i jakie powinny być ich prawidłowe odczyty .
nie są drogie i w sumie moge je kupić od reki , ale z nowymi czescimi do tych aut mam złę doświadczenia i wiem ze stare pochodzą dłuzej niz nowe .
Pompki od benzyny pracowały 3 tygodnie a auto było odpalone kilka razy raptem .
https://zapodaj.net/...ed40e0.jpg.html
Dzieki za pomoc
Koledzy rzuccie prosze na fotkę z opisanymi opornociami , wiem ze jeden czujnik napewno jest do wymiany .
Za co odpowiedają inne i jakie powinny być ich prawidłowe odczyty .
nie są drogie i w sumie moge je kupić od reki , ale z nowymi czescimi do tych aut mam złę doświadczenia i wiem ze stare pochodzą dłuzej niz nowe .
Pompki od benzyny pracowały 3 tygodnie a auto było odpalone kilka razy raptem .
https://zapodaj.net/...ed40e0.jpg.html
Dzieki za pomoc
widac nie ma fachowca w tym temacie .
postanowiłem wiec zamowić wszystkie 3 czujniki i sprawdze sobie z nowymi , jak moje beda ok to te odesle.
trzeba korzystac z praw konsumenta .
pozdrawiam
#3
Napisano 30 grudnia 2016 - 16:08
koledzy dostałenm nowe czujniki
i tu zonk .
czujnik ktory idzie do EZL ma takie same odczyty w roznych temperatutach jak mój ale ma sie to nijak do wykresu .
wg wykresu jest to czujnik ntc10K - czyli 10kOhm przy 0 stopniach .
czy u was tez tak jest - czujnik to
BOSCH 0 280 130 044
nie wiem czy jest ok czy nie ?
i tu zonk .
czujnik ktory idzie do EZL ma takie same odczyty w roznych temperatutach jak mój ale ma sie to nijak do wykresu .
wg wykresu jest to czujnik ntc10K - czyli 10kOhm przy 0 stopniach .
czy u was tez tak jest - czujnik to
BOSCH 0 280 130 044
nie wiem czy jest ok czy nie ?
#4
Napisano 30 grudnia 2016 - 16:31
uzupelnie
wg instrukcji ten czujnik powinien miec 290-370 ohmów przy 80 stopniach - mój nowy i stary ma ok 1,4 kOhma .
wg instrukcji ten czujnik powinien miec 290-370 ohmów przy 80 stopniach - mój nowy i stary ma ok 1,4 kOhma .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|
||
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|
|
CB RADIO + ANTENA. Ale jakie? |
CB-Radio, GPS i Nawigacje | MŁYNEK |
|
||
Kabel Adapter AUX do jakiego radia pasuje? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PiotrZG |
|