Chociaż mróz jest dziś na dworze, pogrzebałem w kolektorze
Motor dalej mi faluje, jednak wiem co potrzebuję
3
[201] Krystek 2.0E '92 "Faszysta"
Rozpoczęty przez Krystek, sty 14 2017 00:29
189 odpowiedzi w tym temacie
#101
Napisano 20 stycznia 2018 - 23:24
#102
Napisano 21 stycznia 2018 - 06:13
Piękne rymy nam tu sadzisz.
Kiedy części w auto wsadzisz?
Choć pogoda CI nie sprzyja,
a od schylania boli kark i szyja.
I rękawy dawno podarto,
Auto robić zawsze warto.
Na falujące obroty,
kopułkę wymień i inne głupoty
Kiedy części w auto wsadzisz?
Choć pogoda CI nie sprzyja,
a od schylania boli kark i szyja.
I rękawy dawno podarto,
Auto robić zawsze warto.
Na falujące obroty,
kopułkę wymień i inne głupoty
#103
Napisano 24 stycznia 2018 - 23:52
Najpierw zapytam, później się upewnię, a następnie zacznę przepraszać i dziękować. Czy między "U rurką", a kaloszem jest jakiś łącznik? To znaczy, jak to jedno w drugie żeby była jedna, szczelna całość? U mnie jest polączone kawałkiem plastikowej rurki, która na bank nie wyjechała razem z faszystą z fabryki i to właśnie tam jest ostatnia nadzieja białych (no chyba, że okaże się inaczej). Ma ktoś fotkę, zeby pokazać jak to leci?
Azmodan, jedni mają kochanki z falującymi lokami, inni z falującymi obrotami
Azmodan, jedni mają kochanki z falującymi lokami, inni z falującymi obrotami
Użytkownik Krystek edytował ten post 24 stycznia 2018 - 23:57
#104
Napisano 26 stycznia 2018 - 23:04
Działa!!! pali, 1200 obrotów i pyrpyrpyr na 700 Będą ludzie z tego faszysty dzieki za cierpliwość i wyrozumiałość dla mnie, dzięki Wam ja nie straciłem cierpliwości do unego. Przyczyn dziwnej pracy było wiele, dokładnie 4 (poprzedni właściciele). Jednak główną rolę odegrało lewe powietrze zasysane przez przejściówkę między kaloszem, a U rurką i uszczelki wtryskiwaczy. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i materiały
Użytkownik Krystek edytował ten post 26 stycznia 2018 - 23:08
#106
Napisano 02 lutego 2018 - 10:56
Zdrowo. Teraz najdrozszy mozliwy syntetyk i silnik eksploatujesz bezstresowo.
Aaaa nie, Ty masz tam lpg.
Aaaa nie, Ty masz tam lpg.
#107
Napisano 02 lutego 2018 - 12:42
Elfem Sporti go zalałem i od złożenia zrobiłem 520km, poziom na bagnecie się zgadza filtry oleju kupiłem 2, jeszcze ze 200 km i podmianka. Gaz mam ale nie zasilam nim silnika, co baaardzo frustruje mojego Ojca "k.., ma gaz, a na benzynie jeździ" Spalanie w cyklu, 15km do roboty, pokręcić się czasem po mieście i rura na wioche- 9,1l/100km, trochę dużo, biorąc pod uwagę, że NARAZIE go nie piłuję dziś jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, wymienię poduchę pod skrzynią i mam nadzieję, że drganie przy pewnych obrotach odejdzie w niepamięć, a ja nie będę się stresował, że to podpora wału za to odpowiada
#109
Napisano 14 lutego 2018 - 09:30
Wymiana wkładki stacyjki Cię czeka. Zalecałbym nie zwlekać i zrobić to dopóki możesz w ogóle kręcić kluczem. Bo jednym z kolejnych etapów uszkodzenia jest właśnie brak możliwości kręcenia kluczem, a w konsekwencji brak możliwości demontażu wkładki. Nową wkładkę niewielkim nakładem pracy da się dostosować do posiadanego klucza.
#110
Napisano 14 lutego 2018 - 09:41
Epidemia wkładek, okres wiosenno-zimowy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W201] Czy te felgi będą pasować do 190-ki? |
Modyfikacje,Tuning | malyjunak |
|
|
|
Podpięty [w201/w124] Oficjalne prospekty i katalogi reklamowe |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
|