Skocz do zawartości




Odwiedziny lakiernika . W124



20 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   inutile


  • Postów: 1 458
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2017 - 22:22

Wyświetl postUżytkownik W124POWER dnia 26 stycznia 2017 - 01:26 napisał

Co do zawieszenia tylnego to w tym roku zmieniałem pare rzeczy mechanik zmienił i nie mówił że nie ma do czego przykręcać więc po co takie gatki ??
Mechanicy na ogół mają gdzieś, czy ty wiesz co masz. Widzą dziesiątki aut w tygodniu i ich zadaniem jest zrobienie tego czego chcesz sprawnie i skutecznie.
W 124 z tyłu masz ramę zawieszenia zwaną potocznie tylnym wózkiem i to na nim trzyma się całe zawieszenie. Ona rzadko kiedy rdzewieje, totalnym ekstremum jest jak któreś mocowanie wahacza jest mocno nawątlone rdzą i po prostu się odrywa.
Prawdę poznałbyś po jego zdemontowaniu i obadaniu podłogi nad nim oraz zbadaniu jego mocowań - są 4, dwa przednie pod kanapą i dwa kielichy z tyłu.

Wyświetl postUżytkownik wojtek81 dnia 26 stycznia 2017 - 22:10 napisał

Ten temat to jakaś kpina.
Ee tam, kolega chce zrobić szybko i wybiórczo - niech robi. Nie każdy musi od razu robić blacharkę hurtowo. Wiemy do czego to prowadzi, no ale...
Możemy jedynie uświadamiać, że w przypadku blacharki w starych MB na ogół jest gorzej niż się nam wydaje.

Wyświetl postUżytkownik W124POWER dnia 26 stycznia 2017 - 21:27 napisał

Chciałem się zapytać co zrobić z drzwiami przednimi bo od spodu pordzewiałe?
Jak wszystko inne - demontaż boczka/listew, oczyszczenie blachy, wspawanie reperaturki z nowej blachy, zakonserwowanie.

Użytkownik inutile edytował ten post 26 stycznia 2017 - 22:27











Podobne tematy Zwiń