0
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 stycznia 2017 - 18:13
Witam po dłuższej przerwie
Koledzy jest taka sprawa . Mam w202 om601 aczkolwiek wiadomo szału nie ma , także zdecydowałem się na swap , zakupiłem dosłownie po taniości om 603 Turbo praktycznie kompletne za niecały tysiak ale to juz mniejsza z tym , i chciałbym poprosić was o pomoc mniej więcej wiem co trzeba zrobić ( skrzynia mosty itp. ) ale nurtuje mnie kilka tematów a mianowicie :
1. Gdzie mają być podłączone te 2 metalowe rureczki idące od obudowy filtra olejowego ?
2. Jak zdjąć ( bez strat i uszkodzeń ) Sprzęgło hydrokinetyczne ?
3. Gdzie się mam wpiąć tym oto czujnikiem na uk. dolotowym ?
4. Czy jeżeli ten silnik powiedzmy jest w dość dobrej kondycji to jestem w stanie ukręcić go ręcznie bez rozszczelnienia ? ( wtryski , świece ) bo próbowałem i jest moment ze jestem w stanie i poźniej juz prędej klucza urwe niz obróce ;D
5. Z pompy wspomagania wychodzi dodatkowy króciec i pytanie czy jak podłącze na 2 i zaślepię ten 3 przewód będzie wszystko okey ?
W sumie to narazie tyle , jeszcze może dzisiaj dodam jakieś zdjęcia z postępów prac
Proszę o wyrozumiałość , jeżeli temat jest w złym dziale , lub jeżeli takie coś juz było , trudno niech moderator usuwa , Jeżeli nie to prosiłbym o dobre słowo i odpowiedzi na nurtujące mnie ów pytania
Dziękuje i pozdrawiam Mercedesiewiczów !
Koledzy jest taka sprawa . Mam w202 om601 aczkolwiek wiadomo szału nie ma , także zdecydowałem się na swap , zakupiłem dosłownie po taniości om 603 Turbo praktycznie kompletne za niecały tysiak ale to juz mniejsza z tym , i chciałbym poprosić was o pomoc mniej więcej wiem co trzeba zrobić ( skrzynia mosty itp. ) ale nurtuje mnie kilka tematów a mianowicie :
1. Gdzie mają być podłączone te 2 metalowe rureczki idące od obudowy filtra olejowego ?
2. Jak zdjąć ( bez strat i uszkodzeń ) Sprzęgło hydrokinetyczne ?
3. Gdzie się mam wpiąć tym oto czujnikiem na uk. dolotowym ?
4. Czy jeżeli ten silnik powiedzmy jest w dość dobrej kondycji to jestem w stanie ukręcić go ręcznie bez rozszczelnienia ? ( wtryski , świece ) bo próbowałem i jest moment ze jestem w stanie i poźniej juz prędej klucza urwe niz obróce ;D
5. Z pompy wspomagania wychodzi dodatkowy króciec i pytanie czy jak podłącze na 2 i zaślepię ten 3 przewód będzie wszystko okey ?
W sumie to narazie tyle , jeszcze może dzisiaj dodam jakieś zdjęcia z postępów prac
Proszę o wyrozumiałość , jeżeli temat jest w złym dziale , lub jeżeli takie coś juz było , trudno niech moderator usuwa , Jeżeli nie to prosiłbym o dobre słowo i odpowiedzi na nurtujące mnie ów pytania
Dziękuje i pozdrawiam Mercedesiewiczów !
#3
Napisano 30 stycznia 2017 - 23:12
Nie wiem czy dobrze się określiłem w moim poście wyżej, jeżeli nie to przepraszam ( moja nie wiedza )
Chodzi mi o ten baniaczek zaznaczony czerwonymi strzałkami jak to ustrojstwo zdjąć? Przez otwór do rozrusznika widziałem tam śrubkę na bodajże 13 kluczyk czy to może być to ? Wiadomo jest ich napewno więcej , prawdopodobnie
będę musiał odkręcić wtryskiwacze bo nie jestem w stanie ręcznie obrócić motorem wiadomo kompresja itp. spróbuję bez . A te rureczki zaznaczone niebieskimi strzałkami ? Gdzie to ma być wpięte ?
Dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam
Chodzi mi o ten baniaczek zaznaczony czerwonymi strzałkami jak to ustrojstwo zdjąć? Przez otwór do rozrusznika widziałem tam śrubkę na bodajże 13 kluczyk czy to może być to ? Wiadomo jest ich napewno więcej , prawdopodobnie
będę musiał odkręcić wtryskiwacze bo nie jestem w stanie ręcznie obrócić motorem wiadomo kompresja itp. spróbuję bez . A te rureczki zaznaczone niebieskimi strzałkami ? Gdzie to ma być wpięte ?
Dziękuje za odpowiedź
pozdrawiam
Użytkownik Sawyer edytował ten post 31 stycznia 2017 - 08:39
#4
Napisano 31 stycznia 2017 - 07:19
Rureczki idą do chłodnicy oleju.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 31 stycznia 2017 - 08:17
Użytkownik RokeR dnia 30 stycznia 2017 - 23:12 napisał
przez otwór do rozrusznika widziałem tam śrubkę na bodajże 13 kluczyk czy to może być to ? wiadomo jest ich napewno więcej , prawdopodobnie
#6
Napisano 31 stycznia 2017 - 09:14
Sprzęgło hydrokinetyczne chyba najłatwiej odkręcić przez okienko w misce olejowej, jest tam plastikowa zaślepka.
#8
Napisano 01 lutego 2017 - 10:42
Jak będziesz jeździł delikatnie to sobie złącz, ale jak będziesz deptal to że tak powiem zagotujesz olej. Nie dosłownie ale straci z parametrów.(Szkoda silnika).
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 01 lutego 2017 - 18:39
Panowie a odnośnie jeszcze zawieszenia co z drążkiem ? do zmiany ? czy upcha om 603 na tym od 601 ? go na starym bo miska jest jakoś tak wyprofilowana aczkolwiek wiadomo kto pyta nie błądzi ;D
a co za czujka ? i może któryś wie gdzie go wpiąć ? bo w om 601 nie ma takiego bajeru
Dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam
a co za czujka ? i może któryś wie gdzie go wpiąć ? bo w om 601 nie ma takiego bajeru
Dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam
#10
Napisano 04 lutego 2017 - 18:56
Panowie a jeszcze jedno mam Pytanie , moze głupie może nie nie wiem , mam ten silnik na wierzchu i kręcąc nim w strone wskazówek zegara mam jakiś ruch i w pewnym momencie przystawi i nie dam rady ;d czy coś jest nie tak ? czy po prostu siły nie mam ? pomoże ktoś ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|