Skocz do zawartości




- - - - -

OM605Turbo pompa na linkę - kąt wtrysku



1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   Lukas124


  • Postów: 6
  • Na forum od: 21 gru 2016
  • Miejscowość: Będzin
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3,0td 4-matic

Napisano 31 stycznia 2017 - 20:56

Witam fanów gwiazdy.
Jestem w trakcje swapa om602 turbo na om605 turbo z zastosowaniem pompy na linkę.Pompę wtryskową już przerzuciłem pali na dotyk,ładnie pracuje ale...trochę dymi na biało na wolnych obrotach.Jak jeszcze siedział w celinie nie było żadnych dymków.Na zimnym i na ciepłym tak samo.Teraz mam pytanie czy może być to przyczyna nie dokładnego kąta wtrysku?Ustawione na 14 stopni po gmp.
I teraz co mnie zastanawia najbardziej:Powiedzcie panowie czy wypust na obudowie rozrządu,który powiedzmy stanowi wskaźnik podziałki na kole,jest w dokładnie tym samym miejscu co "blaszka wskazówka" występująca właśnie om 605.W om602 nie było tej blaszki tylko mozna było gwożdzia włożyć jako wskazówki.W om605 jest blaszka ze wskazówką.Ta blaszka jest przykręcona do tego wypustu na obudowie rozrządu.W momim odczuciu wskazówka z blaszki nie bardzo się pokrywa z opisywanym wypustem na obudowie rozrządu.Co myślicie panowie o tym?



#2 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 stycznia 2017 - 22:00

Witaj ja w swoim turbo miałem oryginalne koło pasowe bez podzialki, wziąłem koło z 602 z podzialka i w obudowie niemam blaszki tylko wypust z gwintem i do tego właśnie robiłem 14 stopni a na oryginalnym kole nie mogłem ustawić.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń