znazlazłem czas żeby przestudiować regulacje KE. I niestety jeśli nie mam specjalnego sprzętu to raczej profesjonalnie mi się nie uda. Ale zaryzukuje i spróbuję ustawić bez sprzętu bo co innego mi zostało ? Będę sobie kręcił i patrzył co się zmieni jak nic to wrócę do wyjściowej pozycji a jak będzie lepiej to będę się cieszył Trzymajcie kciuki
2
103 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 14 grudnia 2012 - 10:16
#42
Napisano 14 grudnia 2012 - 10:52
Użytkownik karol1989 dnia 14 grudnia 2012 - 10:16 napisał
znazlazłem czas żeby przestudiować regulacje KE. I niestety jeśli nie mam specjalnego sprzętu to raczej profesjonalnie mi się nie uda. Ale zaryzukuje i spróbuję ustawić bez sprzętu bo co innego mi zostało ? Będę sobie kręcił i patrzył co się zmieni jak nic to wrócę do wyjściowej pozycji a jak będzie lepiej to będę się cieszył Trzymajcie kciuki
Miernik do ręki i dobre chęci oraz trochę wiedzy i to wystarczy na ogólną diagnozę i regulację.
#43
Napisano 14 grudnia 2012 - 21:28
poprzedni artykuł który mi poleciłeś http://www.w114-115....alizator+spalin pisząc że łatwiej się wytłumaczyc nie da. A w owym artykule jest napisane że trzeba mieć oscyloskop, że trzeba mieć przyrząd do sprawdzania sondy lambda itp itd więc sam miernik to raczej nic nie da:) poza tym napewno musi istnieć jakaś inna metoda bo przecież nie możliwością jest żeby każdy miał taki sprzęt w garażu
#44
Napisano 15 grudnia 2012 - 00:27
Sam miernik ci styknie uwierz mi...
#46
Napisano 15 grudnia 2012 - 11:49
aha skoro tak mówicie to w najbliższym czasie spróbuję się pobawić A istnieje możliwość rozwalenie czegoś?
#47
Napisano 15 grudnia 2012 - 11:49
bo mi chodzi o obniżenie obrotów na biegu jałowym ale przy okazji nie chce czegoś innego rozwalić
#49
Napisano 27 grudnia 2012 - 22:17
Siema, mam kretyńskie pytanie odnośnie pompy paliwa. Dziś przykręcając minusową kleme przez przypadek zwarłem klucz z kielichem i jak wiadomo zrobilo sie spięcie i pojawila sie iskra-ok normalka. Ale po tym zdarzeniu przestala działać pompa paliwa. Co mogłem zepsuc?
#50
Napisano 28 grudnia 2012 - 00:31
Mogłeś. Przepalić któryś bezpiecznik. Również przekaźnik pompy za akumulatorem. Lub na sam koniec mogła ulec zniszczeniu sama pompa. A żeby to naprawić należy... sprawdzić bezpieczniki, jeżeli ok to jedziemy dalej. Kolejna rzecz pompa na krótko ja sprawdzić- dwa sposoby. Pod autem bezpośrednio + i - podłączyć (na pompie jest napisane który to który). Lub zewrzeć któreś piny po wyjęciu przekaźnika. Jak pompa zadziała to znaczy ze przekaźnik.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|
||
[w201/w124] m102/m103 Przekaźnik pompy paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|
|
|
Przekaźnik 001 542 68 19 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ERDOL |
|
|