Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Srebrny przekaźnik



103 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   karol1989


  • Postów: 119
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Działdowo
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudnia 2012 - 10:16

znazlazłem czas żeby przestudiować regulacje KE. I niestety jeśli nie mam specjalnego sprzętu to raczej profesjonalnie mi się nie uda. Ale zaryzukuje i spróbuję ustawić bez sprzętu bo co innego mi zostało ? Będę sobie kręcił i patrzył co się zmieni jak nic to wrócę do wyjściowej pozycji a jak będzie lepiej to będę się cieszył :) Trzymajcie kciuki



#42 Offline   Sly108


  • Postów: 1 147
  • Na forum od: 16 gru 2008
  • Miejscowość: Trzebinia
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudnia 2012 - 10:52

Wyświetl postUżytkownik karol1989 dnia 14 grudnia 2012 - 10:16 napisał

znazlazłem czas żeby przestudiować regulacje KE. I niestety jeśli nie mam specjalnego sprzętu to raczej profesjonalnie mi się nie uda. Ale zaryzukuje i spróbuję ustawić bez sprzętu bo co innego mi zostało ? Będę sobie kręcił i patrzył co się zmieni jak nic to wrócę do wyjściowej pozycji a jak będzie lepiej to będę się cieszył :) Trzymajcie kciuki

Miernik do ręki i dobre chęci oraz trochę wiedzy i to wystarczy na ogólną diagnozę i regulację.

#43 Offline   karol1989


  • Postów: 119
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Działdowo
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 grudnia 2012 - 21:28

poprzedni artykuł który mi poleciłeś http://www.w114-115....alizator+spalin pisząc że łatwiej się wytłumaczyc nie da. A w owym artykule jest napisane że trzeba mieć oscyloskop, że trzeba mieć przyrząd do sprawdzania sondy lambda itp itd więc sam miernik to raczej nic nie da:) poza tym napewno musi istnieć jakaś inna metoda bo przecież nie możliwością jest żeby każdy miał taki sprzęt w garażu

#44 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 15 grudnia 2012 - 00:27

Sam miernik ci styknie uwierz mi...

#45 Offline   Sly108


  • Postów: 1 147
  • Na forum od: 16 gru 2008
  • Miejscowość: Trzebinia
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 07:35

Wyświetl postUżytkownik michal93 dnia 15 grudnia 2012 - 00:27 napisał

Sam miernik ci styknie uwierz mi...

Dokładnie. Oscyloskop i miernik sondy to już dla bardziej zaawansowanych.

#46 Offline   karol1989


  • Postów: 119
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Działdowo
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 11:49

aha :) skoro tak mówicie to w najbliższym czasie spróbuję się pobawić:) A istnieje możliwość rozwalenie czegoś?

#47 Offline   karol1989


  • Postów: 119
  • Na forum od: 14 maj 2012
  • Miejscowość: Działdowo
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2012 - 11:49

bo mi chodzi o obniżenie obrotów na biegu jałowym ale przy okazji nie chce czegoś innego rozwalić

#48 Offline   Sly108


  • Postów: 1 147
  • Na forum od: 16 gru 2008
  • Miejscowość: Trzebinia
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2012 - 12:31

Wyświetl postUżytkownik karol1989 dnia 15 grudnia 2012 - 11:49 napisał

bo mi chodzi o obniżenie obrotów na biegu jałowym ale przy okazji nie chce czegoś innego rozwalić

Przy pomiarach jeśli będziesz je robił tak jak należy nie ma obawy, że coś zepsujesz.

#49 Offline   michas1206


  • Postów: 11
  • Na forum od: 12 mar 2012
  • Miejscowość: warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 grudnia 2012 - 22:17

Siema, mam kretyńskie pytanie odnośnie pompy paliwa. Dziś przykręcając minusową kleme przez przypadek zwarłem klucz z kielichem i jak wiadomo zrobilo sie spięcie i pojawila sie iskra-ok normalka. Ale po tym zdarzeniu przestala działać pompa paliwa. Co mogłem zepsuc? :/

#50 Offline   Kimi01


  • Postów: 453
  • Na forum od: 15 cze 2011
  • Miejscowość: Piaseczno
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 grudnia 2012 - 00:31

Mogłeś. Przepalić któryś bezpiecznik. Również przekaźnik pompy za akumulatorem. Lub na sam koniec mogła ulec zniszczeniu sama pompa. A żeby to naprawić należy... sprawdzić bezpieczniki, jeżeli ok to jedziemy dalej. Kolejna rzecz pompa na krótko ja sprawdzić- dwa sposoby. Pod autem bezpośrednio + i - podłączyć (na pompie jest napisane który to który). Lub zewrzeć któreś piny po wyjęciu przekaźnika. Jak pompa zadziała to znaczy ze przekaźnik.








Podobne tematy Zwiń