Witam ponownie .Przestudiowalem wasze forum na temat przekaznika srebrnego wszystko wskazywalo ze to problem w mojej gwiezdzie.Moim problemem bylo swiecoca sie lampka abs nie dzialajacy obrotomierz.Przelutowalem srebrnrgo i nic kupilem nowy i nic bezpieczniki sprawne i dalej nie ma ssania.pracuje na gazie i na benzynie smiga zero strzalow czy przerw w pracy jakich kolwiek.Podpowiedzcie co teraz sprawdzac.Najciezej ozywic silnik cieply koszmar zimny pali po trzydziestu sekundach.pomocy z gory dziekuje .W 201 93 rok 1.8 benzyna gaz.
2
103 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 22 grudnia 2014 - 19:42
#82
Napisano 29 listopada 2015 - 17:46
Ponieważ swoje w124 kupiłem z dwoma srebrnymi przekażnikami a nie wiem,który jest oryginalny proszę o podpowiedź/sprawdzenie wg vin co powinno siedzieć vin WDB 1240211B442519
Proszę tez o inf jaki ewentualnie przekażnik jest kompatybilny i w pełni zamienny.
Proszę tez o inf jaki ewentualnie przekażnik jest kompatybilny i w pełni zamienny.
#83
Napisano 22 grudnia 2015 - 11:39
Mam pytanie.
Swój samochód użytkuję rzadko, głównie stoi w garażu.
Czasem zdarza się, że po zapaleniu silnika, świeci się kontrolka ABS, raz działa/ raz nie działa obrotomierz i ma nierówna pracę, jakby nie wszystkie 6 garów (subiektywne odczucie). Po przegazowaniu na około 2 tysiące, może nieco wyżej - gaśnie kontrolka i wraca do normy.
Przychodzi mi do głowy:
- przelutować przekaźnik (ale czy po przegazowaniu niesprawny przekaźnik się sam naprawia??? - chyba nie)
- sprawdzić świece żarowe lub ten kontroler świec? tylko czemu świeciłaby ta kontrolka?
co jeszcze?
- czy może mieć na to wpływ stopień naładowania akumulatora? w sensie jak jest słaby to słabiej grzeje świece i nie równo odpali? Tylko wciąż - jaki to ma związek z kontrolką ABS?
Swój samochód użytkuję rzadko, głównie stoi w garażu.
Czasem zdarza się, że po zapaleniu silnika, świeci się kontrolka ABS, raz działa/ raz nie działa obrotomierz i ma nierówna pracę, jakby nie wszystkie 6 garów (subiektywne odczucie). Po przegazowaniu na około 2 tysiące, może nieco wyżej - gaśnie kontrolka i wraca do normy.
Przychodzi mi do głowy:
- przelutować przekaźnik (ale czy po przegazowaniu niesprawny przekaźnik się sam naprawia??? - chyba nie)
- sprawdzić świece żarowe lub ten kontroler świec? tylko czemu świeciłaby ta kontrolka?
co jeszcze?
- czy może mieć na to wpływ stopień naładowania akumulatora? w sensie jak jest słaby to słabiej grzeje świece i nie równo odpali? Tylko wciąż - jaki to ma związek z kontrolką ABS?
Użytkownik ryan_ab edytował ten post 22 grudnia 2015 - 11:50
#84
Napisano 22 grudnia 2015 - 11:51
Napięcie ładowania i jego wahania w zależności od obrotów.
#86
Napisano 22 grudnia 2015 - 13:19
Alternator osiąga swoją moc przy większych obr. Jeśli pomaga przegazowanie to tam bym szukał, może szczotki się kończą. Zmierz napięcie ładowania, oczyść masę silnika, to ten przewód od spodu przy skrzyni, oczyść klemry akumulatora.
#87
Napisano 22 grudnia 2015 - 16:20
Ok, alternator mam wymieniony tego lata na nowy, regulator napięcia też więc i szczotki są ok.
Akumulator 2 lata temu.
Pozostaje mi oczyścić przewód masy i klemy.
Dziękuję
Akumulator 2 lata temu.
Pozostaje mi oczyścić przewód masy i klemy.
Dziękuję
#88
Napisano 17 maja 2016 - 07:34
Witam mam pytanie jakie srebrny przekaźnik do MB 190 3.0 24v aktualnie jest na jeden bezpiecznik lecz nie działa mam zamiar kupić inny tylko nie wiem jaki ma być tam wsadzony auto z ABS
#89
Napisano 17 maja 2016 - 20:19
Użytkownik dawido12340 dnia 17 maja 2016 - 07:34 napisał
Witam mam pytanie jakie srebrny przekaźnik do MB 190 3.0 24v aktualnie jest na jeden bezpiecznik lecz nie działa mam zamiar kupić inny tylko nie wiem jaki ma być tam wsadzony auto z ABS
#90
Napisano 29 września 2017 - 10:57
Witam
Mam problem z E220 93r. poz zakupie na dołkach zapalała się kontrolka ABS po pewnym czasie zaczęła palić się cały czas, sprawdziłem srebrny przekaźnik, okazało się że nie ma w nim bezpiecznika, po włożeniu bezpiecznika odpaliłem auto ABS nadal świecił a gdy wyłączyłem zapłon i wyjąłem kluczyk silnik nadal pracował dopiero po zdjęciu klemy zgasł.
Pomijając już ABS bo tu pewnie pomoże przelutowanie jaka może być przyczyna że nie da się zgasić silnika gdy w przekaźniku jest bezpiecznik ?
Mam problem z E220 93r. poz zakupie na dołkach zapalała się kontrolka ABS po pewnym czasie zaczęła palić się cały czas, sprawdziłem srebrny przekaźnik, okazało się że nie ma w nim bezpiecznika, po włożeniu bezpiecznika odpaliłem auto ABS nadal świecił a gdy wyłączyłem zapłon i wyjąłem kluczyk silnik nadal pracował dopiero po zdjęciu klemy zgasł.
Pomijając już ABS bo tu pewnie pomoże przelutowanie jaka może być przyczyna że nie da się zgasić silnika gdy w przekaźniku jest bezpiecznik ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|
||
[w201/w124] m102/m103 Przekaźnik pompy paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wrobelek |
|
|
|
Przekaźnik 001 542 68 19 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ERDOL |
|
|