Skocz do zawartości




- - - - -

[w124 2.0 D] Imobilizer, jak się pozbyć?


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   dobrzewiesz


  • Postów: 3
  • Na forum od: 04 lut 2017
  • Miejscowość: kraków
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:kajmak11@gmail.com
  • Trzeci Mercedes:kajmak11@gmail.com

Napisano 04 lutego 2017 - 20:43

Witam wszystkich forumowiczów! Jest to mój pierwszy post na forum, proszę o wyrozumiałość :)
Jestem szczęśliwym posiadaczem Mercedesa w124 2.0d. Studiuję w Krakowie, auto często stoi po 2 tygodnie pod blokiem i czeka aby szczęśliwie zabrać mnie w okolice Bielska na weekend. Gdy go kupiłem był już w nim zamontowany jakiś rodzaj autoalarmu/imobilizer. Gdy odepnie i podepnie się akumulator(lub się rozładuje) auto zaczyna wyć i należy przeciągnąć kartą(magnetyczną?) przez czytnik który jest obok siedzenia pasażera z przodu, potem można już odpalać. Niestety nie mogę nic więcej powiedzieć na temat tego zabezpieczenia, średnio się na tym znam. Karta ma logo mercedesa więc przypuszczam, że jest to jakieś fabryczne zabezpieczenie. Akumulator który mam nie jest już pierwszej świeżości i w trakcie większych mrozów lubił się rozładować. Mam tylko jedną kartę i niestety musiała się wytrzeć/uszkodzić lub jest gdzieś jakieś przepięcie. Zwracam się do Was o radę czy jestem w stanie przy minimalnym dostępie do narzędzi sam sobie z tym poradzić, może np. wystarczy odciąć zasilanie od tego alarmu czy należy zwrócić się do fachowca który to załatwi, może znacie kogoś w Krakowie?
pozdrawiam Piotrek! :)

Użytkownik dobrzewiesz edytował ten post 04 lutego 2017 - 20:45




#2 Offline   Bogdan 190


  • Postów: 1 091
  • Na forum od: 12 paź 2013
  • Miejscowość: Wodzisław Śląski
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak