Nie widzę żadnych minusów w stosowaniu przewodów miedzianych.....dobry i wdzięczny zamiennik...
3
Sztywne przewody hamulcowe - miedziane vs. stalowe
Rozpoczęty przez majsterus, sty 31 2017 19:49
44 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 05 lutego 2017 - 14:23
#22
Napisano 05 lutego 2017 - 15:18
Sorry że post pod postem ale nie mam już możliwości edytowania....
Wydaje mi się, że w naszych 20-30letnich pojazdach lepsza jest miedź niż skorodowane stalowe przewody np. na tylnym układzie hamulcowym....
Wymieniałem lata temu i do dziś bezproblemowo...
Wydaje mi się, że w naszych 20-30letnich pojazdach lepsza jest miedź niż skorodowane stalowe przewody np. na tylnym układzie hamulcowym....
Wymieniałem lata temu i do dziś bezproblemowo...
#23
Napisano 05 lutego 2017 - 20:18
Osobiście popieram zakładanie stalowych przewodów (są robione w osłonie PVF, koloru ciemnozielonego - wyglądają jak oryginalne).
Jednakże jest z nimi kilka "ale":
- do zarabiania ich końcówek jest potrzebna specjalna praska - ja takową kupiłem za 750zł,
- pomimo że miałem rozebrane auto, bez zawiechy wydechów itd, sama wymiana zajęła 4 dni - wszystkie przewody plus dodatkowo przewody od nivo.
Przyznam że pomimo że posiadałem giętarkę to ich formowanie to jakiś koszmar.
Wszystkie przewody było oczywiście tak wyginane aby je założyć tak jak oryginał.
Jednakże jest z nimi kilka "ale":
- do zarabiania ich końcówek jest potrzebna specjalna praska - ja takową kupiłem za 750zł,
- pomimo że miałem rozebrane auto, bez zawiechy wydechów itd, sama wymiana zajęła 4 dni - wszystkie przewody plus dodatkowo przewody od nivo.
Przyznam że pomimo że posiadałem giętarkę to ich formowanie to jakiś koszmar.
Wszystkie przewody było oczywiście tak wyginane aby je założyć tak jak oryginał.
#24
Napisano 05 lutego 2017 - 21:19
Do nivo też są stalowe, ale ja mam zamiar zmienić na miedź, za stalowe cena dla mnie do przełknięcia,
czytałem że nie ma problemu na miedzianych zasilających regulator wzniosu.
czytałem że nie ma problemu na miedzianych zasilających regulator wzniosu.
#25
Napisano 05 lutego 2017 - 21:28
Ja mam miedź w calym nivomacie kombi , nic się nie dzieje już 3 lata. Jeden stalowy mi pękł to wymieniłem całość na miedź.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#26
Napisano 09 maja 2019 - 11:51
Siema, widze ze w tym watku pare osob ma doswiadczenie ze sztywnymi przewodami.
Ja zamierzam kupic miedziowo-niklowe i zalowyc je sam, nie mam jednak doswiadczenia.
Jak myslicie, ile czasu mi to zajmie? Wyrobie sie w jeden dzien?
Czy tylne przewody ida pod wozkiem, trzeba go zrzucac? Na co uwazac?
Na necie malo jest dostepnych informacji..
Ja zamierzam kupic miedziowo-niklowe i zalowyc je sam, nie mam jednak doswiadczenia.
Jak myslicie, ile czasu mi to zajmie? Wyrobie sie w jeden dzien?
Czy tylne przewody ida pod wozkiem, trzeba go zrzucac? Na co uwazac?
Na necie malo jest dostepnych informacji..
#27
Napisano 09 maja 2019 - 12:31
Wózka nie trzeba ściągać.Uważać trzeba na ręce,żeby nie poobcochywać.
#28
Napisano 10 maja 2019 - 11:58
Zeby co Andrzeju??
A jak to najlepeij zrobic: Dogiac wszystko na wzor zdjetych przewodow czy doginac 'po drodze' zeby latwiej wsadzic?
Ile zajmie operacja wymiany wszystkich przewodow kompletnemu laikowi? Gumowe to wiadomo, z godzinka max.
A jak to najlepeij zrobic: Dogiac wszystko na wzor zdjetych przewodow czy doginac 'po drodze' zeby latwiej wsadzic?
Ile zajmie operacja wymiany wszystkich przewodow kompletnemu laikowi? Gumowe to wiadomo, z godzinka max.
#29
Napisano 10 maja 2019 - 20:59
Jak zaczniesz rano to może do wieczora się wyrobisz,a po co wymieniasz wszystkie?
Użytkownik melfio1 edytował ten post 10 maja 2019 - 21:00
#30
Napisano 10 maja 2019 - 21:11
Przewody doginaj przy wsadzaniu,będzie łatwiej wsadzić.W godzinkę spokojnie się wyrobisz,ale jest jedno ale..Przy wózku jest trójnik i tam jest wpięty przewód,który idzie do pompy hamulcowej.Jak on przy odkręcaniu ze starości pęknie to już czas się wydłuża.Ma on złączkę z przodu,znajdziesz bez problemu.Musisz uważać,żeby płyn nie zleciał w całości,bo wtedy lubi pompa hamulcowa siąść.Najlepiej dmuchać na zimne i najpierw wciśnij pedał hamulca i go zabezpiecz,żeby tak został,np.kawałkiem deski.Wtedy płynu trochę zleci,jak odkręcisz przewody i na tym koniec.Na bank pompa nie siądzie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Awaria pompy hamulcowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | patrykwarszawa |
|
||
[w201/w124] Klocki hamulcowe - wymiana |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | majkel |
|
|
|
[W124] Zaciski hamulcowe - inne modele mercedesa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | nomad75 |
|
|
|
W124 coupe - dokąd biegną przewody ciśnieniowe od foteli? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dvjcodec |
|
||
Co to za kostka, przewody pod kanapą koło pompy paliwa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|