Witam w koncu założyłem swoj temat z uwagi na to iz moja jednostka w prawdzie seryjna lecz doładowana uległa awarii, postanowiłem rozebrac ja jeszcze raz i złożyć tak jak (wydaje mi sie) powinna być
Przy okazji jaka sie nadażyła zakupiłem 2 blok również m103 3.0 i mam pytania czy któryś z forumowiczów kiedyś dorabiał w tym silniku ten cudowny NATRYSK OLEJU NA SPODY TLOKÓW?? Bo majac obydwa bloki m103 3.0 zauwazylem znaczne roznice w ich budowie.
Owa różnica polega na wlasnie mozliwosci jak mi sie wydaje "dołożenia" natrysków
To widok aktualnego czyli starego bloku od spodu
A tu jest "nowy" blok lecz nie ma w nim tych dziur na natryski
Pytanie brzmi czy ktos kiedys modzil w tych blokach z tymi natryskami ???
1
M103 rebuild czyli co jak zlozyc sobie silnik pod doladowanie ???
Rozpoczęty przez Rokus124ce, lut 07 2017 21:54
21 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 lutego 2017 - 21:54
#2
Napisano 07 lutego 2017 - 22:16
Poszukaj tematu m103 Turbo baj najt kolegi Ukaniu
#3
Napisano 07 lutego 2017 - 22:57
Natrysk na denko, wbrew temu co mówią- nie jest panaceum na doładowanie silnika. Owszem pomaga, ale m102, m103, m104 mają główny problem gdzie indziej.
#4
Napisano 08 lutego 2017 - 08:10
Wiem sledzilem temat Ukania i tam nie ma nic o robieniu natryskow w bloku m103 a jest o zmoceniu bloku m104 z glowica m103
#5
Napisano 08 lutego 2017 - 18:52
Lepiej by było robią tak blok m104 a głowica m103 jest to chyba lepsze rozwiązanie oraz tłoki m103
#6
Napisano 08 lutego 2017 - 21:15
Użytkownik cobesh dnia 07 lutego 2017 - 22:57 napisał
ale m102, m103, m104 mają główny problem gdzie indziej.
W sumie dosc wytrzymały jest mój silnik choć żaden nie jest nie śmiertelny
#7
Napisano 09 lutego 2017 - 09:49
Porównaj sobie bloki m102/3/4 z takim JZ czy M50. Nawet przedpotopowe M10 ma większy potencjał.
#8
Napisano 09 lutego 2017 - 12:26
Poczytaj na turbobandit na stoku zrobili około 1000km więc wydaje mi się że potencjał jest
#10
Napisano 09 lutego 2017 - 18:45
Użytkownik cobesh dnia 09 lutego 2017 - 16:24 napisał
Taa, ich "stok endzin" wygląda mniej więcej tak: kute tłoki, kute korby, customowe śruby głowicy i parę innych fantów
Szpilki glowicy no w sumie wcale sie nie dziwie choc patrząc na to ze seryjna uszczelka pod glowica nie koniecznie zmusza do stosowania 12:9 szpilek
Tyle ze 300% mocy wiecej za takiedrobiazgi we wnetrzu?
Choc jak TurboBandit sam mowi to jednostka m103 bedaca w dobrej kondycji wytrzymaspokojnie 750 Km bez podnoszenia glowicy
Potencjalnie dosc potencjalne silniki
Choc m104 juz nie tak bardzo...
Musze jednak stwierdzic ze moj stary blok z rawdopodobnie przygotowanymi mocowaniami na natryski oleju musi zostac porzucony ze wzgledu na dosc duże "progi" czy tez wglebienia zpowodowane sam nie wiem czym
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|