Skocz do zawartości




- - - - -

[W220] airmatic


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   maciek500


  • Postów: 52
  • Na forum od: 31 maj 2016
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600L
  • Trzeci Mercedes:W220 Lorinser F1 S500L
  • Inne auto:W140 S500 Lang

Napisano 11 lutego 2017 - 11:16

Panowie, pytanie do tych "mechanikowatych"

Pacjent w220 2000r, schorzenie- opadajacy przód.

Po badaniu diagnoza- tył trzyma poziom. Brak nieszczelności. Kompresor uruchamia się (podejrzenie spadku wydajności) i pompuje, auto podnosi się, osiaga właściwy poziom, po nocy prawy przód opada na glebe, lewy opada, ale tylko trochę.
Dalsze badanie wykazuje, że po wcisnieciu przycisku podnoszenia zawieszenia całe auto wędruje do góry, ale w skrajnym górnym polozeniu prawy przód nie trzyma powietrza- jak dobija do góry, upuszcza powietrze i opada do pierwotnej wysokości.

To jednoznacznie stwierdza awarie amortyzatora?
Przejrzałem praktycznie caly uklad, nieszczelnosci nie widać i nie slychac, oprocz tego prawego przodu, ktory syczy w uniesionej pozycji
Jak to jest z airmaticiem? Wymienia się parami, tak jak tradycyjne amortyzatory?



#2 Offline   Kamylek


  • Postów: 326
  • Na forum od: 05 gru 2010
  • Miejscowość: Wyszków-Wólka
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 E500 93'
  • Trzeci Mercedes:W124 500E 91'

Napisano 11 lutego 2017 - 15:18

Górne uszczelnienia miecha sprawdzałeś ? Ale z tego co opisujesz to na ten moment na 90% można stwierdzić awarię miecha.

#3 Offline   maciek500


  • Postów: 52
  • Na forum od: 31 maj 2016
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600L
  • Trzeci Mercedes:W220 Lorinser F1 S500L
  • Inne auto:W140 S500 Lang

Napisano 13 lutego 2017 - 09:47

Z góry nic nie widać ani nie slychac aby uchodzilo powietrze, bardziej syczenie dochodzi dołu amortyzatora