Użytkownik carl00s dnia 11 sierpnia 2017 - 12:33 napisał
3
[W201] Carl00s 1.8 1990 "Czorna Suka"
Rozpoczęty przez carl00s, lut 18 2017 22:01
324 odpowiedzi w tym temacie
#101
Napisano 11 sierpnia 2017 - 12:35
Febi.
#102
Napisano 11 sierpnia 2017 - 12:40
Oryginalna była gumowa. Wprasowane nowe są metalowo - gumowe.
#105
Napisano 11 sierpnia 2017 - 13:36
To tak jak ja i Sylwek.
#107
Napisano 11 sierpnia 2017 - 13:49
Spasowanie bardzo ciasne, w sensie takim, że ręczny ściągacz nie dał rady i dopiero prasą fajnie się te tuleje ułożyły.
Nie, nie jeździłem, jak widać po galerii, auto wisi na podnośniku.
Nie, nie jeździłem, jak widać po galerii, auto wisi na podnośniku.
#108
Napisano 11 sierpnia 2017 - 14:04
Użytkownik carl00s dnia 11 sierpnia 2017 - 13:49 napisał
Nie, nie jeździłem, jak widać po galerii, auto wisi na podnośniku.
To prawie tak jak u mnie tylko, że u mnie auto stoi na klockach. Robię od jakiegoś czasu prawie wszystko to co Ty przy . Czyli cały zawias przód i tył, zaprawki na lakierze oraz poprawki konserwacji + swap przednich hebli.
Użytkownik Sly108 edytował ten post 11 sierpnia 2017 - 14:17
#109
Napisano 13 sierpnia 2017 - 18:46
Popracowałem i w ten weekend nad maszyną.
Przede wszystkim złożyłem tylne zawieszenie, obie strony na gotowo.
Śruby dokręcone są w pozycji naturalnej pracy zawieszenia, ale i tak jeszcze jak będę na geometrii, to wezmę narzędzia, żeby ewentualnie skorygować. To jest jedyny przypadek jaki mi przychodzi do głowy, gdzie podnośnik 4 kolumnowy lub kanał mają przewagę nad dwoma słupami.
Złożyłem też prawą stronę hamulców, też "na gotowo". Niestety, skończył mi się czas - dziś w nocy mam wyjazd i musiałem skończyć wcześniej.
Ponieważ z przodu skończyłem definitywnie, to znaczy jest poskładany oraz gotowy na regulację geometrii i zbieżności - założyłem osłonę. Dla mnie założenie osłony jest taką kropką na końcu zdania - uwielbiam ten moment.
Na dzisiaj tyle - kolejny update dopiero za 2 tygodnie.
Co sądzicie?
Przede wszystkim złożyłem tylne zawieszenie, obie strony na gotowo.
Śruby dokręcone są w pozycji naturalnej pracy zawieszenia, ale i tak jeszcze jak będę na geometrii, to wezmę narzędzia, żeby ewentualnie skorygować. To jest jedyny przypadek jaki mi przychodzi do głowy, gdzie podnośnik 4 kolumnowy lub kanał mają przewagę nad dwoma słupami.
Złożyłem też prawą stronę hamulców, też "na gotowo". Niestety, skończył mi się czas - dziś w nocy mam wyjazd i musiałem skończyć wcześniej.
Ponieważ z przodu skończyłem definitywnie, to znaczy jest poskładany oraz gotowy na regulację geometrii i zbieżności - założyłem osłonę. Dla mnie założenie osłony jest taką kropką na końcu zdania - uwielbiam ten moment.
Na dzisiaj tyle - kolejny update dopiero za 2 tygodnie.
Co sądzicie?
#110
Napisano 13 sierpnia 2017 - 18:59
Brawo Ty .
Jakiej firmy zestaw wahaczy zakładałeś na tył? I jak wybiłeś i wprasowałeś nowe tuleje wahliwe do piast? Bo ja na wybijaniu tej tulei dziś poległem .
Jakiej firmy zestaw wahaczy zakładałeś na tył? I jak wybiłeś i wprasowałeś nowe tuleje wahliwe do piast? Bo ja na wybijaniu tej tulei dziś poległem .
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Malysz86 1.8 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Malysz86 |
|
||
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Lukasz1990Orange |
|
||
[w201] 2.6 rocznik 1990 jaki Becker powinien siedzieć w aucie? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | gisek |
|
|
|
[W201] gisek 2.6 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | gisek |
|
||
[W202] Carl00s M111k 2.3 "Who the FUCK is TUV?" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | carl00s |
|