[W201] Carl00s 1.8 1990 "Czorna Suka"
#121
Napisano 28 sierpnia 2017 - 07:02
Nakrętki tylnych półosi przy piastach dokręcałeś z jakąś określoną siłą?
#122
Napisano 28 sierpnia 2017 - 08:28
Użytkownik Sly108 dnia 28 sierpnia 2017 - 07:02 napisał
Nakrętki tylnych półosi przy piastach dokręcałeś z jakąś określoną siłą?
Nakrętki dokręcone ~300 Nm, książka mówi 280 - 320 Nm, ale nie mam takiego klucza, natomiast mój pneumat przy ciśnieniu 6 bar ma mniej więcej właśnie 300 Nm na pierwszym biegu.
@Inutile - wiem wiem, rozumiem.
@AiM - mówiłem, postaram się .
@Sawyer - niektórzy kupują nowe błotniki z ASO, i dystrybutory do KE, inni wolą nowe zawieszenie po całości i rudego z imprezy wyprosić czymś ostrym. Każdemu wedle potrzeb i spokoju ducha. Rączki mam wyjęte, zazwyczaj...
♪♫♪Mam ręce, więc nimi kręcę . tururu tudidadej...♪♫♫♪♫
#123
Napisano 28 sierpnia 2017 - 08:40
Użytkownik carl00s dnia 28 sierpnia 2017 - 08:28 napisał
Zastanawiałem się dlaczego jest taka duża różnica miedzy W201 a W124
Ale teraz już wiem żeby dokręcić 300Nm
#124
Napisano 12 września 2017 - 18:11
HALO !
UWAGA, MAM KOMUNIKAT!
POTRZEBUJĘ POŻYCZYĆ NA KILKA DNI DYSTANSE ZMIENIAJĄCE ROZSTAW Z 5x112 na 5x120.
#125
Napisano 24 września 2017 - 20:14
W ten natomiast weekend podziałałem.
Najważniejsze - auto żyje, jeździ (o. i to jak!), przeszło przegląd techniczny, ale o tym szerzej na dole. Przeszło też ustawienie kompletnej geometrii obu osi na nastawach dla sportlajna i muszę wam powiedzieć, że prowadzenie na sprężynach APEX jest bajeczne.
Zdjęć nie ma - ale i też nie ma za bardzo czego pokazać.
Jest natomiast co pokazać z prac lakierniczych - przednie błotniki.
Odarłem je bezczelnie z godności - i starej powłoki lakierniczej.
Po czym zalałem je podkładem epoksydowym.
Druga warstwa:
Po czym "mokre na mokre" podkład akrylowy w dwóch wersjach - tu wypełniająca, gęsta, praktycznie bez rozcieńczalnika.
Druga warstwa wylana, rozcieńczona w 20%, więc wylana praktycznie na gładko, żeby zminimalizować szlifowanie.
Błotniki odwieszone na tydzień do suszenia.
Wracając do przeglądu:
Wiecie, że auto bez klamek i wnętrza przeglądu nie przejdzie? Nie wiecie? No, to już wiecie
#126
Napisano 24 września 2017 - 20:32
Ale nie wiemy skąd Ty masz Człowieku tyle wolnego czasu
#128
Napisano 24 września 2017 - 20:43
Użytkownik AiM dnia 24 września 2017 - 20:32 napisał
Ale nie wiemy skąd Ty masz Człowieku tyle wolnego czasu
Pamiętasz, jak rozmawialiśmy o kosztach, w tym o koszcie nie mojego czasu? No to właśnie nie jest mój czas na tych fotkach
Użytkownik w0jta5 dnia 24 września 2017 - 20:36 napisał
Psikus bez "S"?
A nie, to inaczej szło
#130
Napisano 24 września 2017 - 21:01
Użytkownik AiM dnia 24 września 2017 - 20:49 napisał
Ehh, to też nie tak. Bo jednak to wszystko idzie kosztem chociażby żony, która się zaczyna poważnie denerwować o auto, że więcej czasu spędzam w garażu niż z nią - bo w tygodniu mnie nie ma w domu i tylko weekend jest dla nas. Także to takie trochę radość przez pryzmat "zaniedbania" innych spraw.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Malysz86 1.8 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Malysz86 |
|
||
[W201] Lukasz1990Orange 2.0E 1989r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Lukasz1990Orange |
|
||
[w201] 2.6 rocznik 1990 jaki Becker powinien siedzieć w aucie? |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | gisek |
|
|
|
[W201] gisek 2.6 1990 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | gisek |
|
||
[W202] Carl00s M111k 2.3 "Who the FUCK is TUV?" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | carl00s |
|