Witam, bardzo potrzebuję schematu do IGSa, posiadam schemat do Landi Lis, jednak jest on trochę inny i nie mogę połapać się w kabelkach, proszę o pomoc. Instalację zakładam do Mercedesa w201 1.8.


Landi Renzo IGS schemat
Rozpoczęty przez micha010ful, lut 25 2017 11:06
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 lutego 2017 - 11:06
#2
Napisano 04 kwietnia 2017 - 17:23
Proszę
http://www.pliki.dry...428435e4c9.html
Dodano: 04 kwiecień 2017 - 18:24
Lis a Igs ma ten sam schemat.
http://www.pliki.dry...428435e4c9.html
Dodano: 04 kwiecień 2017 - 18:24
Lis a Igs ma ten sam schemat.
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 06 kwietnia 2017 - 09:08
#3
Napisano 26 października 2019 - 10:44
Witam podłączę się do tematu.
Próbuję zamontować Landi IGS do w201 z ke-jetem. Problem pojawia się z pobraniem RMP z auta.
Moja wielka prośba o pomoc z tą instalacją, gdyż już mam spore problemy.
Sonda i tps ok ale RMP z kad dokładnie pobrać - musi być sygnał masowy.
Proszę o jakąkolwiek podpowiedź osób używających te instalacje.
Instalacja jest ok, błędów nie pokazuje, łączy się ładnie.
Próbuję zamontować Landi IGS do w201 z ke-jetem. Problem pojawia się z pobraniem RMP z auta.
Moja wielka prośba o pomoc z tą instalacją, gdyż już mam spore problemy.
Sonda i tps ok ale RMP z kad dokładnie pobrać - musi być sygnał masowy.
Proszę o jakąkolwiek podpowiedź osób używających te instalacje.
Instalacja jest ok, błędów nie pokazuje, łączy się ładnie.
#4
Napisano 05 listopada 2019 - 23:56
ale oryginalny punkt na lewym nadkolu jest tzw push-pull wiec i kluczowanie do masy też tam występuje.
Musi działać.
Ten sam sygnał masz na przekaźniku pompy paliwa tylko przeciągnięty na drugą stronę komory silnika.
Musi działać.
Ten sam sygnał masz na przekaźniku pompy paliwa tylko przeciągnięty na drugą stronę komory silnika.