Skocz do zawartości




[C124] Sasha 2.3E 1991 Sportline


45 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 czerwca 2017 - 17:48

Ori i Lemforder nie mają żadnego wkładu i nie skrzypią.



#42 Offline   carl00s


  • Postów: 2 000
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 czerwca 2017 - 20:13

Nie wiem jak oe i LMI, ale Febi, Corteco, Meyle, Boge, MOOG -maja "wklad tekstylny. Jest to drobna siateczka, cos jak tkanina z bardzo twardego nylonu i kiedy scisniesz tuleje obejma, ten nylon nie pozwala sie obracac pretowi stabilizatora w tulei, sama tuleja tez nie odksztalca sie zgodnie z ruchem stabilizatora, tylko nylon powoduje skokowe obrazanie preta w tulei. I to wlasnie powoduje efekty audio. Za majsterusem powiem - mozna usunac material, ale latwiej kupic tuleje, 4 pln za sztuke to nie majatek.

#43 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 czerwca 2017 - 22:15

Panowie sukces! Okazalo sie ze to te gumy skrzypialy, dzis je pozdejmowalem i usunalem ten wklad tekstylny, nastala bloga cisza :)
Jeszcze taka mala ciekawostka, sprawdzilem na zamowieniu i na rachunku...zamawialem gumy Lemo, co sie okazalo na gumach jest logo Febi, zapewne w sklepie inernetowym dali jakie mieli...temat zamkniety, wszystko jest ok :)

#44 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 września 2018 - 21:01

Witam koledzy...dawno mnie nie bylo, mialem wypadek w pracy i tematy z Mercedesem stanely na 10 miesiecy. Doszedlem do siebie i od miesiaca ostro dzialam z kupeta :) Z racji tego ze chcialem dokonczyc tematy z zawieszeniem wiec zabralem sie za tyl. Nastawiony bylem na spawanie tylnych mocowan wozka, a tu mercedes mnie milo zaskoczyl...wszystko zdrowe i cale. Wydaje mi sie ze chyba juz ktos tam cos robil bo na wozku byla w miare swieza nalepka mercedesa z nr czesci a na przednich mocowaniach pod warstwa konserwacji dokopalem sie do pasty uszczelniajacej spawy. Wymienilem wszystkie drazki, wszystkie tulejki, gumy, gumeczki. Wozek mial kilka rdzawych punktow, wszystko wyczyszczone i odmalowane. W podlodze niegrozna powierzchowna rdza w ilosci moze 30 cm kwadratowych :) Doczyszczone, srodek na rdze, podklad epoxy i na koniec konserwacja na cala podloge.Acha...do tego jeszcze nowe tlumiki, srodkowy i koncowy, przed montazem pomalowalem na czarno farba do wysokich temperatur...czy jest skuteczna okaze sie za kilka lat :) Takze temat zawieszenia i zabezpieczenia antykorozyjnego uwazam za zamkniety. Ciekawostka: ustawienie geometrii w ASO mercedesa w krakowie, koszt 369 zl, trwalo 2,5 h. Kilka fotek ponizej
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Pod maska zawitala nowa wykladzina maski firmy Febi, nowe przewody wysokiego napiecia Beru, pomalowana proszkowo obudowa filtra powietrza. Plyny, oleje i filtry wymieniane na biezaco :) Natomiast pojawil sie maly wyciek oleju. Po umyciu silnika wyciek jest widoczny od spodu auta tak jakby pod kopulka rozdzielacza, tzn tam jest taki element przykrecony na cztery sruby i tak jakby cieklo gdzies z pod niego. Na zdjeciu ten dekielek zaznaczylem na niebiesko, na czerwono jest zaznaczona ta sruba od naciagu paska. Moze ktos sie orientuje co tam jest i co moze powodowac wyciek, bede wdzieczny za wszelkie wskazowki:)
Dołączona grafika

Planem na zime jest ogarniecie srodka. Wymienic musze poszycie fotela kierowcy, kilka przetartych guziczkow, trojkatne koncowki podajnikow pasow. Konsole srodkowa trzeba oddac do renowacji i to chyba na tyle. Mialem paskuda kierownice, na szczescie po dlugich poszukiwaniach trafilem na taka jaka ma byc w miare rozsadnych pieniadzach :)

Dołączona grafika

Plan na wiosne przwiduje lakierowanie calosci i jakies fajne letnie felgi :) A teraz ciekawostka: dojezdzajac codziennie do pracy auto pali w granicach 11-12 litrow, natomiast ogromnym zaskoczeniem bylo gdy jadac do polski mercedes spalil 7,5 litra w trasie :) oczywiscie nie gonilem go jak wariat bo mi go szkoda, predkosc nie przekraczala 120 km/h
pozdrawiam :)

#45 Offline   yenjay


  • Postów: 13
  • Na forum od: 30 sie 2016
  • Miejscowość: Krakow
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:G300

Napisano 15 września 2018 - 08:58

Zbieżność u Zasady robiłeś? Jakie są teraz ceny za roboczogodzinę?

#46 Offline   Sasha


  • Postów: 54
  • Na forum od: 17 lut 2017
  • Miejscowość: Velbert DE
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 września 2018 - 10:45

Wyświetl postUżytkownik yenjay dnia 15 września 2018 - 08:58 napisał

Zbieżność u Zasady robiłeś? Jakie są teraz ceny za roboczogodzinę?
Robilem u Kosmoswskiego...calosc 369 zl, na rachunku nie mam wyszczegolnionej ceny roboczogodziny.








Podobne tematy Zwiń