A czy na postoju chlupie Wam w baku? Słychać jak paliwo się przelewa? Szukam tego problemu z ciezkim odpalaniem na cieplym silniku... Typuje świece zamienniki 4 elektrodowe, filtr paliwa i co jeszcze mam sprawdzic? Przed wymiana wszystko bylo ok.
2
[W124] MaciekFLEX 4.2E 1994 r.
Rozpoczęty przez MaciekFLEX, mar 05 2017 22:35
123 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 08 marca 2017 - 21:12
#42
Napisano 08 marca 2017 - 21:15
Co wy mówicie o rurach za 180 na stronę jak osłona termiczna tylna kosztuje 600.02 zł już nie wspominając o tłumikach których nie ma, a w ASO ... Patrząc z drugiej strony, to niemiecki samochód i niemieckie części, więc takie 150 "zł" dla niemca wielkiej wartości nie ma , a w Polsce płacz że na remont/ wymianę tego czego trzeba 2500 - 5000 zł, przecież to tylko 500-1200 "zł" dla niemiaszka, nawet nie jedna jego wypłata
#43
Napisano 08 marca 2017 - 22:49
U mnie za złe odpalanie na ciepłym (albo w ogóle nie odpalenie) miały wpływ kopułki z mchem i wilgocią w środku, rozkręcałeś swoje? Patrzyłeś czy coś w nich nie "rośnie"?
#44
Napisano 08 marca 2017 - 23:41
Kopułki mam nowe... Były zużyte to wymienilismy. Zastanawia mnie zapach benzyny podczas "piłowania" przez 4-5 sekund. Nie wiem czy to normalne.
#45
Napisano 09 marca 2017 - 01:04
Skoro nie ma iskry to benzyna sie nie spala i pachnie
#46
Napisano 09 marca 2017 - 06:43
Nowe kopułki nie ustrzegą przed wilgocią w nich. Uszczelnienie kopułki to jest oring na tylnej osłonie palucha. Jeżeli on jest nieszczelny, to nowa kopułka nic tu nie da.
Druga sprawa to czy zerknąłeś przy okazji na uszczelniacz wałka za kopułką? Sucho? Nie sączy się tam oleum? Żebyś sobie nowych kopułek nie zpaćkał
Kolejna rzecz to czujnik wału, o której już pisał KoLoS. Nie odpiąłeś go sobie przypadkiem? Nie wisi żadna wtyczka? Co z czujnikiem wałka rozrządu?
Druga sprawa to czy zerknąłeś przy okazji na uszczelniacz wałka za kopułką? Sucho? Nie sączy się tam oleum? Żebyś sobie nowych kopułek nie zpaćkał
Kolejna rzecz to czujnik wału, o której już pisał KoLoS. Nie odpiąłeś go sobie przypadkiem? Nie wisi żadna wtyczka? Co z czujnikiem wałka rozrządu?
#47
Napisano 09 marca 2017 - 08:46
Do sprawdzenia w kolejności. Czujnik temperatury 4pinowy, regulator ciśnienia paliwa na listwie (były przypadki że na ciepłym dawał takie objawy), czujnik położenia wałka rozrządu,Sprawdź od razu stopień wyciągnięcia łańcucha rozrządu. A świece wymień na zwykłe f8dc4 te 4 elektrodowe się nie nadają.
#48
Napisano 09 marca 2017 - 12:21
UUUUUaaa trochę tego jest. Kopułki jak były wymieniane to były suchuteńkie. Zmieniamy świece na stare. Czujnik temperatury zewnętrznej jest na 100% zepsuty bo pokazuje niskie F na wyświetlaczu. Dziś pokazywał 16F czyli jakieś -9'C. Nie wiem czy to jest istotne... Jak się sprawdza stopień wyciągnięcia łańcucha? Trzeba coś rozbierać? Pod kopułkami jest jakaś skala, to to? Jak kiedyś patrzyłem to była strzałka chyba na 45' ale nie jestem pewien...
#49
Napisano 09 marca 2017 - 12:59
MaciekFLEX, tak na dobry początek obejrzyj sobie materiały nt. inspekcji M119 oraz Mercedes 500E W124 project znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytania i sporo wskazówek na co zwrócić uwagę przy tym silniku
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes 410,2.9 diesel 1994.Problem ze sprzeglem. |
Pozostałe modele | Nik1975 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[S124] Vinnie E220 1994 "Misio" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
[W124] JGNZM 2.0E 1994 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | JGNZM |
|
||
W124 kombi 1994 300td mokro pod nogami kierowcy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Evolution328 |
|