[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy
#21
Napisano 03 lipca 2017 - 06:12
#22
Napisano 04 lipca 2017 - 20:14
Ja tam lubię jak moje auto ma zwyczaj przemieszczania się o własnych siłach bez żłopania 20 litrów na setkę. Ale co ja się tam znam. Musi mieć 200 koni, nawet jak przez pół roku tuzin mechaników wszelakiego szczebla zastanawia się co się tak naprawdę stało w tym silniku.
#23
Napisano 04 lipca 2017 - 20:33
#24
Napisano 05 lipca 2017 - 06:57
Użytkownik inutile dnia 04 lipca 2017 - 20:14 napisał
Ja jestem raczej niskiego szczebla, ale niech wałki rozrządu sprawdzą, bo to była słaba strona tego silnika.
Co do głównego tematu, to niestety rozumiem kolegów - po zakupie zrobiłem co miałem zrobić i już 2 rok spokój, nuda, i opowiadanie wszystkim historii że "przed nami jeszcze milion km".
#25
Napisano 06 lipca 2017 - 14:33
Użytkownik T34 dnia 04 lipca 2017 - 20:33 napisał
Po 28 latach zaczęły Ci się pocić przewody paliwowe? Stalowe czy gumowe? tak czy siak naprawa bardzo kosztowna w najgorszym wypadku 50zł za stalowe. Podłączałeś auto pod Star Diagnosis? (moje ulubione zdanie na forum w210.pl) czy oddajesz auto do ASO?
#26
Napisano 06 lipca 2017 - 20:43
Użytkownik Aero dnia 05 lipca 2017 - 06:57 napisał
O dziwo auto odpala, huczy, wyje, mlaszcze, klaszcze (zaworami) i jeździ. Jeździ nawet całkiem żwawo. W końcu to Mercedes. Z BMW 525 z walącymi zaworami robi się straszny kapeć.
EGR jest tam 'fantastycznie' rozwiązany - idzie dołem obok miski, aby wejść w aparature JETa. Weź to teraz wywalaj i czyść...
OMy w 201/124 są fantastycznie rozwiązane pod tymi względami. Wszystko jest proste, logiczne i trwałe. Nawet porównując do beczkowych OM616 i OM617 jest różnica, w jakości i technologii.
Użytkownik myagi dnia 06 lipca 2017 - 14:33 napisał
Użytkownik inutile edytował ten post 06 lipca 2017 - 20:47
#29
Napisano 08 lipca 2017 - 21:37
Użytkownik Sailor dnia 13 maja 2017 - 10:43 napisał
Użytkownik Mila dnia 15 marca 2017 - 22:23 napisał
Na drugi dzień kiedy wrzuciłem Drive, autem strasznie zaczęło drgać (na pozycji P jest normalnie). Po za tym auto wo gole nie przyśpiesza, wciskam gaz prawie do końca(bez kick) przy prędkości 30-60, a on jakby jechał na 4 biegu i wo gole nie przyśpieszał, gdzie kiedyś przy dodaniu gazu ładnie zrzucał biegi. Dodatkowo zauważyłem że tłumik końcowy strasznie się nagrzewa i aż w bagażniku jest gorąco.
Użytkownik inutile edytował ten post 08 lipca 2017 - 21:41
#30
Napisano 09 lipca 2017 - 11:42
... zamienię 300E na 300D
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
|
|
[w124/w201] Problemy z elektryką, ładowaniem, akumulatorem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SiaraK |
|
|