[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy
#41
Napisano 10 lipca 2017 - 18:16
Dlatego nie zakładałem galerii. Zaraz by ktoś przyleciał i uświadomił mnie, że mam skręconą szafę. O, jakie cyferki nierówne.
Książkę serwisową też handlarze podrobili.
Dużo musieli mieć pieczątek, ze 20.
Rzeczy w środku powymieniali na nowe.
A to Komfort-Trans niedobry.
#42
Napisano 10 lipca 2017 - 20:07
W 1991 roku 250D raczej służył do jazdy niż posiadania- 8500 kilometrów rocznie to faktycznie byłby ewenement, jeśli Twój przebieg to autentyk- mój ma 190.000.
#43
Napisano 10 lipca 2017 - 20:58
Patrząc w książkę serwisową wychodzi, że pierwszy właściciel natłukł trochę km, ale następny - w briefie rocznik 1939, tych km robił coraz mniej, z roku na rok.
Użytkownik Sawyer dnia 10 lipca 2017 - 20:07 napisał
Przebieg masz bardzo fajny. Choć bogacza, który kupił sobie w tamtym czasie 124 w takiej konfiguracji raczej na paliwo było stać i jeździł sobie nim tyle, ile chciał.
Niskie przebiegi obrosły w mit, ale się zdarzają. Handlarze kręcili i kręcą, ale jednak raz na jakiś czas zdarzy się ori przebieg. Od normalnego besitzera, od normalnego handlarza.
Użytkownik inutile edytował ten post 10 lipca 2017 - 21:00
#44
Napisano 10 lipca 2017 - 22:52
Użytkownik AiM dnia 09 lipca 2017 - 17:49 napisał
Prędkość nigdy nie osiągniętą przez żaden z OM
#45
Napisano 11 lipca 2017 - 09:49
#46
Napisano 22 sierpnia 2017 - 21:29
Użytkownik inutile dnia 27 kwietnia 2017 - 21:03 napisał
Wczoraj oglądałem M102 zu verkauf. Cena wyjściowa wg właściciela: 10000 PLN.
Nie odpalił.
Aż kielichy i spółka zgniły ze wstydu.
#47
Napisano 23 sierpnia 2017 - 08:48
Cena 12kPLN, bo "lakier oryginalny" faktycznie byl oryginalny. Na poszyciu, bo na podluznicach i pasie przednim brakowalo skali na mierniku...
Takze tak.
#48
Napisano 23 sierpnia 2017 - 21:10
#49
Napisano 24 sierpnia 2017 - 19:51
#50
Napisano 24 sierpnia 2017 - 21:28
Bo jak wycenić 550 godzin pracy przy samym tylko podwoziu?
Ja nie umiem. Próbowałem, ale stawki rynkowe są za usługi dostępne na rynku, więc z góry zakładam, że jakość "paszła w pizdiet".
A stosując przelicznik - stawka, za którą bym się podjął pracy na poziomie, na jakim sobie robiłem?
Nie stać mnie na własną pracę
To jak wycenić potem auto, które się zbudowało od podstaw?
Ja nie wiem.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
|
|
[w124/w201] Problemy z elektryką, ładowaniem, akumulatorem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SiaraK |
|
|