wojtek81, kleisz jakieś stworki i potwork, weź no jebutnij sobie https://pl.aliexpres...208.4.13.OssTP9
2
[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy
Rozpoczęty przez inutile, mar 28 2017 00:45
94 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 29 marca 2017 - 14:17
#12
Napisano 30 marca 2017 - 07:38
E tam, słabe.
#13
Napisano 27 kwietnia 2017 - 20:38
Dzisiaj przy okazji wymiany oleju zmieniłem filtry paliwa i powietrza.
#14
Napisano 27 kwietnia 2017 - 21:03
Ostatnio oglądałem OM603 zu verkauf. 6500 PLN a nawet złoty wosk na klawiaturze się uchował... Oczywiście odpalił na widok kluczyka...
Za to w służbówce, hit sezonu - strzeliła tylna belka. No nie da się z tym jeździć, szkoda pleców. Do tego zaczęła dymić na biało, wiadomo, co to oznacza.
Oznacza to tyle, że jeżdżę swoim 26-letnim, jak to mawia mój szef 'zabytkiem' i jeszcze mi za to płacą extra. Po co komu nowe taczki brane w leasing, skoro można kupić 10x 190D (ciekawie wyglądałby olx i ceny na nim, gdyby nagle jakiś świr wykupił połowę stanu danego modelu) i z sukcesywnie nimi tyrać?
OK, ma to jeden ważny, negatywny aspekt. Z image'u firmy robi się Republika Środkowoafrykańska.
Za to w służbówce, hit sezonu - strzeliła tylna belka. No nie da się z tym jeździć, szkoda pleców. Do tego zaczęła dymić na biało, wiadomo, co to oznacza.
Oznacza to tyle, że jeżdżę swoim 26-letnim, jak to mawia mój szef 'zabytkiem' i jeszcze mi za to płacą extra. Po co komu nowe taczki brane w leasing, skoro można kupić 10x 190D (ciekawie wyglądałby olx i ceny na nim, gdyby nagle jakiś świr wykupił połowę stanu danego modelu) i z sukcesywnie nimi tyrać?
OK, ma to jeden ważny, negatywny aspekt. Z image'u firmy robi się Republika Środkowoafrykańska.
Użytkownik inutile edytował ten post 27 kwietnia 2017 - 21:05
#15
Napisano 26 maja 2017 - 22:20
Użytkownik T34 dnia 27 kwietnia 2017 - 20:38 napisał
Dzisiaj przy okazji wymiany oleju zmieniłem filtry paliwa i powietrza.
Zamiast spierać się i walczyć (mechanik nie lubi gdy właściciel ma rację, tym bardziej, że to mąż najlepszej psiapsióły żony właściciela, więc nie ma co robić rabanu). Wyjechaliśmy, kontrolka oleju zamigała, powoli odjeżdżamy 500 metrów w krzaki i dolewamy pozostałe 2,5 litra, które o dziwo mieliśmy w zapasie.
Płukanki nie wlał, bo nagary rozpuści. Dało to wynik taki, że natychmiast nowy olej zrobił się czarny.
Jak to było?
Użytkownik inutile edytował ten post 26 maja 2017 - 22:21
#16
Napisano 27 maja 2017 - 13:24
Ja osobiście mechaników unikam, jak ognia. Jak nie będę mógł czegoś zrobić na podwórku, to ewentualnie zawitam.
#17
Napisano 27 maja 2017 - 20:01
W dieslach zawsze będzie czarny zaraz po wymianie.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 27 maja 2017 - 22:55
Ja po płukaniu i wlaniu 5W40 miałem złotobrunatny. W sumie nadal nie wygląda jak smoła.
Dziś podjechał do nas koleś z M102 na strombergu, odpalanie po 5 sek. kręcenia, potem było odpalanie na pych, bo zadrutowana instalacja żre prąd. Potem było odpalanie z kabli, bo LPG nie chciało zapodać surowca z pychu, pewnie z powodu braku prądu.
Ja dla odmiany wywaliłem wreszcie EGR i pomalowałem tłumik końcowy na czarno farbą żaroodporną.
Dziś podjechał do nas koleś z M102 na strombergu, odpalanie po 5 sek. kręcenia, potem było odpalanie na pych, bo zadrutowana instalacja żre prąd. Potem było odpalanie z kabli, bo LPG nie chciało zapodać surowca z pychu, pewnie z powodu braku prądu.
Ja dla odmiany wywaliłem wreszcie EGR i pomalowałem tłumik końcowy na czarno farbą żaroodporną.
#19
Napisano 28 maja 2017 - 10:53
Inutile w jakim celu wywaliłeś EGR coś yo zmienia lub poprawia?
#20
Napisano 28 maja 2017 - 18:54
Unieszkodliwiłem go, żeby nie dymił w dolot. Trochę lepiej się zbiera, z mocnym naciskiem na 'trochę'. Nie czyściłem dolotu bo nie było już na to czasu, może innym razem.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
[W124 2.5d] Problemy z odpaleniem na ciepłym (stacyjka albo podciśnienie) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RAF1 |
|
|
|
[w124/w201] Problemy z elektryką, ładowaniem, akumulatorem. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SiaraK |
|
|