Skocz do zawartości




[W124/W201] OM601/OM602/OM603 problemy z silnikiem-temat zbiorczy


94 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 29 marca 2017 - 14:17

wojtek81, kleisz jakieś stworki i potwork, weź no jebutnij sobie https://pl.aliexpres...208.4.13.OssTP9



#12 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 marca 2017 - 07:38

E tam, słabe.

#13 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 kwietnia 2017 - 20:38

Dzisiaj przy okazji wymiany oleju zmieniłem filtry paliwa i powietrza.

#14 Offline   inutile


  • Postów: 1 449
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 kwietnia 2017 - 21:03

Ostatnio oglądałem OM603 zu verkauf. 6500 PLN a nawet złoty wosk na klawiaturze się uchował... Oczywiście odpalił na widok kluczyka...

Za to w służbówce, hit sezonu - strzeliła tylna belka. No nie da się z tym jeździć, szkoda pleców. Do tego zaczęła dymić na biało, wiadomo, co to oznacza.
Oznacza to tyle, że jeżdżę swoim 26-letnim, jak to mawia mój szef 'zabytkiem' i jeszcze mi za to płacą extra. Po co komu nowe taczki brane w leasing, skoro można kupić 10x 190D (ciekawie wyglądałby olx i ceny na nim, gdyby nagle jakiś świr wykupił połowę stanu danego modelu) i z sukcesywnie nimi tyrać?
OK, ma to jeden ważny, negatywny aspekt. Z image'u firmy robi się Republika Środkowoafrykańska.

Użytkownik inutile edytował ten post 27 kwietnia 2017 - 21:05


#15 Offline   inutile


  • Postów: 1 449
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2017 - 22:20

Wyświetl postUżytkownik T34 dnia 27 kwietnia 2017 - 20:38 napisał

Dzisiaj przy okazji wymiany oleju zmieniłem filtry paliwa i powietrza.
Dzisiaj jakiś młodociany mechanik na serwisie wlał koledze 3,5 litra oleju do OM601 i poprosił, abyśmy wyjechali.
Zamiast spierać się i walczyć (mechanik nie lubi gdy właściciel ma rację, tym bardziej, że to mąż najlepszej psiapsióły żony właściciela, więc nie ma co robić rabanu). Wyjechaliśmy, kontrolka oleju zamigała, powoli odjeżdżamy 500 metrów w krzaki i dolewamy pozostałe 2,5 litra, które o dziwo mieliśmy w zapasie.
Płukanki nie wlał, bo nagary rozpuści. Dało to wynik taki, że natychmiast nowy olej zrobił się czarny.

Jak to było? Lepszy (edit:tańszy) mechanik jest wrogiem dobrego? :D

Użytkownik inutile edytował ten post 26 maja 2017 - 22:21


#16 Offline   BubiTej


  • Postów: 80
  • Na forum od: 23 sty 2017
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 maja 2017 - 13:24

Ja osobiście mechaników unikam, jak ognia. Jak nie będę mógł czegoś zrobić na podwórku, to ewentualnie zawitam. :)

#17 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 maja 2017 - 20:01

W dieslach zawsze będzie czarny zaraz po wymianie.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#18 Offline   inutile


  • Postów: 1 449
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 maja 2017 - 22:55

Ja po płukaniu i wlaniu 5W40 miałem złotobrunatny. W sumie nadal nie wygląda jak smoła.

Dziś podjechał do nas koleś z M102 na strombergu, odpalanie po 5 sek. kręcenia, potem było odpalanie na pych, bo zadrutowana instalacja żre prąd. Potem było odpalanie z kabli, bo LPG nie chciało zapodać surowca z pychu, pewnie z powodu braku prądu.
Ja dla odmiany wywaliłem wreszcie EGR i pomalowałem tłumik końcowy na czarno farbą żaroodporną.

#19 Offline   KrupeK


  • Postów: 53
  • Na forum od: 15 paź 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:BMW E30, Seat Arosa

Napisano 28 maja 2017 - 10:53

Inutile w jakim celu wywaliłeś EGR coś yo zmienia lub poprawia?

#20 Offline   inutile


  • Postów: 1 449
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 maja 2017 - 18:54

Unieszkodliwiłem go, żeby nie dymił w dolot. Trochę lepiej się zbiera, z mocnym naciskiem na 'trochę'. Nie czyściłem dolotu bo nie było już na to czasu, może innym razem.








Podobne tematy Zwiń