Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] M102 gazniki cvk 40


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   dizel456


  • Postów: 7
  • Na forum od: 21 lis 2014
  • Miejscowość: chełm
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 ET kombi :)

Napisano 25 kwietnia 2017 - 13:04

Witam od ktoregoś dnia postanowiłem śledzić tematy adaptacji gaźników do auta i popadło na mercedesa z silnikem 2.0E na kajtku.
Zatem postanowiłem wdrożyć to w życie, dorwałem gazniki cvk keihin z motoru kawasaki ZX9R. Zrobiłem flansze rurki i dolot, ogólnie auto odpaliło po kilku ustawieniach ale nie jest to tak jak powinno. Mianowicie auto trzyma wolne obroty bez problemu ale przy dodawaniu gazu dusi się, jak podkręce mu dawke na regulatorze to ładnie sie wkreca na obroty ale zalewa silnik ;/ I gdzie to moze być przyczyna ??
Pisza ze optymalne ustawienie dawki jest na maxa wkręcić śrubę regulacji dawki, po czym wykręcić ją 2 i 1/4 obrotu. U mnie te dysze są wykręcone na maxa prawie ze może 2 obroty wkrecone bo innaczej nie chce palic ;/

Dołączona grafika

Dołączona grafika



#2 Offline   Gnom


  • Postów: 13
  • Na forum od: 09 kwi 2017
  • Miejscowość: Cianowice
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 300D
  • Trzeci Mercedes:W201 1.8

Napisano 25 kwietnia 2017 - 21:25

Jak gaźnik to dysze o złym przekroju; )


#3 Offline   dizel456


  • Postów: 7
  • Na forum od: 21 lis 2014
  • Miejscowość: chełm
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 ET kombi :)

Napisano 26 kwietnia 2017 - 06:51

Czyli trzeba by dobrać większe dysze, czyli main jet bo teraz mam 118 a można dokupić keihini 200 bo pytałem w sklepie. Tylko czy to pomoże? Ale na ekonomizerze pokazywało mi na wolnych nie minimum a pomiedzy minimum i maximum jak by było za duże ciśnienie 4

#4 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:w201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 26 kwietnia 2017 - 07:14

Ma kiepski skład to i podciśnienie nie spada do możliwego minimum.
Jak bym miał się bawić z gaźnikiem to bym kupił/pożyczył sondę szerokopasmową - wskaźnik AFR. Bo teraz to jest przypadkowe błądzenie.
Jak będzie sonda to będzie widać czego potrzeba.

#5 Offline   dizel456


  • Postów: 7
  • Na forum od: 21 lis 2014
  • Miejscowość: chełm
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 ET kombi :)

Napisano 27 kwietnia 2017 - 06:16

Hmm a mam pytanie- te kanały w kolektorze dolotowym nie wadzą na cisnienie? Bo tak myślałem że moze sprobuje je splanować do zera ze może tędy gubić ciśnienie. Oraz czy taką sondę mogą mieć np na stacji diagnostycznej czy to bardziej szukać w serwisach z motocyklami ??

#6 Offline   dizel456


  • Postów: 7
  • Na forum od: 21 lis 2014
  • Miejscowość: chełm
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 ET kombi :)

Napisano 09 maja 2017 - 09:08

Witam, auto chodzi na gaźnikach, zrobione wszytko jak należy oraz poprawki metodą prób i błędów, także temat zamykam.

Użytkownik w0jta5 edytował ten post 09 maja 2017 - 09:39









Podobne tematy Zwiń